Przełącz się na LiveAgent już dziś i zobacz, co sprawia, że jest to świetna alternatywa dla firmy Hesk. LiveAgent to oprogramowanie helpdesk do obsługi zgłoszeń, które może obsługiwać komunikację wielokanałową, w tym e-mailing, czat na żywo, call center, media społecznościowe i portal klienta.
Obsługuje go duża różnorodność funkcji i integracji z innymi rozwiązaniami programowymi, które pomagają tworzyć płynne przepływy pracy. Przeczytaj więcej o LiveAgent lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś.
Funkcje | Liveagent
Wypróbuj najlepszą alternatywę obsługi klienta za darmo! Nie wymagamy karty kredytowej.
|
Hesk
|
---|---|---|
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje zgłoszenia do obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje opcję zgłoszeń.
|
Hesk oferuje opcję zgłoszeń.
|
Live Chat
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić na dowolnej stronie internetowej.
|
LiveAgent oferuje Live Chat.
|
Hesk nie oferuje Live Chat.
|
Call Center
Call center, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
|
LiveAgent oferuje Call Center.
|
Hesk nie oferuje Call Center.
|
Self-Service
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
|
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy.
|
Hesk oferuje portal samoobsługowy.
|
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania help desk mediów społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Facebookiem.
|
Hesk nie oferuje integracji z Facebookiem.
|
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
|
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
|
Hesk nie oferuje integracji z Twitterem.
|
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania help desk mediów społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
|
Hesk nie oferuje integracji z Instagramem.
|
Viber
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w bilety. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Viber.
|
Hesk nie oferuje integracji z Viber.
|
Baza wiedzy
Baza wiedzy zawierająca podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
|
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
|
Hesk oferuje bazę wiedzy.
|
Forum klienta
Forum dyskusyjne online dla Twoich klientów, które znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
|
LiveAgent oferuje forum klienta.
|
Hesk nie oferuje forum klienta.
|
Automatyzacja i zasady
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
|
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
|
Hesk nie oferuje automatyzacji i reguł.
|
API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji.
|
LiveAgent oferuje funkcje API.
|
Hesk nie oferuje funkcji API.
|
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która umożliwia dzwoniącym przychodzącym poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem.
|
LiveAgent oferuje funkcję IVR.
|
Hesk nie oferuje funkcji IVR.
|
Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime.
|
LiveAgent oferuje rozmowy wideo.
|
Hesk nie oferuje rozmów wideo.
|
Nieograniczona historia
Zgłoszenia nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nielimitowaną historię.
|
Hesk oferuje nielimitowaną historię.
|
Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
|
Hesk oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych..
|
Nieograniczone przyciski czatu
Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
|
Hesk nie oferuje nieograniczonej liczby przycisków czatu.
|
Nielimitowana liczba zgłoszeń/maili
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/maili.
|
Hesk oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/maili.
|
Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nagrywanie rozmów bez limitu.
|
Hesk nie oferuje nagrywania rozmów bez limitu
|
Nielimitowane wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać.
|
LiveAgent oferuje nieograniczone wsparcie 24/7.
|
Hesk nie oferuje nieograniczonego wsparcia 24/7.
|
Szybciej rozwiązuj zapytania dotyczące obsługi klienta dzięki naszemu czatowi na żywo. Po prostu utwórz widżet niestandardowy lub wybierz jeden z naszych zgalerii przycisków czatu i umieść go w swojej witrynie. Twoi klienci mogą po prostu go kliknąć i rozpocząć rozmowę z agentami pomocy technicznej. Czat na żywo został sklasyfikowany jako jeden z najszybszy na rynku.
Obsługuje przydatne funkcje, takie jak widok pisania w czasie rzeczywistym lub proaktywne zaproszenia na czat w celu zwiększenia zaangażowania klientów. Wypróbuj sam i zobacz, jak możesz poprawić obsługę klienta.
LiveAgent sortuje zgłoszenia i automatycznie przypisuje je agentom dzięki regułom automatyzacji, które możesz skonfigurować. Jest to ważne, ponieważ LiveAgent może obsługiwać wszystkie kanały komunikacji, z których korzystają Twoi klienci, i przekształcać komunikację przychodzącą w zgłoszenia.
Uzyskaj system zgłoszeniowy, który obsługuje wszystko, co ważne – e-maile, czat na żywo, połączenia, Viber połączenia i media społecznościowe – Facebook, Twitter i Instagram. Wypróbuj już dziś i zobacz, jak płynne jest to doświadczenie.
Stwórz własny, pomocny portal samoobsługowy z pełnymi lub odpowiednimi uwagami, artykułami informacyjnymi i poradami dotyczącymi rozwiązywania różnych problemów lub uczenia się czegoś nowego. Nasze funkcje portalu pozwalają Ci skorzystać z dostosowywalny branding pasujący do stylu Twojej firmy.
Wiedza baza zawiera również fora, dzięki którym Twoi klienci mogą udzielać odpowiedzi innym osobom borykającym się z problemami lub po prostu rozmawiać o różnych funkcjach. Możesz go również użyć do zebrania opinii klientów i zobaczenia, jak ulepszyć swój biznes .
Rozwiązujemy problemy za pośrednictwem poczty e-mail, czatu na żywo, połączeń telefonicznych lub portalu klienta 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby nasi klienci mogli odpocząć lub skupić się na tym, co ważne – pomaganiu swoim klientom. Skontaktuj się z nami, kiedy tylko czegoś potrzebujesz, a my dołożymy wszelkich starań, aby Cię poinformować lub pomóc.
Zajrzyj na nasze osiągnięcia lub poniższe recenzje i zobacz, dlaczego nasi klienci przeszli z różnych rozwiązań na LiveAgent. Dołącz do nas już dziś i sam stań się zadowolonym klientem.
LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, sprzedaż biletów i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Wypróbuj nas i rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś. Nie musisz podawać żadnych informacji o karcie kredytowej, więc nie ma żadnych zobowiązań. Najpierw obejrzyj nasz film z wycieczki, aby zobaczyć, co jeszcze może zrobić LiveAgent, lub przeczytaj więcej o LiveAgent na naszej stronie internetowej .
Szukasz alternatywy dla Olark?
Szukasz alternatywy dla Olark? LiveAgent oferuje najszybszy czat na żywo na rynku, zintegrowany z call center, portalem klienta i ponad 175 funkcjami. Zwiększ satysfakcję klientów i oszczędzaj z przystępnymi cenami. Wypróbuj 14-dniową darmową wersję próbną bez karty kredytowej!
Alternatywa dla Hivera - LiveAgent
LiveAgent to wszechstronna alternatywa dla Hivera, obsługująca wiele skrzynek pocztowych i kanałów komunikacji. Dowiedz się więcej!
Szukasz alternatywy dla HappyFox?
LiveAgent to świetna alternatywa dla HappyFox. LiveAgent posiada konkurencyjną cenę oraz gamę funkcji i integracji systemu obsługi klienta. Wypróbuj sam.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.