LiveAgent jest tutaj, aby pomóc Ci uzyskać najlepsze recenzje klientów i zapewnić niesamowitą obsługę klienta. Przejdź na dedykowane rozwiązanie pomocy technicznej z wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń, najszybszym widżet czatu na żywo i media społecznościowe. Obsługuj e-maile, połączenia telefoniczne, wiadomości w mediach społecznościowych, czaty i artykuły na portalu klienta z jednego miejsca. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, co sprawia, że LiveAgent jest świetną alternatywą dla Birdeye, lub rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś.
Funkcje | LiveAgent
Wypróbuj najlepszą alternatywę obsługi klienta za darmo! Karta kredytowa nie jest wymagana.
|
BirdEye
|
---|---|---|
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń.
|
BirdEye oferuje obsługę zgłoszeń.
|
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie.
|
LiveAgent oferuje czat na żywo.
|
BirdEye oferuje czat na żywo.
|
Call Center
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
|
LiveAgent oferuje Call Center.
|
BirdEye nie oferuje Call Center.
|
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
|
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy.
|
BirdEye nie oferuje portalu samoobsługowego.
|
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Facebookiem.
|
BirdEye oferuje integrację z Facebookiem.
|
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
|
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
|
BirdEye oferuje integrację z Twitterem.
|
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
|
BirdEye nie oferuje integracji z Instagramem.
|
Wibracja
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Viber.
|
BirdEye nie oferuje integracji z Viberem.
|
Baza wiedzy
Repozytorium wiedzy zawierające podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
|
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
|
BirdEye nie oferuje bazy wiedzy.
|
Forum klientów
Tablica dyskusyjna online dla Twoich klientów, która znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
|
LiveAgent oferuje forum klientów.
|
BirdEye nie oferuje forum dla klientów.
|
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
|
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
|
BirdEye oferuje automatyzację i reguły.
|
API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji.
|
LiveAgent oferuje funkcje API.
|
BirdEye oferuje funkcję APIcji.
|
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym na poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem.
|
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
|
BirdEye nie oferuje funkcji IVR.
|
Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime.
|
LiveAgent oferuje rozmowy wideo.
|
BirdEye oferuje rozmowy wideo.
|
Nieograniczona historia
Zgłoszenia nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną historię.
|
BirdEye oferuje nieograniczoną historię.
|
Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
|
BirdEye oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
|
Nieograniczone przyciski czatu
Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
|
BirdEye oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
|
Nieograniczone zgłoszenia/e-maile
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili.
|
BirdEye oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/maili.
|
Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
|
BirdEye nie oferuje nieograniczonego nagrywania rozmów.
|
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
|
BirdEye oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
|
Bądź obecny na każdym ważnym kanale komunikacji, pomagaj swoim klientom i zbieraj pozytywne opinie klientów. Jest to możliwe dzięki doskonałym narzędziom LiveAgent i systemowi zgłoszeń, który ujednolica całą komunikację w jednym miejscu. Rozszerz swoją obecność online dzięki poczcie e-mail, czatowi na żywo a>, call center, portal klienta, Viber, Facebook, Twitter i Instagram.
Powiedz nie negatywnym opiniom, upewnij się, że zapewniasz najszybszą obsługę klienta dzięki przyciskowi czatu umieszczonemu w Twojej witrynie. LiveAgent oferuje najszybszy czat na żywo na rynku, a także wsparte świetnymi funkcjami, takimi jak widok pisania w czasie rzeczywistym oraz proaktywne zaproszenia na czat. Zapewnij obsługę klienta z niesamowitą szybkością, zwiększ liczbę pozytywnych recenzji i zdobądź więcej lojalnych klientów płacących.
LiveAgent tworzy kopię zapasową każdego narzędzia za pomocą podstawowych i zaawansowanych funkcji, dzięki czemu możesz skupić się na zapewnianiu obsługi klienta. Ponadto możesz usprawnić swoje przepływy pracy dzięki ponad 140integracjom z używanymi aplikacjami. Zapoznanie się z LiveAgent zajmuje tylko chwilę dzięki naszemu przydatnemu przewodnikowi wprowadzającemu dostępnemu od samego początku.
Pionierskie oprogramowanie
Utworzony w 2006 r. LiveAgent był pierwszym rozwiązaniem na rynku oferującym czat na żywo i funkcje pomocy technicznej. Od 2021 r. LiveAgent jest najlepiej ocenianym i najczęściej ocenianym rozwiązaniem pomocy technicznej na rynku, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 000 firm na całym świecie.
Twórz niezapomniane wrażenia klientów, które zwiększają przychody.
Zachwyć swoich klientów błyskawiczną odpowiedzią.
Zwiększaj sprzedaż, utrzymując lojalność klientów wobec Twojej marki.
Przełącz się na oprogramowanie, które wspiera Cię, gdy najbardziej tego potrzebujesz. Nasz zespół ds. sukcesu klienta wykonuje swoją najlepszą pracę 24/7, aby zapewnić naszym klientom płynne korzystanie z naszego rozwiązania pomocy technicznej. W ten sposób utrzymujemy nienaruszoną reputację naszej firmy. Zapoznaj się z naszymi osiągnięciami a> i autentyczne recenzje od klientów, którzy zdecydowali się rozpocząć korzystanie z LiveAgent dla swoich potrzeb pomocy technicznej.
LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, obsługa zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Rozpocznij nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny i zobacz, jak możesz poprawić interakcję w czasie rzeczywistym z klientem na czacie na żywo i całym systemem obsługi zgłoszeń/strong>. Możesz również zapoznać się z naszymi przystępnymi planami cenowymi lub obejrzeć prezentację LiveAgent. Po prostu obejrzyj film i zobacz, co potrafi LiveAgent.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!
Szukasz alternatywy dla Fronta?
LiveAgent to rozwiązanie pomocy technicznej, które pozwala na lepszą obsługę klienta. E-mail, czat na żywo, media społecznościowe (Facebook, Instagram i nie tylko).
Alternatywa dla Hivera - LiveAgent
LiveAgent to wszechstronna alternatywa dla Hivera, obsługująca wiele skrzynek pocztowych i kanałów komunikacji. Dowiedz się więcej!
Porównujesz alternatywy oprogramowania pomocy technicznej?
Doskonała obsługa klienta zaczyna się od narzędzia help desk. Wypróbuj LiveAgent bezpłatnie przez 14 dni.
Szukasz alternatywy dla ConnectWise?
Szukasz alternatywy dla ConnectWise? Odkryj wspaniały system obsługi zgłoszeń LiveAgent, wspierany przez niesamowite funkcje i integracje.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team