Szablony e-maili do śledzenia wydarzeń pomagają w utrzymaniu kontaktu z uczestnikami po wydarzeniu. Obejmują przypomnienia, podziękowania, udostępnianie materiałów i prośby o feedback, co zwiększa zaangażowanie i buduje relacje z klientami.
Po zakończeniu wydarzenia, które zorganizowałeś, sposób, w jaki prowadzisz obserwację z uczestnikami wydarzenia (i czy w ogóle, może mieć wpływ na długoterminowy wpływ wydarzenia, a zmarnowany wysiłek). Podobnie jak zaproszenia na wydarzenia i przypomnienia o wydarzeniach, obserwacje po wydarzeniu są niezbędne do organizowania wydarzeń zarówno offline, jak i wirtualnych. To doskonała okazja do zbudowania lepszej, znaczącej relacji z odbiorcami, zwiększenia zaangażowania i uzyskania cennego wglądu w to, jak dobrze wypadło Twoje wydarzenie i co możesz zrobić, aby przyszłe wydarzenia były jeszcze bardziej udane. Poniżej znajduje się kilka najlepszych praktyk dotyczących wysyłania wiadomości e-mail po zdarzeniu, a także dziesięć przykładów e-maili po zdarzeniu, które Twój zespół sprzedaży może wykorzystać w kampaniach po zdarzeniu.
Zacznij od podziękowania swoim odbiorcom za poświęcenie czasu na udział w Twoim wydarzeniu. Dobrym pomysłem jest również krótkie podsumowanie tematu wydarzenia, aby przypomnieć uczestnikom o nabytej przez nich wartości i zachęcić ich do udziału w przyszłych wydarzeniach.
Dołącz przydatne zasoby, takie jak nagrane przemówienia, slajdy z najważniejszymi punktami na wynos, zdjęcia i filmy. Ewentualnie utwórz post na blogu z podsumowaniem najważniejszych wydarzeń i dołącz wszelkie istotne treści, które uczestnicy mogą wykorzystać do utrwalenia zdobytej wiedzy i podzielenia się nią z kolegami w biurze.
Poproś o konstruktywną opinię, która może przynieść korzyści obu stronom. Pozwala na ponowne zaangażowanie uczestników wydarzenia i budowanie poczucia wspólnoty. Jest to również świetny sposób na uzyskanie głębszego wglądu w to, jak możesz zoptymalizować i ulepszyć swoje przyszłe wydarzenia.
Im bardziej szczegółowa i szczegółowa jest Twoja segmentacja (poza uczestnikami a nieuczestnikami), tym lepszy możesz uzyskać osiągnąć z wiadomości po wydarzeniu. Ponadto prawidłowa segmentacja listy uczestników pozwala również na lepszą personalizację wiadomości e-mail po wydarzeniu.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Hi [Name],
On behalf of the entire [Company name/ Event organizer] team, I wanted to thank you for attending [Event Title]. We hope you enjoyed the event and that you felt like it was a worthwhile investment of your time, energy, and money.
You can find resources and recaps here, including photos from the day, recorded speeches, and related blog content.
Be sure to sign up on [website] so you can be the first to know about future events.
If I can be of any assistance, whether you are interested in learning more about [Company name/ Event organizer], have any questions or feedback, don’t hesitate to drop me a line.
Thanks again for making [Event Title] a success!
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
That you so much for attending [Event Title]! We hope you enjoyed your experience and learned some valuable insights you can implement in your business right away.
In case you’d like to refresh your memory, you can access the recordings here. Please feel free to pass these along to colleagues who may be interested. We are looking forward to seeing you next time!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We missed you at [Event Title], sorry you weren’t able to attend. However, it was inspiring to have so many like-minded people in the same virtual room, talking and sharing tips on [event topic].
The good news is that we recorded the event, so you can still take advantage of everything we learned. Click here to watch the recording.
Enjoy!
We hope to catch you live next time we gather.
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Thanks so much for joining us today at [Event Title]!
I noticed you dropped off halfway through the event. If you’d like to check out what the second half was all about, here’s the link to the recorded sessions. You can check those out whenever you have some free time.
If you dropped off because you felt like you weren’t getting value, do you mind sharing some feedback about what we could do better? I want to make sure our events are helpful, and your input is exactly what we need to make that happen.
I would appreciate any feedback you have.
Thanks again!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Thanks so much for joining us today at [Event Title]!
I noticed you checked in a little late, but I’m glad you were able to catch the last part of the event. The first half was packed with some meaningful information, so if you’d like to rewind and catch up, here’s the recording for you: link to the recorded sessions.
Is there anything you were hoping to learn at the event that you didn’t hear about? I’m here to get you answers and more info whenever you need it.
Looking forward to seeing you at future events!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
The [Webinar Title] webinar has ended. Thank you for your participation.
As we mentioned during the webinar, we’ll share the recording along with the slides and other helpful resources in the next few days. So look out for a follow-up email containing this information.
We hope to see you among the attendees at future events!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Thanks again for attending [Webinar Title] on [date]. Hopefully, your time with us was worth it. As promised, we’re sending a recording of the webinar as well as the slides and additional resources you may find helpful:
Webinar recording
Webinar slides
Additional resources
Please feel free to pass these along to colleagues who may be interested.
We hope to see you again!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
So sorry you weren’t able to attend our webinar [Webinar Title].
We don’t want you to miss out, so we’re sending a recording of the webinar as well as the slides and additional resources that you might find helpful:
Webinar recording
Webinar slides
Additional resources
If you have any questions or feedback, feel free to reach out – we can always schedule a quick phone call.
We hope to see you at our future events!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
I checked the stats and noticed you registered for the [Webinar Title] but didn’t attend.
During the webinar, I spent about [x] minutes teaching the specific, actionable strategy we’ve been using to [achieve specific goals]. I then walked everyone through a case study showing how we managed to [get specific results] for one of our customers.
The feedback that’s coming in since the webinar finished has been incredible, so I thought I’d send you a recording so you can watch it whenever is convenient for you: link to the webinar recording.
If you’d like to know more about how you can implement the ideas discussed during the webinar in [their Company], drop me a line, and we could schedule a call for a quick conversation this week.
Talk soon,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Thank you for attending [Event Title] – it was a pleasure hosting you today. I hope you’ve gained lots of valuable insights for your business! In case you missed something during the event, no worries. We’ll send out recordings and slides in a few days – keep your eyes on your inbox.
In the meantime, we would very much appreciate you taking a few moments to leave your feedback through a brief survey. That will help to ensure our future events are even more exciting and valuable.
Submit Your Feedback
Thanks again, and looking forward to seeing you next time!
[YOUR SIGNATURE]
Ready to take your event follow-up to the next level?
LiveAgent's free event follow-up templates will help you craft the perfect follow-up email to thank attendees, gather feedback, and keep the conversation going long after the event is over.
Szablony wiadomości e-mail z przypomnieniem o wydarzeniu
Odkryj skuteczne szablony e-maili z przypomnieniem o wydarzeniach, które pomogą utrzymać zaangażowanie uczestników. LiveAgent oferuje narzędzia do projektowania i wysyłki, a także najlepsze praktyki dotyczące pisania wiadomości. Personalizuj, mów krótko i zwięźle, a Twoje wydarzenie pozostanie w pamięci odbiorców. Odwiedź nas, aby skorzystać z darmowych szablonów i zwiększyć frekwencję na swoich wydarzeniach!
Odkryj, jak szablony obsługi klienta mogą zrewolucjonizować Twoją komunikację! Dowiedz się, jak zaoszczędzić czas, zredukować błędy i zwiększyć satysfakcję pracowników, korzystając z gotowych szablonów. Przykłady i najlepsze praktyki pomogą Ci stworzyć spersonalizowane i skuteczne odpowiedzi, które poprawią spójność Twojej komunikacji. Odwiedź naszą stronę, by dowiedzieć się więcej!
Szablony email dla zapowiedzi webinaru
Skorzystaj z naszych angażujących szablonów e-maili, które pozwolą zmaksymalizować frekwencję i rejestrację na Twoim webinarze.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team