Szukasz alternatywy dla CallPage?

Szukasz oprogramowania do zarządzania klientami z większą liczbą narzędzi? LiveAgent to świetna alternatywa, jeśli chcesz uzyskać więcej opcji komunikacji z klientami w uczciwej cenie.

Możemy zaoferować więcej niż tylko wirtualne centrum telefoniczne. Konta e-mail, najszybszy widżet czatu na żywo, obsługa mediów społecznościowych i Twoja własna baza wiedzy. A to wszystko w przystępnej cenie!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Połączenia telefoniczne to tylko jedna z form kontaktu dla Twoich klientów.
Wszystko w jednym miejscu z LiveAgent.

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie
Osoba decydująca między dwoma rozwiązaniami

Niezawodna alternatywa CallPage

LiveAgent oferuje znacznie więcej niż tylko call center. Dzięki kontom e-mail, obsłudze mediów społecznościowych, bazie wiedzy i najszybszemu widżetowi czatu na żywo na rynku, Twoja obsługa klienta obejmuje najczęściej używane kanały komunikacji. Zapewnia to klientom pożądaną wygodę w kontekście obsługi klienta.

A to wszystko w rozsądnej cenie. Oferujemy trzy plany cenowe, obejmujące wszystkie funkcje, których możesz potrzebować, aby zapewnić najlepszą obsługę klienta, bez rujnowania swojego budżetu.

Wsparcie centrum telefonicznego

Oprócz wszystkich wspaniałych narzędzi i funkcji, LiveAgent zapewnia również opcję utworzenia własnego wirtualnego centrum telefonicznego. Nie jest do tego potrzebny żaden specjalny sprzęt, a konfiguracja jest wykonywana w ciągu kilku minut. Jeśli chcesz, możesz podłączyć przeglądarkę, telefon lub inny sprzęt.

Nie ma potrzeby korzystania z zewnętrznych dostawców. LiveAgent zajmie się wszystkim za Ciebie!

Obsługiwane połączenia głosowe i wideo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz widżet czatu na żywo jest najszybszy na rynku, a prędkość wyświetlania czatu wynosi zaledwie 2,5 sekundy.

Centrum telefonicznej obsługi klienta

Wsparcie centrum telefonicznego

Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację z call center. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

Rozwiązanie bogate w funkcje

Bogaty w funkcje

Ponad 180 funkcji ułatwiających i uprzyjemniających pracę.

Worek pieniędzy moneta dolary

Przystępne ceny

LiveAgent zapewnia dobrą jakość za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz osobne funkcje dostosowane do Twojego działu pomocy.

Gotowy do przejścia do LiveAgent

Dołącz do najszybszego czatu na żywo

Obsługa klienta to już nie tylko rozmowy telefoniczne. E-maile, ale głównie media społecznościowe i widżety czatu na żywo na stronach internetowych, to drogi komunikacji dla większości klientów.

LiveAgent posiada wszystkie te funkcje – i dodatkowo, ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z prędkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Nie ma żadnego szybszego rozwiązania w tym zakresie.

Chcesz uzyskać więcej za mniej?

CallPage dobrze sobie radzi, ale rozumiemy, że możesz chcieć czegoś innego. Uzyskaj więcej narzędzi, funkcji i integracji za mniej! LiveAgent oferuje trzy funkcjonalne plany cenowe, które nie zrujnują Twojego budżetu.

Jeśli potrzebujesz dodatkowych opcji, zawsze możesz dokupić osobne funkcje bez płacenia za droższy plan. Spójrz na nasze plany poniżej.

Lepsza obsługa klienta za mniej pieniędzy

Zobacz, co inne firmy mówią o LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Chcesz porównać LiveAgent z innymi rozwiązaniami call center?

Artykuły powiązane zAlternatywa dla CallPage
Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcje

Poznaj funkcje LiveAgent – zaawansowane narzędzia do zarządzania zgłoszeniami, automatyzacji, czatu na żywo i zwiększania efektywności wsparcia!

Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Sprawdź cennik LiveAgent! Plany od $15/miesiąc, darmowy okres próbny, brak umów. Wybierz idealne rozwiązanie dla swojej firmy!

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x