Szukasz alternatywy dla CallPage?

Szukasz oprogramowania do zarządzania klientami z większą liczbą narzędzi? LiveAgent to świetna alternatywa, jeśli chcesz uzyskać więcej opcji komunikacji z klientami w uczciwej cenie.

Możemy zaoferować więcej niż tylko wirtualne centrum telefoniczne. Konta e-mail, najszybszy widżet czatu na żywo, obsługa mediów społecznościowych i Twoja własna baza wiedzy. A to wszystko w przystępnej cenie!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Połączenia telefoniczne to tylko jedna z form kontaktu dla Twoich klientów.
Wszystko w jednym miejscu z LiveAgent.

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie
Osoba decydująca między dwoma rozwiązaniami

Niezawodna alternatywa CallPage

LiveAgent oferuje znacznie więcej niż tylko call center. Dzięki kontom e-mail, obsłudze mediów społecznościowych, bazie wiedzy i najszybszemu widżetowi czatu na żywo na rynku, Twoja obsługa klienta obejmuje najczęściej używane kanały komunikacji. Zapewnia to klientom pożądaną wygodę w kontekście obsługi klienta.

A to wszystko w rozsądnej cenie. Oferujemy trzy plany cenowe, obejmujące wszystkie funkcje, których możesz potrzebować, aby zapewnić najlepszą obsługę klienta, bez rujnowania swojego budżetu.

Wsparcie centrum telefonicznego

Oprócz wszystkich wspaniałych narzędzi i funkcji, LiveAgent zapewnia również opcję utworzenia własnego wirtualnego centrum telefonicznego. Nie jest do tego potrzebny żaden specjalny sprzęt, a konfiguracja jest wykonywana w ciągu kilku minut. Jeśli chcesz, możesz podłączyć przeglądarkę, telefon lub inny sprzęt.

Nie ma potrzeby korzystania z zewnętrznych dostawców. LiveAgent zajmie się wszystkim za Ciebie!

Obsługiwane połączenia głosowe i wideo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz widżet czatu na żywo jest najszybszy na rynku, a prędkość wyświetlania czatu wynosi zaledwie 2,5 sekundy.

Centrum telefonicznej obsługi klienta

Wsparcie centrum telefonicznego

Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację z call center. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

Rozwiązanie bogate w funkcje

Bogaty w funkcje

Ponad 180 funkcji ułatwiających i uprzyjemniających pracę.

Worek pieniędzy moneta dolary

Przystępne ceny

LiveAgent zapewnia dobrą jakość za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz osobne funkcje dostosowane do Twojego działu pomocy.

Gotowy do przejścia do LiveAgent

Dołącz do najszybszego czatu na żywo

Obsługa klienta to już nie tylko rozmowy telefoniczne. E-maile, ale głównie media społecznościowe i widżety czatu na żywo na stronach internetowych, to drogi komunikacji dla większości klientów.

LiveAgent posiada wszystkie te funkcje – i dodatkowo, ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z prędkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Nie ma żadnego szybszego rozwiązania w tym zakresie.

Chcesz uzyskać więcej za mniej?

CallPage dobrze sobie radzi, ale rozumiemy, że możesz chcieć czegoś innego. Uzyskaj więcej narzędzi, funkcji i integracji za mniej! LiveAgent oferuje trzy funkcjonalne plany cenowe, które nie zrujnują Twojego budżetu.

Jeśli potrzebujesz dodatkowych opcji, zawsze możesz dokupić osobne funkcje bez płacenia za droższy plan. Spójrz na nasze plany poniżej.

Lepsza obsługa klienta za mniej pieniędzy

Zobacz, co inne firmy mówią o LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Chcesz porównać LiveAgent z innymi rozwiązaniami call center?

Artykuły powiązane zAlternatywa dla CallPage
Liveagent to najlepsze, wielokanałowe rozwiązanie dla Twojej firmy. Skorzystaj już dziś z 175+ funkcji, ponad 40 integracji i świetnych narzędzi.

Szukasz alternatywy dla Customerly?

Szukasz alternatywy dla Customerly? Odkryj LiveAgent – najlepsze, wielokanałowe oprogramowanie do obsługi klienta. Zapewnij wsparcie przez e-mail, czat na żywo, media społecznościowe i call center. Wypróbuj darmową wersję próbną, korzystając z ponad 175 funkcji i 40 integracji. Rozpocznij już dziś bez karty kredytowej!

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Szukasz alternatywy dla Chaport?

Odkryj potężną alternatywę dla Chaport z LiveAgent! Oferujemy najszybszy widżet czatu na żywo, wsparcie call center i wiele więcej za przystępną cenę. Wypróbuj nasz bogaty w funkcje system przez 14 lub 30 dni za darmo i dołącz do liderów jak Forbes, Airbus czy Nascar. Bez potrzeby karty kredytowej!

Jeśli szukasz solidnej alternatywy dla Crisp, sprawdź LiveAgent. To kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z najszybszym widgetem chatu.

Szukasz alternatywy dla Crisp?

Szukasz alternatywy dla Crisp? Poznaj LiveAgent - kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, które zwiększa efektywność zespołu i satysfakcję klientów. Wypróbuj najszybszy widget chatu na rynku, zaoszczędź dzięki przystępnym cenom i skorzystaj z bogatej funkcjonalności. Dołącz do 15 tysięcy firm i 150 milionów użytkowników końcowych, takich jak Huawei i BMW. Rozpocznij darmowy okres próbny bez potrzeby podawania danych karty kredytowej!

Wykonuj i odbieraj połączenia przez Internet dzięki naszemu zaawansowanemu oprogramowaniu do telefonii. Wykonuj połączenia międzynarodowe i regionalne po cenach lokalnych.

Potrzebujesz niezawodnego oprogramowania telefonicznego?

Popraw obsługę klienta z niezawodnym oprogramowaniem telefonicznym LiveAgent. Wypróbuj za darmo, bez karty kredytowej!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x