Szukasz alternatywy dla Customerly?

Rozważasz zmianę oprogramowania do obsługi klienta? Rozważ LiveAgent – najlepsze, wielokanałowe rozwiązanie dla Twojej firmy. Zapewnij wsparcie przez email, czat na żywo, media społecznościowe i call center. Skorzystaj z ponad 175 funkcji i 40 integracji, dla dostarczenia najlepszej możliwej obsługi klienta.

LiveAgent jest łatwy w konfiguracji i intuicyjny w użyciu. Poręczny przewodnik po interfejsie przeprowadzi Cię przez ten proces. Szybko zaczniesz obsługiwać klientów w doskonały sposób!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

System obsługi zgłoszeń do zarządzania komunikacją w jednym miejscu. Odkryj LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Najlepsza alternatywa dla Customerly

Customerly to dobre oprogramowanie, ale jeśli nie do końca Cię satysfakcjonuje, rozważ przejście do innego narzędzia. LiveAgent to świetna alternatywa dla obsługi klienta. Oferujemy trzy świetne plany cenowe, które zapewniają wszystko, czego potrzebujesz, do sprawnej pracy.

Ponadto zapewnimy Ci pełne wsparcie podczas przechodzenia na LiveAgent.

Najszybszy czat na żywo

LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy.

Zapewnij błyskawiczną obsługę klienta i nie pozwól, aby odwiedzający Twoją stronę musieli czekać. W ten sposób łatwo pozyskasz nowych klientów.

The fastest live chat on the market

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Increased customer satisfaction and loyalty

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia  konwersję.

Growing trend of increased productivity

Zwiększona wydajność

Skróć czas pracy swoich agentów i obsługuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Money bag coin dollars

Przystępny cenowo

Oszczędź pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami pomocy technicznej.

Feature rich solution

Bogaty w funkcje

Dzięki ponad 175 funkcjom pomocy technicznej zapewnianie wsparcia będzie dziecinnie proste.

Review shown on phone screen

Lepsze wsparcie nie musi Cię dodatkowo kosztować

Aby zapewnić doskonałą obsługę klienta, nie musisz wydawać fortuny. LiveAgent oferuje trzy płatne plany, które są wyposażone w funkcje odpowiednie dla Twojej firmy. Możesz wybrać ten, który najbardziej Ci odpowiada.

Jeśli potrzebujesz czegoś dodatkowego, zawsze możesz kupić oddzielne funkcje, aby uzyskać to, czego potrzebujesz, bez przepłacania za droższy plan.

Przygotuj się na zmianę!

LiveAgent jest najczęściej i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i udzielaj pomocy szybciej dzięki LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty płatniczej

Chcesz porównać LiveAgent z innymi narzędziami?

Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami do czatu na żywo? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Customerly
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Sprawdź cennik LiveAgent! Plany od $15/miesiąc, darmowy okres próbny, brak umów. Wybierz idealne rozwiązanie dla swojej firmy!

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcje

Poznaj funkcje LiveAgent – zaawansowane narzędzia do zarządzania zgłoszeniami, automatyzacji, czatu na żywo i zwiększania efektywności wsparcia!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x