Przełącz się na LiveAgent — dedykowane oprogramowanie pomocy technicznej i uzyskaj dostęp do systemu zgłoszeń, który może obsługiwać żądania klientów pochodzące z każdego ważnego kanał komunikacyjny. Zapewnij pomoc za pomocą rozwiązania zgłoszeń, które obsługuje pocztę e-mail, czat na żywo, telecentrum, portal klienta, a nawet media społecznościowe.
Zapewnij lepszą obsługę klienta dzięki rozwiązaniu, które pozwoli Ci zrobić więcej. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o naszym oprogramowaniu do obsługi klienta lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś.
Funkcje | Liveagent
Wypróbuj najlepszą alternatywę obsługi klienta za darmo! Karta kredytowa nie jest wymagana.
|
ConnectWise
|
---|---|---|
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń.
|
ConnectWise oferuje obsługę zgłoszeń.
|
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie.
|
LiveAgent oferuje czat na żywo.
|
ConnectWise oferuje czat na żywo.
|
Call Center
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
|
LiveAgent oferuje Call Center.
|
ConnectWise oferuje Call Center.
|
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
|
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy.
|
ConnectWise oferuje portal samoobsługowy.
|
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Facebookiem.
|
ConnectWise nie oferuje integracji z Facebookiem.
|
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
|
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
|
ConnectWise nie oferuje integracji z Twitterem.
|
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
|
ConnectWise nie oferuje integracji z Instagramem.
|
Wibracja
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Viberem.
|
ConnectWise nie oferuje integracji z Viber.
|
Baza wiedzy
Repozytorium wiedzy zawierające podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
|
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
|
ConnectWise oferuje bazę wiedzy.
|
Forum klientów
Tablica dyskusyjna online dla Twoich klientów, która znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
|
LiveAgent oferuje forum klientów.
|
ConnectWise oferuje forum klientów.
|
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
|
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
|
ConnectWise oferuje automatyzację i reguły.
|
API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji.
|
LiveAgent oferuje funkcje API.
|
ConnectWise oferuje funkcje API.
|
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym na poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem.
|
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
|
ConnectWise nie oferuje funkcji IVR.
|
Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime.
|
LiveAgent oferuje rozmowy wideo.
|
ConnectWise nie oferuje rozmów wideo.
|
Nieograniczona historia
Zgłoszenia nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną historię.
|
ConnectWise oferuje nieograniczoną historię.
|
Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
|
ConnectWise oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
|
Nieograniczone przyciski czatu
Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
|
ConnectWise oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
|
Nieograniczone zgłoszenia/e-maile
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili.
|
ConnectWise oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili.
|
Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
|
ConnectWise oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
|
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
|
ConnectWise oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
|
System obsługi zgłoszeń LiveAgent został stworzony w celu zapewnienia najlepszej obsługi klienta. Łączy całą komunikację w jedno wygodne miejsce, w którym możesz obsługiwać zapytania klientów pochodzące z wielu kanałów komunikacji. Nasz system obsługi zgłoszeń jest wspierany przez funkcje, które pomagają stworzyć płynny przepływ pracy i obsłużyć wszystko na czas.
Czat na żywo to niesamowite narzędzie do zapewniania niezawodnej i szybkiej obsługi klienta. Wszystko, co musisz zrobić, to umieścić widget czatu na żywo na swojej stronie internetowej. Konfiguracja jest łatwa i nie musisz być ekspertem, aby sobie z tym poradzić. Widżet czatu na żywo LiveAgent jest najszybszy, a czat wyświetla się z szybkością 2,5 sekundy.
Jest również obsługiwany przez funkcje, takie jak w czasie rzeczywistym wpisując widok lub proaktywne zaproszenia na czat w celu zwiększenia zaangażowania klientów. Zapoznaj się z pełną listą funkcji czatu lub wypróbuj ją siebie.
E-mail, czat na żywo, centrum telefoniczne, portal klienta, Viber, Facebook, Twitter i Instagram – uzyskaj dostęp do każdego kanału komunikacji, którego potrzebujesz zapewnić najlepszą obsługę klienta z jednej platformy. Wszystkie z nich są wspierane przez funkcje, które pomagają radzić sobie z zapytaniami klientów. Ponadto możesz wybierać spośród ponad 140 integracji z innymi aplikacjami, których codziennie używasz do tworzenia ujednoliconych przepływów pracy.
Pionierskie oprogramowanie
Utworzony w 2006 r. LiveAgent był pierwszym rozwiązaniem na rynku oferującym funkcje czatu na żywo i pomocy technicznej. Od 2021 r. LiveAgent jest najlepiej ocenianym i najczęściej ocenianym rozwiązaniem pomocy technicznej na rynku, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 000 firm na całym świecie.
Twórz niezapomniane wrażenia klientów, które zwiększają przychody.
Zachwyć swoich klientów błyskawiczną odpowiedzią.
Zwiększaj sprzedaż, utrzymując lojalność klientów wobec Twojej marki.
Zapewniamy najlepszą obsługę klienta, jaką możemy, dzięki czemu możesz zrobić to samo dla swoich klientów. Nasi agenci pomocy technicznej są dostępni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby zapewnić, że możesz się z nami skontaktować, kiedy tylko tego potrzebujesz. Możesz skontaktować się z nami przez e-mail, czat na żywo, telefon lub przejrzyj artykuły w naszym portalu klienta. Wypróbuj LiveAgent już dziś i zostań zadowolonym klientem.
LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Ciekawią Cię ceny? Zajrzyj do naszych przystępnych planów cenowych i dowiedz się więcej o tym, który plan jest odpowiedni dla Twój interes. Zacznij korzystać z LiveAgent już dziś, korzystając z naszego bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego i zobacz, dlaczego jest to świetna alternatywa dla ConnectWise.
Szukasz alternatywy dla Vision?
Szukasz alternatywy dla Vision? LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, które zwiększa satysfakcję klientów i produktywność zespołu. Z ponad 175 funkcjami i 40 integracjami, oferuje wsparcie przez e-mail, czat na żywo, call center i media społecznościowe. Skorzystaj z darmowego okresu próbnego i podnieś poziom obsługi swojej firmy bez konieczności podawania danych karty kredytowej.
Chcesz zwięszyść szybkość reakcji?
Zwiększ szybkość reakcji o 26% z LiveAgent. Twoi klienci będą zachwyceni, a twoja sprzedaż wzrośnie. Wypróbuj LiveAgent już dziś.
Zapewnij doskonałą obsługę klienta.
Świetna obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania wsparcia klienta. Poznaj korzyści płynące z korzystania z LiveAgent i zacznij używać go w 5 minut.
Alternatywa dla SpiceWorks - LiveAgent
LiveAgent to doskonała alternatywa dla SpiceWorks. Wypróbuj bezpłatnie i odkryj zaawansowane funkcje obsługi klienta!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team