Zimbra integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Zimbra Polityka prywatności
Czym jest Zimbra?
Zimbra to rozwiązanie do osobistej biznesowej komunikacji e-mail i współpracy. Oprogramowanie Zimbra składa się zarówno z komponentów klienckich, jak i serwerowych i kiedyś oferowało aplikację desktopową o nazwie Zimbra Desktop. Oprócz wersji open-source Zimbra istnieje wersja komercyjna („Edycja sieciowa”), która zawiera dodatki o zamkniętym kodzie źródłowym, takie jak zastrzeżony interfejs programowania aplikacji Messaging do synchronizowania spotkań i kontaktów z programem Outlook.
Jak korzystać z Zimbry?
Zintegrowane rozwiązanie do obsługi poczty e-mail, kalendarza i współpracy w chmurze, Zimbra to standard korporacyjny w chmurach publicznych i prywatnych. Zimbra oferuje jedno z najbardziej innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych dostępnych obecnie, łącząc użytkowników końcowych z informacjami i działaniami przechowywanymi w ich osobistych chmurach za pośrednictwem przeprojektowanego interfejsu opartego na przeglądarce.
Masz problemy z utrzymaniem koncentracji i terminowości e-maili klientów Zimbra? Czas zintegrować z LiveAgent i zarządzać klientem komunikacja z systemem zgłoszeniowym.
System zgłoszeniowy służy przede wszystkim celom obsługi klienta. Zapewnia przedstawicielom obsługi klienta łatwy w użyciu interfejs odpowiadanie na zapytania. Zapytania klientów, bez względu na to, skąd pochodzą, stają się zgłoszeniami po otrzymaniu ich przez agenta klienta. Możesz uzyskać dostęp do tych zgłoszeń z uniwersalnej skrzynki odbiorczej. Umożliwi to przedstawicielom obsługi klienta szybką i sprawną obsługę.
System obsługi zgłoszeń LiveAgent jest również obsługiwany przez funkcje wydajności i produktywności, które pomagają sortować, organizuj i szybciej odpowiadaj na e-maile klientów. Możesz korzystać z takich funkcji, jak działy, tagi, filtry lub wykrywanie kolizji agentów między innymi w celu zapewnienia płynnego przepływu pracy.
Nasza uniwersalna skrzynka odbiorcza nie tylko obsługuje wiadomości e-mail, ale może również obsługiwać czaty na żywo , portale klienta, centra telefoniczne i pomagają zarządzać media społecznościowe – Facebook, Twitter, Instagram. Obejmuje również Viber. Każdy kanał komunikacji jest wspierany przez własne funkcje, aby upewnić się, że wszystko działa płynnie i niezawodnie.
Korzyści z użytkowania Zimbry
- Jedno z najlepszych dostępnych rozwiązań e-mail
- Kopia zapasowa ważnych e-maili
- E-maile Zimbra w zorganizowanym systemie obsługi zgłoszeń
- Dodatkowe funkcje i ulepszone możliwości komunikacyjne
Struggling with email support?
Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today
Jak zintegrować Zimbrę z LiveAgent
Nie ma potrzeby aktywowania żadnych wtyczek ani korzystania z aplikacji innych firm, aby zakończyć proces. Aby zintegrować Zimbra z LiveAgent, wystarczy podać dane do system LiveAgent.
- Jeśli nie masz jeszcze swojego adresu e-mail Zimbra, wejdź na ich stronę internetową i rozpocznij bezpłatny okres próbny lub kup płatny plan. Wypełnij formularz i załóż nowe konto e-mail. Jeśli masz już konto Zimbra, możesz pominąć ten krok i przejść do następnego.
- Teraz przejdź do swojego konta LiveAgent i otwórz Ustawienia > E-mail > Konta pocztowe. Kliknij przycisk tworzenia i wybierz Inne.
- Teraz możesz wybrać, czy chcesz zintegrować się za pomocą przekazywania, czy IMAP/POP3. Pokażemy Ci obie opcje integracji, zaczynając od przekazywania dalej. Kliknij Przekazywanie i przejdź do następnego kroku.
- Po wybraniu opcji Przekazywanie wprowadź swój adres e-mail i skonfiguruj rekord SPF dla swojej domeny Zimbra. Jeśli nie wiesz, jak to zrobić, zobacz ten przewodnik ze strony Zimbra. Należy to zrobić, aby upewnić się, że Twoje e-maile nie zostaną rozpoznane jako spam przez LiveAgent. Kiedy skończysz, wybierz dział odpowiedzialny za wiadomości e-mail z tego konta Zimbra i kliknij Zapisz.
If you want to connect your Zimbra email via IMAP/POP3, select that option. Provide your email address, login info, and password. Select fetch type (IMAP or POP3), provide server info and port info. Then click on Save.
To wszystko, Twój e-mail Zimbra jest połączony z systemem zgłoszeń LiveAgent, a Twoje e-maile zostaną zorganizowane, aby pomóc Ci zapewnić lepszą obsługę klienta.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Przejrzyj nasze przydatne artykuły w Akademii LiveAgent, aby dowiedzieć się, jak zapewnić doskonałą obsługę klienta wszystkimi kanałami. Obejrzyj nasz film z wycieczki lub zajrzyj na stronę funkcji, aby zobaczyć, co jeszcze może obsłużyć LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Czym jest Zimbra?
Zimbra to rozwiązanie biznesowe dla poczty e-mail. Zimbra to także kompletny pakiet do współpracy, który obejmuje nie tylko pocztę e-mail, ale także kalendarze grupowe.
Jak korzystać z Zimbry?
Zimbra może być używana do wszystkich celów związanych z pocztą e-mail. Nie ma znaczenia, czy pracujesz nad sprzedażą, obsługą klienta, czy w innych obszarach, Zimbra może szybko obsługiwać komunikację e-mailową i planować.
Jakie są korzyści z integracji Zimbra?
Niezawodne i wydajne rozwiązanie poczty e-mail w twoim centrum pomocy LiveAgent Tworzy kopie zapasowe wszystkich ważnych e-maili System zgłoszeniowy LiveAgent dodaje dodatkowy cios Dużo funkcji związanych ze zgłoszeniami
Jak zintegrować Zimbrę z LiveAgent?
Przejdź do LiveAgent > Ustawienia > E-mail > Konta pocztowe Dodaj nowe konto e-mail i wybierz Inne Wybierz między przekazywaniem a IMAP/POP3 Podaj swoje dane i zapisz
Vectera to zaawansowane oprogramowanie do wideokonferencji, które umożliwia spotkania z maksymalnie 6 osobami jednocześnie, idealne dla uczniów, nauczycieli i przedsiębiorców. Zwiększa produktywność i poprawia obsługę klienta dzięki integracji z LiveAgent. Planuj spotkania i prowadź je bezpośrednio z pulpitu LiveAgent, oszczędzając czas i usprawniając przepływ pracy. Wypróbuj za darmo i doświadcz stabilnych rozmów wideo, bez instalacji!
Discover the power of Viber integration with LiveAgent to streamline customer communication. Transform Viber messages into tickets and manage them effortlessly from a unified interface. Enhance customer support with quick, personalized responses, ensuring all interactions are well-organized and accessible. Try it free and improve your customer service today!
Zentap to wielofunkcyjne narzędzie marketingowe i kreator stron dla agencji nieruchomości, oferujący generowanie leadów, automatyzację publikowania w mediach społecznościowych i integrację z LiveAgent, zapewniającą szybką obsługę klienta przez czat na żywo. Zwiększ efektywność swojej strony i komunikacji dzięki łatwej integracji i darmowej wersji próbnej. Sprawdź, jak Zentap może pomóc Ci w budowaniu wizerunku i efektywności online!