Czym są konferencje obsługi klienta
Krótko mówiąc, konferencje obsługi klienta to wydarzenia, na których spotykają się eksperci i specjaliści z obsługi klienta i CX. Dzielą się wiedzą i rozmawiają o najnowszych osiągnięciach w tej dziedzinie. Mogą być organizowane zarówno jako wydarzenia lokalne, jak i ogólnoświatowe lub międzynarodowe, w których spotykają się setki profesjonalistów.
Dlaczego konferencje obsługi klienta są ważne?
„Nasz zespół co roku jeździ na konferencje obsługi klienta i CX. Zawsze fajnie jest poznawać nowych ludzi i pogodzić się ze starymi przyjaciółmi i współpracownikami. Myślę, że takie wydarzenia są koniecznością dla każdego profesjonalisty ds. obsługi klienta, który chce znaleźć nowe możliwości w swojej dziedzinie”
Diana Adjadj – pisarka w Best Essay Education.
Uczestnictwo w obsłudze klienta i konferencjach CX przynosi wiele korzyści. Nie każdy zdaje sobie sprawę, jak ważne są one dla niektórych profesjonalistów.
Powody, dla których warto wziąć udział w konferencji obsługi klienta
- Edukacja: być może najważniejszym celem każdej konferencji obsługi klienta jest edukacja, która nadal pozostaje w centrum uwagi. Uczestnicy mają możliwość nauczenia się czegoś nowego, słuchając znanych mówców, dzieląc się swoimi doświadczeniami z rówieśnikami i nie tylko.
- Sieci: Kolejną zaletą konferencji obsługi klienta jest tworzenie sieci. Możesz łatwo znaleźć osoby o podobnych poglądach i nawiązać z nimi nieocenione relacje. Kto wie, może kiedyś będą twoim szczęśliwym biletem.
- Świadomość trendów: wiedza o tym, o czym obecnie mówi się lub jakie praktyki są wdrażane przez ekspertów ds. obsługi klienta, jest niezbędna do doskonalenia obsługi klienta w Twojej firmie. Takie konferencje są idealne, aby być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami i tendencjami.
- Ekspozycja produktu: konferencje obsługi klienta są idealne do uzyskania dodatkowej ekspozycji produktu. Firmy często mają okazję zaprezentować to, co robiły w ostatnim czasie. Ponadto promuj swoje produkty, czyniąc z nich przykład; jak z ich pomocą poprawili obsługę klienta.
- Inspiruj i Motywuj: może się to wydawać nieistotne, ale konferencje obsługi klienta mogą dodać Ci energii i poprawić Twój stan emocjonalny. Większość uczestników wyjeżdża z poczuciem inspiracji w sercu i motywacją do robienia więcej.
Jak konferencje obsługi klienta wpływają na edukację?
„Nigdy nie przestajemy się uczyć przez całe życie. W końcu nikt nie może wiedzieć wszystkiego od razu! Dlatego uważam, że konferencja obsługi klienta jest tak świetna, ponieważ daje możliwość poszerzenia wiedzy, doskonalenia umiejętności i ciągłego bycia świadomy najnowszych trendów w branży”
Jessica Waterford – Pisarz w WOWgrade
Jak wspomniano powyżej, edukacja jest jednym z kluczowych elementów każdej konferencji obsługi klienta. Profesjonaliści słuchają ekspertów udzielających cennych rad na ten i inny temat. Taka wiedza pomaga specjalistom stać się jeszcze lepszymi w ich wieku. Ponadto na takich imprezach regularnie odbywają się warsztaty i sesje.
Najlepsze konferencje obsługi klienta 2019
Teraz wiesz już wszystko o obsłudze klienta/konferencjach CX, w tym o ich zaletach. Zapoznaj się z listą najlepszych konferencji obsługi klienta w 2019 roku, które stworzyliśmy poniżej.
5 najlepszych konferencji obsługi klienta 2019
Tydzień kontaktu z klientem (CCW)
Jest to największe na świecie wydarzenie dotyczące kontaktu z klientem z CCW Digital; bycie jedną z największych społeczności internetowych dla specjalistów ds. obsługi klienta. W 2019 roku obchodził 20-lecie istnienia (w 2018 roku zmienił nazwę z Call Center Week na Customer Contact Week). Co roku gromadzi najlepszych liderów CX, CS i obsługi klienta z całego świata. W tym wydarzeniu znajdziesz warsztaty, wizyty w terenie i sesje. W 2019 roku nie zabrakło prelegentów z Verizon, HBO, Lyft, Hilton i innych znanych firm.
ICMI
Expo & Konferencja – możliwości nauki z ICMI są nieograniczone. Każdego roku jest ponad 1500 uczestników z ponad 75 sesjami. Organizatorem konferencji jest UBM (w 2018 roku UBM połączony z Informa PLC). ICMI słynie z oddanego zespołu trenerów, prelegentów, znawców branży i konsultantów. Wszystkie z nich współpracują ze sobą, aby pomóc ci określić; skuteczność swojego contact center, oceń swoje działania, określ strategię omnichannel i udostępnij narzędzia, które pomogą Ci zmotywować i zarządzać klientem zespół serwisowy.
Northeast Contact Center Forum (NECCF)
Doroczna konferencja i wystawa NECCF koncentruje się na prezentacji najnowszych technologii i innowacji w sferze obsługi klienta. Założone w 2001 roku Northeast Contact Center Forum znane jest z warsztatów prowadzonych przez ekspertów, dyskusji przy okrągłym stole i niekończących się możliwości nawiązywania kontaktów. Jak sama nazwa wskazuje, impreza odbywa się głównie w regionie północno-wschodnim, w tym w stanach Rhode Island, Massachusetts, Connecticut, Maine, Vermont i New Hampshire.
Zjazd na temat strategii obsługi klienta
Wydarzenie to gromadzi profesjonalistów CX z całej Ameryki Północnej. W 2019 roku było wielu prelegentów znanych firm, takich jak; Toyota, Uber, Wal-Mart i inne. Doświadczenie klienta Strategies Summit skupia się na stworzeniu bezproblemowej wizji CX 360 za pomocą przełomowych technologii CX i wykorzystania wskaźników KPI w celu obniżenia kosztów. Wydarzenie obiecuje również pomóc specjalistom ds. obsługi klienta w uwolnieniu pełnej mocy mediów społecznościowych, opanowaniu cyfrowego chaosu CX i zwiększeniu lojalności między innymi.
Wymiana Chief Experience Officer (CXO)
W CXO Exchange możesz spotkać najlepszych klientów i menedżerów zajmujących się obsługą pacjentów. To wydarzenie koncentruje się na ludziach, strategii, innowacjach, projektowaniu i spostrzeżeniach, które pomagają profesjonalistom zapewniać najlepsze wrażenia klientów. W 2019 r. nie zabrakło prelegentów Microsoft, Johnson & Johnson, Walgreens, Lenovo, Headspace i innych. Chief Experience Officer Exchange jest również częścią Tygodnia Kontaktu z Klientem, będącego wydarzeniem premium, dostępnym tylko na zaproszenie dla najwyższych liderów CXO.
Końcowe przemyślenia
Podsumowując, konferencje obsługi klienta i CX to zdecydowanie wydarzenia, które każdy profesjonalista z działu obsługi klienta musi odwiedzić. Przynoszą im wiele korzyści, a także pozytywny, trwały wpływ na edukację.
Odkrywaj na własną rękę
Wiedza jest ważna, ale tylko w praktyce. Przetestuj wszystko w naszej akademii bezpośrednio w LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Obsługa klienta — onboarding użytkowników
Discover the power of integrating customer service with user onboarding to boost product success. Learn how live support, knowledge bases, live chats, and product tours can reduce support requests, lower churn rates, and enhance user retention. Implement these strategies for a seamless onboarding experience.
Odkryj, dlaczego obsługa klienta jest kluczowa dla sukcesu Twojej firmy i jak nowoczesne oprogramowanie, takie jak chatboty i call center, może poprawić lojalność marki i satysfakcję klientów. Dowiedz się, jak automatyzacja procesów i integracja z narzędziami marketingowymi przynoszą korzyści, i zasmakuj innowacyjnych rozwiązań z LiveAgent.