Szukasz alternatywy dla Channels?

Dzięki LiveAgent, możesz zapewnić swojemu działowi obsługi klienta coś więcej, niż tylko centrum telefoniczne. Kontaktuj się ze swoimi klientami za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu na żywo, mediów społecznościowych i udostępniaj im informacje w naszej bazie wiedzy.

Zmiana jest łatwa, a cena przystępna.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Twoje call center otoczone różnymi kanałami klientów.
Wypróbuj LiveAgent.

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie
Osoba decydująca między dwoma rozwiązaniami

Potężna alternatywa dla Channels

Wyjdź poza ramy rozmów telefonicznych i zapewnij swoim klientom różne możliwości komunikacji. E-mail, czat na żywo, media społecznościowe takie jak Facebook, Twitter i Instagram, centrum telefoniczne oraz baza wiedzy to narzędzia, których potrzebujesz, aby wzbogacić swój dział pomocy technicznej i zapewnić klientom większą wygodę.

Wszystko to w rozsądnej cenie, więc nie będziesz przepłacać. LiveAgent oferuje trzy doskonałe plany cenowe, które nie zrujnują Twojego budżetu.

Najszybszy widget czat na żywo

LiveAgent posiada najszybszy widget do czatu na żywo dostępny na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Nie znajdziesz nic szybszego. Ekspresowy widget czatu umożliwia klientom szybkie dotarcie do Ciebie, prosto z Twojej strony internetowej.

Zmień użytkowników odwiedzających witrynę w płacących klientów i zwiększ ich zaangażowanie.

Najszybszy czat na żywo na rynku

Mamy coś dla każdego

Każda firma zasługuje na lepszą obsługę klienta

Centrum telefonicznej obsługi klienta

Wsparcie centrum telefonicznego

Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację z centrum telefonicznym. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy, nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku.

Rozwiązanie bogate w funkcje

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

Worek pieniędzy moneta dolary

Przystępne ceny

LiveAgent zapewnia dużą moc za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów albo wybieraj osobne funkcje, tak by spersonalizować swój dział pomocy technicznej.

Wbudowane profesjonalne oprogramowanie call center

Niezawodne centrum telefoniczne

Oprócz innych środków komunikacji, nadal możesz zapewnić swoim klientom wsparcie telefoniczne. Konfiguracja zajmuje kilku minut. W zależności od preferencji możesz połączyć się przez przeglądarkę, telefon lub inny sprzęt.

Nie musisz korzystać z zewnętrznych dostawców, LiveAgent zajmie się wszystkim za Ciebie.

Chcesz ulepszyć swoje usługi?

Otrzymuj więcej i dawaj więcej! Zapoznaj się z naszymi świetnymi planami cenowymi i podejmij decyzję.

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenionym jako numer 1 oprogramowaniem w pomocy technicznej, dla małych i średnich firm w 2020 roku. Pozostań blisko ze swoimi klientami i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Gotowy do przejścia do LiveAgent

Sprawdź, dlaczego firmy przeniosły się do LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana

Porównaj LiveAgent z różnego oprogramowania call center

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Channels
Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Sprawdź cennik LiveAgent! Plany od $15/miesiąc, darmowy okres próbny, brak umów. Wybierz idealne rozwiązanie dla swojej firmy!

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

Poznaj historie sukcesu firm korzystających z LiveAgent! Zwiększ zadowolenie, lojalność i przychody. Zacznij darmowy trial już dziś!"

Use case scenarios

Poznaj historie sukcesu firm korzystających z LiveAgent! Zwiększ zadowolenie, lojalność i przychody. Zacznij darmowy trial już dziś!"

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x