Dlaczego warto wysyłać klientom karty z podziękowaniami?
Chociaż e-maile podziękowania dla klientów są również świetnym sposobem na okazanie wdzięczności klientom, e-maile są zwykle czytane (jeśli są czytane na wszystkie) i usunięte. Jednak dobrze wykonana drukowana kartka z podziękowaniami/odręcznie napisana kartka z podziękowaniami prawdopodobnie zostanie zachowana przynajmniej przez jakiś czas i posłuży jako przypomnienie Twojej marki. To skuteczna strategia marketingowa, która może naprawdę zaimponować klientom, poprawić ich lojalność i wygenerować więcej skierowań do Twojej firmy.
Odręczne czy drukowane?
W zależności od rodzaju i wielkości firmy możesz rozważyć wysłanie drukowanych kartek z podziękowaniami lub odręcznych notatek z podziękowaniami. W przypadku dużej organizacji, która chce podziękować ponad 500 klientom, drukowane karty miałyby oczywiście większy sens. Notatki odręczne są bardziej odpowiednie dla małych firm, samodzielnych przedsiębiorców, usług osobistych i firm B2B ze skromną bazą klientów.
Ogólnie rzecz biorąc, jeśli pozwala na to czas, budżet i zasoby, odręczna notatka z podziękowaniem dla klienta byłaby lepszą opcją, ponieważ zawsze będzie miała większy wpływ. Prawdziwa autentyczność odręcznych notatek może sprawić, że klienci poczują się naprawdę wyjątkowi i emocjonalnie zainwestowani. A emocje są uważane za największą siłę napędową lojalności w wielu branżach. W rzeczywistości badanie przeprowadzone przez CapGemini wykazało, że 70% emocjonalnie zaangażowani konsumenci wydają co najmniej dwa razy więcej na marki, którym są lojalni. Co więcej, 80% będzie promować wśród rodziny i znajomych marki, którym są lojalni.
Jak długo należy czekać na wysłanie kartek z podziękowaniami?
Jeśli prowadzisz biznes i chciałbyś docenić swoich klientów podziękowaniem/kartką, optymalny czas to najlepiej tuż po wydarzeniu. Ogólna zasada to kilka dni trwania wydarzenia. Na przykład; gdy klient kupuje produkt/usługę od Twojej firmy. Jednak nawet jeśli nie zdążysz wysłać podziękowania w wyznaczonym terminie, po prostu wiedz, że jego niewysłanie jest o wiele gorsze.
Biznesowe kartki z podziękowaniami – Szablony
Co piszesz na kartce z podziękowaniem dla klienta? Poniżej kilka biznesowych kartek z podziękowaniami – szablonów, które możesz wykorzystać jako podstawę do tworzenia własnych kartek/notatek z podziękowaniami.
Dziękując za bycie lojalnym klientem
Hi ****,
Just a note to say hello and to let you know how grateful we are for having you as our loyal customer for the past few years.
We truly enjoy working with entrepreneurs like you who are committed to growing their successful business and we wanted to thank you for letting us help you.
Best wishes,
****
Podziękowanie klientowi za zakup
Hey ****,
I’ve noticed your name come up quite a few times in recent months, so I just thought I’d take the time to personally thank you.
Judging by your purchases, I must admit you have an excellent taste in clothes! Remember that you can always swap them over if something doesn’t fit.
Take care,
****
Podziękowanie klientowi za skierowanie
Dear ****,
Over half of my business comes from repeat clients and referrals. I greatly appreciate you thinking of me and sending a new client my way. I am sure I can help your friend find that unique beachfront home he is looking for. I already have a few beautiful properties in mind to show him.
Thanks again for your trust!
All the best,
****
Inne sposoby wyrażania wdzięczności wobec klientów
Jest kilka sposobów wyrażania wdzięczności swoim klientom.
Kartki i notatki z podziękowaniami od klientów są ważną częścią uznania klientów.
Jest jednak wiele innych sposobów. Na przykład; kupony, rabaty, darmowe produkty/usługi i wiele innych.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj pomysły na docenienie klientów.
Odkrywaj na własną rękę
Wiedza jest ważna, ale tylko w praktyce. Przetestuj wszystko w naszej akademii bezpośrednio w LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Dlaczego warto wysyłać klientom karty z podziękowaniami?
Wysyłanie klientom kart z podziękowaniami to skuteczna strategia marketingowa, która może naprawdę zaimponować klientom, poprawić ich lojalność i wygenerować więcej skierowań do Twojej firmy.
Jak długo należy czekać na wysłanie kartek z podziękowaniami?
Ogólna zasada to kilka dni trwania wydarzenia. Na przykład, gdy klient kupuje produkt/usługę od Twojej firmy.
Drukowane lub odręcznie napisane kartki z podziękowaniami?
Ogólnie rzecz biorąc, jeśli pozwala na to czas, budżet i zasoby, odręczna notatka z podziękowaniem dla klienta byłaby lepszą opcją, ponieważ zawsze będzie miała większy wpływ.
Poznaj, jak pisać profesjonalne listy z podziękowaniami! Nasz poradnik oferuje praktyczne wskazówki, przykładowe teksty oraz doradza, kiedy wybrać e-mail, a kiedy drukowany list. Dowiedz się, jak docenić klientów i utrzymać formalność w komunikacji. Odwiedź naszą stronę, by odkryć sekrety skutecznego wyrażania wdzięczności!
Co to jest komunikacja z klientem?
Dowiedz się, jak skutecznie komunikować się z klientami dzięki naszym wskazówkom i narzędziom LiveAgent. Poznaj zalety wielokanałowej obsługi, zintegrowanego systemu zgłoszeń i czatu na żywo. Popraw zadowolenie klientów, zwiększ ich lojalność i zyskaj przewagę konkurencyjną. Odwiedź naszą stronę i odkryj, jak podnieść jakość swojej obsługi klienta!
Co to jest interakcja z klientem?
Dowiedz się, jak skutecznie zarządzać i ulepszać interakcje z klientem dzięki LiveAgent. Odkryj wielokanałowe narzędzia, takie jak czat na żywo, system zgłoszeń i integracje z popularnymi platformami. Popraw jakość obsługi klienta i zwiększ satysfakcję klientów dzięki naszym zaawansowanym rozwiązaniom. Rozpocznij darmowy okres próbny już dziś i przekonaj się, jak LiveAgent może przekształcić Twoją obsługę klienta w przewagę konkurencyjną.
Poznaj korzyści z raportów obsługi klienta z LiveAgent! Zoptymalizuj swoje działania dzięki zaawansowanym narzędziom i funkcjom wielokanałowej platformy. Od integracji z WhatsApp po wsparcie w mediach społecznościowych – LiveAgent podnosi jakość obsługi klienta na nowy poziom. Zacznij darmowy okres próbny i doświadcz doskonałej obsługi bez kart kredytowych.