Szukasz alternatywy dla Qonvo?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Qonvo na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Szukasz potężnej alternatywy dla Qonvo, która da ci więcej opcji komunikacji z klientami? LiveAgent to odpowiedni wybór dla twojej firmy.

Świetny system zgłoszeń, obsługa najważniejszych kanałów komunikacji i łatwość użycia sprawiają, że LiveAgent jest doskonałym rozwiązaniem help desk dla obsługi klienta.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zaoszczędź więcej z LiveAgent

3 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Obsługa call center

Wśród licznych funkcji LiveAgent znajduje się integracja call center. Jest szybka i łatwa w konfiguracji!

Bogactwo funkcji

Ponad 175 funkcji, z którymi Twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.

Przystępne ceny

LiveAgent oferuje wiele możliwości w rozsądnej cenie. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz oddzielne funkcje, żeby spersonalizować swoje oprogramowanie help desk.

Qonvo kontra LiveAgent w pigułce

FunkcjeLiveAgentQonvo
Obsługa zgłoszeń✅Tak❌Nie
Czat na żywo✅Tak❌Nie
Call center✅Tak❌Nie
Samoobsługa✅Tak❌Nie
Facebook✅Tak❌Nie
Twitter✅Tak❌Nie
Instagram✅Tak❌Nie
Viber✅Tak❌Nie
WhatsApp✅Tak❌Nie
Baza wiedzy✅Tak❌Nie
Forum dla klientów✅Tak❌Nie
Automatyzacja i reguły✅Tak✅Tak
API✅Tak✅Tak
Menu głosowe (IVR)✅Tak❌Nie
Połączenia wideo✅Tak❌Nie
Nielimitowana historia✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość witryn✅Tak❌Nie
Nieograniczona ilość przycisków czatu✅Tak❌Nie
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili✅Tak❌Nie
Nieograniczone nagrywanie połączeń✅Tak❌Nie
Nieograniczone wsparcie 24/7✅Tak✅Tak
app installation - illustration

Potężna alternatywa dla Qonvo

LiveAgent daje Ci wszystko, czego potrzebujesz, żeby zapewniać lepszą obsługę i skupić się na tym, co ważne.

Zapewniaj wsparcie przy użyciu potężnych narzędzi. Oznacza to e-mail, czat na żywo, media społecznościowe (Facebook, Instagram i Twitter), call center i bazę wiedzy. Wszystkim zarządzasz z jednego niezawodnego systemu zgłoszeń, więc nie musisz martwić się o nieuporządkowaną komunikację.

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo jest niezbędnym, niezwykle ważnym narzędziem do komunikacji z klientami. Polega na natychmiastowej komunikacji, więc musi być szybki.

LiveAgent oferuje najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, a czas wyświetlania wiadomości wynosi 2,5 sekundy. To pozwoli Ci na zapewnianie błyskawicznej obsługi klienta.

Watch the website loading time
Savings illustration

Zyskuj więcej, płać mniej

Nie płać za oprogramowanie o ograniczonych możliwościach. Wybierz rozwiązanie, które zapewni Ci wszystkie istotne narzędzia w dobrej cenie.

LiveAgent oferuje trzy świetne plany cenowe pełne narzędzi, funkcji i integracji, które ułatwią Twój przepływ pracy. Ty musisz tylko wybrać ten, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom. Sprawdź nasze płatne plany i dowiedz się więcej.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

man and woman winners-illustration

Czas więcej zyskać i więcej robić

LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane oprogramowanie help desk dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Porównaj nas z innymi rozwiązaniami

Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami dla obsługi klienta? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Qonvo
Obsługa klienta to zestaw usług świadczonych przez firmę na rzecz klienta. Jest to również element zarządzania relacjami z klientami.

Obsługa klienta

Discover the essentials of effective customer support with LiveAgent. Learn how to integrate various communication channels like email, live chat, and social media to enhance customer satisfaction and retention. Uncover the differences between customer service and customer support, and explore the benefits of a well-managed support system. Visit now to elevate your customer relationships and boost your business success!

Wsparcie wielokanałowe to sposób na zapewnienie klientom szerokiego wachlarza możliwości dotarcia do Ciebie. Możesz wybierać spośród szerokiej gamy platform mediów społecznościowych.

Obsługa wielu kanałów

Obsługa wielu kanałów to kluczowy aspekt wsparcia klienta, umożliwiający firmom dotarcie do klientów przez czat na żywo, e-mail i media społecznościowe. LiveAgent integruje te kanały w jednym narzędziu, zapewniając kompleksowe wsparcie. Dowiedz się, jak zwiększyć zasięg swojej firmy i poprawić satysfakcję klientów dzięki wielokanałowej komunikacji. Wypróbuj LiveAgent za darmo!

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x