Szukasz alternatywy dla Fronta?

Obsługa klienta jest ważną częścią każdego sukcesu biznesowego. Z odpowiednim oprogramowaniem można naprawdę zdziałać cuda. Czy chciałbyś innego rozwiązania dla swojego działu pomocy?

Wypróbuj LiveAgent już dziś i zobacz, dlaczego jest to właściwy wybór dla Ciebie. Niezawodny system zgłoszeń, komunikacja wielokanałowa oraz duży wybór funkcji i integracji sprawiają, że LiveAgent jest właściwym rozwiązaniem.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Docieraj do swoich klientów w dowolnym miejscu.
Transmituj na żywo. Dzięki LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Silna alternatywa dla Fronta

Rozwiń obsługę klienta dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu. LiveAgent to rozwiązanie help desk, które pozwala na jeszcze lepsze komunikowanie się ze wszystkimi odpowiednimi kanałami. Poczta e-mail, czat na żywo, media społecznościowe (Facebook, Instagram i Twitter), call center i baza wiedzy są gotowe i do Twojej dyspozycji.

Wszystko jest zarządzane przez niezawodny system zgłoszeń, więc nie musisz się martwić o niedokładną komunikację. Wszystko jest automatycznie sortowane.

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo to jedno z najlepszych i najbardziej przydatnych narzędzi, których agent może używać do komunikowania się z klientami. Chodzi o natychmiastową komunikację, więc musi być ona szybka.

LiveAgent ma najszybszy czat na żywo na rynku, z prędkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Ponadto możesz zobaczyć, co piszą klienci, zanim klikną klawisz Enter. Teraz możesz naprawdę zapewnić szybkie wsparcie i być na bieżąco z każdą sytuacją.

The fastest live chat on the market

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Increased customer satisfaction and loyalty

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów & poprawia współczynniki konwersji.

Growing trend of increased productivity

Większa efektywność

Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Money bag coin dollars

Wart swojej ceny

Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami pomocy technicznej.

Feature rich solution

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

Do more customer support for less money

Najlepsze narzędzia, dobra cena

Doskonałe oprogramowanie do obsługi klienta nie musi mieć wysokiej ceny. Zdobądź potrzebne narzędzia za uczciwą cenę.

LiveAgent ma trzy przystępne cenowo plany, które są wyposażone w narzędzia, funkcje i integracje, aby ułatwić i usprawnić przepływ pracy. Wszystko, co musisz zrobić, to wybrać ten plan, który najbardziej pasuje do Twojej firmy. Zobacz nasze płatne plany i dowiedz się o nich więcej.

Chcesz wypróbować inne oprogramowanie?

Czy zdecydowałeś się już na zmianę? LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Zobacz, dlaczego firmy przechodzą na LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Chcesz porównać nas z innymi platformami?

Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami pomocy technicznej? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Fronta
LiveAgent to najlepsze rozwiązanie wielokanałowe dla Twojego działu pomocy. Dołącz do LiveAgent już dziś i dołącz do innych firm w zapewnianiu lepszego wsparcia.

Szukasz alternatywy dla Smartsupp?

LiveAgent to najlepsze rozwiązanie wielokanałowe dla Twojego działu pomocy. Dołącz do LiveAgent już dziś i dołącz do innych firm w zapewnianiu lepszego wsparcia.

LiveAgent to więcej możliwości jeśli chodzi o obsługę klienta. To kompleksowe rozwiązanie dla twojej firmy. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje.

Szukasz alternatywy dla Vision?

Szukasz alternatywy dla Vision? LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, które zwiększa satysfakcję klientów i produktywność zespołu. Z ponad 175 funkcjami i 40 integracjami, oferuje wsparcie przez e-mail, czat na żywo, call center i media społecznościowe. Skorzystaj z darmowego okresu próbnego i podnieś poziom obsługi swojej firmy bez konieczności podawania danych karty kredytowej.

Przejrzyj najlepsze alternatywy systemów call center w roku 2024 w oparciu o cenę, funkcje, funkcjonalność i opinie klientów z Captterra, G2 i nie tylko!

Alternatywa dla call center w zakresie sprzedaży i wsparcia

Odkryj dlaczego LiveAgent to najlepsza alternatywa dla call center w 2024. Bez opłat, 24/7 wsparcie i darmowy miesiąc próbny!

LiveAgent to kompleksowe, wielokanałowe rozwiązanie dla twojej firmy. Zapewniaj wsparcie klientom poprzez wiele kanałów w rozsądnej cenie.

Szukasz alternatywy dla TeamSupport?

LiveAgent to kompleksowe, wielokanałowe rozwiązanie dla twojej firmy. Zapewniaj wsparcie klientom poprzez wiele kanałów w rozsądnej cenie.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x