Chcesz przejść na osobne rozwiązanie dla zespołu wsparcia klienta? Wykorzystaj LiveAgent. Wspieraj klientów za pomocą maila, czatu na żywo, mediów społecznościowych, bazy wiedzy i call center. Ponad 175 funkcji i 40 integracji pozwoli Ci się skupić na obsłudze klienta jak nigdy wcześniej. Usprawnij swoją obsługę klienta z odpowiednim oprogramowaniem i przejdź z Bitrix24 na LiveAgent w parę minut. Oferujemy darmowe wsparcie migracji wszystkich danych z Bitrix24 do LiveAgent, które zajmie tylko 5 minut.
Funkcje | LiveAgent | Bitrix24 |
---|---|---|
Obsługa zgłoszeń | ✅Tak | ✅Tak |
Czat na żywo | ✅Tak | ✅Tak |
Call center | ✅Tak | ✅Tak |
Samoobsługa | ✅Tak | ✅Tak |
✅Tak | ✅Tak | |
✅Tak | ✅Tak | |
✅Yes | ✅Tak | |
Viber | ✅Tak | ✅Tak |
✅Tak | ✅Tak | |
Baza wiedzy | ✅Tak | ✅Tak |
Forum dla klientów | ✅Tak | ❌Nie |
Automatyzacja i reguły | ✅Tak | ✅Tak |
API | ✅Tak | ✅Tak |
Menu głosowe (IVR) | ✅Tak | ✅Tak |
Połączenia wideo | ✅Tak | ✅Tak |
Nielimitowana historia | ✅Tak | ✅Tak |
Nieograniczona liczba witryn | ✅Tak | ✅Tak |
Nieograniczona liczba przycisków czatu | ✅Tak | ✅Tak |
Nieograniczona liczba zgłoszeń/e-maili | ✅Tak | ✅Tak |
Nieograniczone nagrywanie połączeń | ✅Tak | ✅Tak |
Nieograniczone wsparcie 24/7 | ✅Tak | ✅Tak |
LiveAgent pomaga podnieść satysfakcję klienta i wskaźnik konwersji.
Pomóż swoim agentom szybciej rozwiązywać zgłoszenia klientów, wykorzystując naszą uniwersalną skrzynkę odbiorczą.
Wykorzystując ponad 175 zaawansowanych funkcji help desk, o wiele łatwiej będzie Ci się skupić na dostarczaniu wspaniałej obsługi klienta.
Chcesz skupić się na wspieraniu klientów? Wybierz rozwiązanie help desk od LiveAgent. Znajdziesz tu odpowiedzi na Twoje potrzeby.
LiveAgent oferuje Ci narzędzia, funkcje i integracje wspierające Cię w obsłudze klienta – bez zbędnego zamieszania. Nie zrujnuje też Twojego budżetu. Oferujemy Twojemu biznesowi trzy plany w przystępnych cenach. Możesz je rozwijać dzięki dodatkowym opcjom. Dopasujesz tak narzędzie do swoich potrzeb – bez przepłacania.
Troska o klientów jest ważną częścią każdego biznesu, który odnosi sukces – nie powinna więc być zaniedbywana. Wykorzystując oprogramowanie stworzone, by lepiej wspierać Cię w troszczeniu się o klientów, możesz zwiększyć ich satysfakcję i wskaźniki ROI.
Dbaj o ich zadowolenie z odpowiednim narzędziem.
Bitrix24 jest świetnym narzędziem, ale nie sprawdzi się w każdym biznesie. LiveAgent oferuje Ci wartościowe narzędzia i funkcje – i nie musisz płacić za nic, czego nie używasz.
Oferujemy trzy plany w przystępnej cenie, które zapewnią Ci dokładnie to, czego potrzebujesz. Jeśli nie okaże się niewystarczające, możesz dokupić dodatkowe opcje, by poprawić swój przepływ pracy.
LiveAgent jest najczęściej i najwyżej ocenianym rozwiązaniem help desk dla małych i średnich firm w 2023 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.
Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu do innych popularnych oprogramowań do obsługi klienta? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team