Przenieś swoją udostępnioną skrzynkę odbiorczą do pomocy wielokanałowej rozwiązanie do obsługi zgłoszeń help desk. LiveAgent obsługuje większą komunikację z klientami dzięki systemowi zgłoszeń, który ujednolica wiele kanałów. Ulepsz swoje biuro pomocy dzięki większej liczbie kont e-mail, na żywo czat, media społecznościowe, centrum telefoniczne lub portal klienta strong>.
Zapewnij światowej klasy obsługę klienta i sprawniej obsługuj komunikację biznesową. Rozpocznij nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś i poznaj LiveAgent.
Funkcje | Liveagent
Wypróbuj najlepszą alternatywę obsługi klienta za darmo! Karta kredytowa nie jest wymagana.
|
Hiver
|
---|---|---|
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń.
|
Hiver nie oferuje obsługi zgłoszeń.
|
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie.
|
LiveAgent oferuje czat na żywo.
|
Hiver nie oferuje czatu na żywo.
|
Call Center
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
|
LiveAgent oferuje Call Center.
|
Hiver nie oferuje Call Center.
|
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą odzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
|
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy.
|
Hiver nie oferuje portalu samoobsługowego.
|
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Facebookiem.
|
Hiver nie oferuje integracji z Facebookiem.
|
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
|
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
|
Hiver nie oferuje integracji z Twitterem.
|
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
|
Hiver nie oferuje integracji z Instagramem.
|
Viber
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w bilety. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Viber.ętość>
|
Hiver nie oferuje integracji z Viberem.
|
Baza wiedzy
Repozytorium wiedzy zawierające podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
|
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
|
Hiver nie oferuje bazy wiedzy.
|
Forum klientów
Tablica dyskusyjna online dla Twoich klientów, która znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
|
LiveAgent oferuje forum klientów.
|
Hiver nie oferuje forum dla klientów.
|
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
|
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
|
Hiver oferuje automatyzację i reguły w planie za 29 USD/agenta/miesiąc.
|
API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji.
|
LiveAgent oferuje funkcje API.
|
Hiver nie oferuje funkcji API.
|
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym na poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem.
|
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
|
Hiver nie oferuje funkcji IVR.
|
Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime.
|
LiveAgent oferuje rozmowy wideo.
|
Hiver nie oferuje rozmów wideo.
|
Nieograniczona historia
Bilety nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną historię w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
|
Hiver oferuje nieograniczoną historię w planie za 15 USD/agenta/miesiąc.
|
Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
|
Hiver nie oferuje nieograniczonej liczby stron internetowych.
|
Nieograniczone przyciski czatu
Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
|
Hiver nie oferuje nieograniczonej liczby przycisków czatu.
|
Nieograniczone zgłoszenia/e-maile
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili.
|
Hiver nie oferuje nieograniczonej liczby zgłoszeń/maili.
|
Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
|
Hiver nie oferuje nieograniczonego nagrywania rozmów.
|
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać.
|
LiveAgent oferuje nieograniczone wsparcie 24/7 w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
|
Hiver oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7 w abonamencie za 15 USD/miesiąc.
|
Masz dość obsługi wielu loginów e-mail i przełączania się między oknami? Zacznij korzystać z rozwiązania, które ujednolica wszystkie e-maile klientów w jednej skrzynce odbiorczej. System zgłoszeń LiveAgent może obsłużyć więcej niż Gmail lub Outlook, możesz także łączyć konta e-mail od wielu różnych dostawców.
Jest on wspierany przez zaawansowane filtrowanie i inne wspaniałe funkcje, dzięki czemu możesz się skoncentrować zapewnienie najlepszej obsługi klienta. Sprawdź pełną listę funkcji obsługi zgłoszeń oferowanych przez LiveAgent.
Zapewnij klientom nienaganną obsługę za pomocą zróżnicowanego zestawu narzędzi, który obsługuje każdy ważny kanał komunikacji z klientem. Wykonaj pracę dzięki platformie obsługi klienta wyposażonej w e-mail bilety, czat na żywo, call center, portal klienta, Viber i media społecznościowe – Facebook, Instagram strong> i Twitter. Stwórz potężny przepływ pracy między wszystkimi kanałami i pokaż swoim klientom spersonalizowaną obsługę.
Czat na żywo to niesamowite narzędzie do szybkiego zapewniania obsługi klienta dzięki
widżet umieszczony w Twojej witrynie. LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, który sprawia, że klient wiadomości płynne i szybkie. Obsługiwane są również funkcje, takie jak widok pisania w czasie rzeczywistym , proaktywne zaproszenia na czat i nie tylko, które zapewniają rozszerzone funkcje. Dostosuj swoją markę, aby pasowała do Twojej firmy i zapewniaj osobistą, zorientowaną na człowieka obsługę dla wszystkich.
Dbamy o wszystkich naszych klientów i dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić im doskonałą obsługę klienta. Nasz zespół obsługi klienta jest gotowy do pomocy w przypadku jakichkolwiek problemów lub dostarczenia informacji, kiedy tylko ich potrzebujesz. Możesz skontaktować się z nami 24/7 przez e-mail, czat na żywo lub po prostu zadzwoń do nas. Zachęcamy również do przejrzenia naszego portalu klienta, który jest pełen przydatnych artykułów na temat LiveAgent.
LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, sprzedaż biletów i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Popraw produktywność agentów dzięki naszemu wielokanałowemu systemowi obsługi zgłoszeń już dziś. Po prostu rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny i spróbuj pracować z zestawem narzędzi LiveAgent. Jeśli chcesz zobaczyć wszystko, co potrafi, obejrzyj film z prezentacji, w którym omawiamy większość funkcje i jak z nich korzystać. Przełącz się na LiveAgent już dziś i zapewnij wsparcie klientom we wszystkich ważnych kanałach.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!
Alternatywa dla Heska - LiveAgent
Przełącz się z Hesk na LiveAgent i odkryj zaawansowany, wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje media społecznościowe i oferuje superszybki widget czatu na żywo. Popraw swoją obsługę klienta dzięki integracjom z popularnymi platformami jak WhatsApp, WordPress, czy Shopify. Zacznij darmowy 14-dniowy okres próbny bez konieczności podawania karty kredytowej!
Alternatywa dla HelpSpot - LiveAgent
Discover a powerful alternative to HelpSpot with LiveAgent! Streamline communication and enhance customer support with its intuitive interface and robust features. Achieve higher sales and customer satisfaction while benefiting from fast, accurate responses and comprehensive tracking capabilities. Trusted by companies like Huawei and BMW, LiveAgent is your cost-effective solution for maximizing business potential.
Oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail
Wydajnie zarządzaj dużą liczbą wiadomości e-mail za pomocą oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail. Dowiedz się więcej o zaletach, funkcjach i nie tylko systemu zarządzania pocztą e-mail!
Alternatywa dla Tidio - LiveAgent
LiveAgent to świetna alternatywa Tidio z superszybkim czatem na żywo i wielokanałowym systemem biletowym z uczciwymi cenami.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team