Czym są konferencje obsługi klienta
Krótko mówiąc, konferencje obsługi klienta to wydarzenia, na których spotykają się eksperci i specjaliści z obsługi klienta i CX. Dzielą się wiedzą i rozmawiają o najnowszych osiągnięciach w tej dziedzinie. Mogą być organizowane zarówno jako wydarzenia lokalne, jak i ogólnoświatowe lub międzynarodowe, w których spotykają się setki profesjonalistów.
Dlaczego konferencje obsługi klienta są ważne?
„Nasz zespół co roku jeździ na konferencje obsługi klienta i CX. Zawsze fajnie jest poznawać nowych ludzi i pogodzić się ze starymi przyjaciółmi i współpracownikami. Myślę, że takie wydarzenia są koniecznością dla każdego profesjonalisty ds. obsługi klienta, który chce znaleźć nowe możliwości w swojej dziedzinie”
Diana Adjadj – pisarka w Best Essay Education.
Uczestnictwo w obsłudze klienta i konferencjach CX przynosi wiele korzyści. Nie każdy zdaje sobie sprawę, jak ważne są one dla niektórych profesjonalistów.
Powody, dla których warto wziąć udział w konferencji obsługi klienta
- Edukacja: być może najważniejszym celem każdej konferencji obsługi klienta jest edukacja, która nadal pozostaje w centrum uwagi. Uczestnicy mają możliwość nauczenia się czegoś nowego, słuchając znanych mówców, dzieląc się swoimi doświadczeniami z rówieśnikami i nie tylko.
- Sieci: Kolejną zaletą konferencji obsługi klienta jest tworzenie sieci. Możesz łatwo znaleźć osoby o podobnych poglądach i nawiązać z nimi nieocenione relacje. Kto wie, może kiedyś będą twoim szczęśliwym biletem.
- Świadomość trendów: wiedza o tym, o czym obecnie mówi się lub jakie praktyki są wdrażane przez ekspertów ds. obsługi klienta, jest niezbędna do doskonalenia obsługi klienta w Twojej firmie. Takie konferencje są idealne, aby być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami i tendencjami.
- Ekspozycja produktu: konferencje obsługi klienta są idealne do uzyskania dodatkowej ekspozycji produktu. Firmy często mają okazję zaprezentować to, co robiły w ostatnim czasie. Ponadto promuj swoje produkty, czyniąc z nich przykład; jak z ich pomocą poprawili obsługę klienta.
- Inspiruj i Motywuj: może się to wydawać nieistotne, ale konferencje obsługi klienta mogą dodać Ci energii i poprawić Twój stan emocjonalny. Większość uczestników wyjeżdża z poczuciem inspiracji w sercu i motywacją do robienia więcej.
Jak konferencje obsługi klienta wpływają na edukację?
„Nigdy nie przestajemy się uczyć przez całe życie. W końcu nikt nie może wiedzieć wszystkiego od razu! Dlatego uważam, że konferencja obsługi klienta jest tak świetna, ponieważ daje możliwość poszerzenia wiedzy, doskonalenia umiejętności i ciągłego bycia świadomy najnowszych trendów w branży”
Jessica Waterford – Pisarz w WOWgrade
Jak wspomniano powyżej, edukacja jest jednym z kluczowych elementów każdej konferencji obsługi klienta. Profesjonaliści słuchają ekspertów udzielających cennych rad na ten i inny temat. Taka wiedza pomaga specjalistom stać się jeszcze lepszymi w ich wieku. Ponadto na takich imprezach regularnie odbywają się warsztaty i sesje.
Najlepsze konferencje obsługi klienta 2019
Teraz wiesz już wszystko o obsłudze klienta/konferencjach CX, w tym o ich zaletach. Zapoznaj się z listą najlepszych konferencji obsługi klienta w 2019 roku, które stworzyliśmy poniżej.
5 najlepszych konferencji obsługi klienta 2019
Tydzień kontaktu z klientem (CCW)
Jest to największe na świecie wydarzenie dotyczące kontaktu z klientem z CCW Digital; bycie jedną z największych społeczności internetowych dla specjalistów ds. obsługi klienta. W 2019 roku obchodził 20-lecie istnienia (w 2018 roku zmienił nazwę z Call Center Week na Customer Contact Week). Co roku gromadzi najlepszych liderów CX, CS i obsługi klienta z całego świata. W tym wydarzeniu znajdziesz warsztaty, wizyty w terenie i sesje. W 2019 roku nie zabrakło prelegentów z Verizon, HBO, Lyft, Hilton i innych znanych firm.
ICMI
Expo & Konferencja – możliwości nauki z ICMI są nieograniczone. Każdego roku jest ponad 1500 uczestników z ponad 75 sesjami. Organizatorem konferencji jest UBM (w 2018 roku UBM połączony z Informa PLC). ICMI słynie z oddanego zespołu trenerów, prelegentów, znawców branży i konsultantów. Wszystkie z nich współpracują ze sobą, aby pomóc ci określić; skuteczność swojego contact center, oceń swoje działania, określ strategię omnichannel i udostępnij narzędzia, które pomogą Ci zmotywować i zarządzać klientem zespół serwisowy.
Northeast Contact Center Forum (NECCF)
Doroczna konferencja i wystawa NECCF koncentruje się na prezentacji najnowszych technologii i innowacji w sferze obsługi klienta. Założone w 2001 roku Northeast Contact Center Forum znane jest z warsztatów prowadzonych przez ekspertów, dyskusji przy okrągłym stole i niekończących się możliwości nawiązywania kontaktów. Jak sama nazwa wskazuje, impreza odbywa się głównie w regionie północno-wschodnim, w tym w stanach Rhode Island, Massachusetts, Connecticut, Maine, Vermont i New Hampshire.
Zjazd na temat strategii obsługi klienta
Wydarzenie to gromadzi profesjonalistów CX z całej Ameryki Północnej. W 2019 roku było wielu prelegentów znanych firm, takich jak; Toyota, Uber, Wal-Mart i inne. Doświadczenie klienta Strategies Summit skupia się na stworzeniu bezproblemowej wizji CX 360 za pomocą przełomowych technologii CX i wykorzystania wskaźników KPI w celu obniżenia kosztów. Wydarzenie obiecuje również pomóc specjalistom ds. obsługi klienta w uwolnieniu pełnej mocy mediów społecznościowych, opanowaniu cyfrowego chaosu CX i zwiększeniu lojalności między innymi.
Wymiana Chief Experience Officer (CXO)
W CXO Exchange możesz spotkać najlepszych klientów i menedżerów zajmujących się obsługą pacjentów. To wydarzenie koncentruje się na ludziach, strategii, innowacjach, projektowaniu i spostrzeżeniach, które pomagają profesjonalistom zapewniać najlepsze wrażenia klientów. W 2019 r. nie zabrakło prelegentów Microsoft, Johnson & Johnson, Walgreens, Lenovo, Headspace i innych. Chief Experience Officer Exchange jest również częścią Tygodnia Kontaktu z Klientem, będącego wydarzeniem premium, dostępnym tylko na zaproszenie dla najwyższych liderów CXO.
Końcowe przemyślenia
Podsumowując, konferencje obsługi klienta i CX to zdecydowanie wydarzenia, które każdy profesjonalista z działu obsługi klienta musi odwiedzić. Przynoszą im wiele korzyści, a także pozytywny, trwały wpływ na edukację.
Odkrywaj na własną rękę
Wiedza jest ważna, ale tylko w praktyce. Przetestuj wszystko w naszej akademii bezpośrednio w LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Odkryj, dlaczego obsługa klienta jest kluczowa dla sukcesu Twojej firmy i jak nowoczesne oprogramowanie, takie jak chatboty i call center, może poprawić lojalność marki i satysfakcję klientów. Dowiedz się, jak automatyzacja procesów i integracja z narzędziami marketingowymi przynoszą korzyści, i zasmakuj innowacyjnych rozwiązań z LiveAgent.
Wprowadzenie do Akademii Obsługi Klienta
Każdy zaangażowany w obsługę klienta może skorzystać z wewnętrznej Akademii i potraktować ją jako pomocne źródło bezpłatnych szkoleń.