Szukasz alternatywy dla Channels?

Dzięki LiveAgent, możesz zapewnić swojemu działowi obsługi klienta coś więcej, niż tylko centrum telefoniczne. Kontaktuj się ze swoimi klientami za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu na żywo, mediów społecznościowych i udostępniaj im informacje w naszej bazie wiedzy.

Zmiana jest łatwa, a cena przystępna.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Twoje call center otoczone różnymi kanałami klientów.
Wypróbuj LiveAgent.

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie
Osoba decydująca między dwoma rozwiązaniami

Potężna alternatywa dla Channels

Wyjdź poza ramy rozmów telefonicznych i zapewnij swoim klientom różne możliwości komunikacji. E-mail, czat na żywo, media społecznościowe takie jak Facebook, Twitter i Instagram, centrum telefoniczne oraz baza wiedzy to narzędzia, których potrzebujesz, aby wzbogacić swój dział pomocy technicznej i zapewnić klientom większą wygodę.

Wszystko to w rozsądnej cenie, więc nie będziesz przepłacać. LiveAgent oferuje trzy doskonałe plany cenowe, które nie zrujnują Twojego budżetu.

Najszybszy widget czat na żywo

LiveAgent posiada najszybszy widget do czatu na żywo dostępny na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Nie znajdziesz nic szybszego. Ekspresowy widget czatu umożliwia klientom szybkie dotarcie do Ciebie, prosto z Twojej strony internetowej.

Zmień użytkowników odwiedzających witrynę w płacących klientów i zwiększ ich zaangażowanie.

Najszybszy czat na żywo na rynku

Mamy coś dla każdego

Każda firma zasługuje na lepszą obsługę klienta

Centrum telefonicznej obsługi klienta

Wsparcie centrum telefonicznego

Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację z centrum telefonicznym. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy, nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku.

Rozwiązanie bogate w funkcje

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

Worek pieniędzy moneta dolary

Przystępne ceny

LiveAgent zapewnia dużą moc za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów albo wybieraj osobne funkcje, tak by spersonalizować swój dział pomocy technicznej.

Wbudowane profesjonalne oprogramowanie call center

Niezawodne centrum telefoniczne

Oprócz innych środków komunikacji, nadal możesz zapewnić swoim klientom wsparcie telefoniczne. Konfiguracja zajmuje kilku minut. W zależności od preferencji możesz połączyć się przez przeglądarkę, telefon lub inny sprzęt.

Nie musisz korzystać z zewnętrznych dostawców, LiveAgent zajmie się wszystkim za Ciebie.

Chcesz ulepszyć swoje usługi?

Otrzymuj więcej i dawaj więcej! Zapoznaj się z naszymi świetnymi planami cenowymi i podejmij decyzję.

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenionym jako numer 1 oprogramowaniem w pomocy technicznej, dla małych i średnich firm w 2020 roku. Pozostań blisko ze swoimi klientami i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Gotowy do przejścia do LiveAgent

Sprawdź, dlaczego firmy przeniosły się do LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana

Porównaj LiveAgent z różnego oprogramowania call center

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Channels
LiveAgent to świetna alternatywa, jeśli chcesz uzyskać więcej opcji komunikacji z klientami. Przejdź z CallPage na LiveAgent już teraz.

Szukasz alternatywy dla CallPage?

LiveAgent to świetna alternatywa, jeśli chcesz uzyskać więcej opcji komunikacji z klientami. Przejdź z CallPage na LiveAgent już teraz.

Jeśli szukasz alternatywy dla Intercom, rozważ LiveAgent. LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na rynku i ponad 179 funkcji pomocy technicznej.

Potrzebujesz alternatywy dla Intercom?

Szukasz alternatywy dla Intercom? Odkryj LiveAgent – wszechstronne narzędzie z ponad 179 funkcjami i 40 integracjami, które zapewnia lepszą obsługę klienta. Przenieś się z Intercom w ciągu kilku minut dzięki darmowej migracji. Zwiększ satysfakcję klientów, produktywność i oszczędzaj z LiveAgent. Wypróbuj najszybszy widżet czatu i ciesz się 30-dniowym darmowym okresem próbnym bez karty kredytowej. Dołącz do firm takich jak Huawei i BMW, które wybrały LiveAgent. Wypróbuj za darmo!

LiveAgent to rozwiązanie pomocy technicznej, które łączy wiele kanałów w jednym interfejsie. Dowiedz się więcej o alternatywie OTRS i od razu ją popraw.

Szukasz alternatywy dla OTRS?

Szukasz alternatywy dla OTRS? LiveAgent oferuje zaawansowane funkcje do zarządzania obsługą klienta, takie jak zarządzanie zgłoszeniami, śledzenie czasu, czat na żywo i wiele więcej, wszystko w przystępnej cenie. Wypróbuj nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny i odkryj, jak LiveAgent może poprawić efektywność Twojego zespołu i zadowolenie klientów.

Szukasz alternatywy dla Help Scout? Widziałeś LiveAgent? Przyjrzyj się korzyściom i dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą.

Alternatywa dla Help Scout

LiveAgent to idealna alternatywa dla Help Scout, oferująca wszechstronne funkcje wielojęzyczne i szybki widżet czatu. Z ponad 175 funkcjami obsługi klienta, darmową asystowaną migracją i przystępną ceną, LiveAgent zwiększa satysfakcję i wydajność. Rozpocznij darmowy okres próbny już dziś i przekonaj się, dlaczego LiveAgent jest najczęściej recenzowanym oprogramowaniem pomocy technicznej.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x