Szukasz alternatywy dla Rocket.Chat?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Rocket.Chat na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Popraw czas odpowiedzi dzięki szybkiemu widżetowi czatu na żywo i wielokanałowemu systemowi zgłoszeń LiveAgent. Wybierz nasze oprogramowanie help desk i uzyskaj dostęp do systemu zgłoszeń, który obsługuje e-maile, czat na żywo, call center, portal klienta, Vibera, WhatsAppa i media społecznościowe – Facebooka, Twittera i Instagrama.

Czytaj dalej, żeby dowiedzieć się więcej o funkcjach LiveAgent lub zarejestruj się w naszym bezpłatnym, 14-dniowym okresie próbnym.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zaoszczędź więcej z LiveAgent

Rocket.Chat kontra LiveAgent w pigułce

FunkcjeLiveAgentRocket.Chat
Funkcje
Obsługa zgłoszeń
LiveAgent
✅Tak
Rocket.Chat
✅Tak
Funkcje
Czat na żywo
LiveAgent
✅Tak
Rocket.Chat
✅Tak
Funkcje
Call center
LiveAgent
✅Tak
Rocket.Chat
❌Nie
Funkcje
Samoobsługa
LiveAgent
✅Tak
Rocket.Chat
❌Nie
Funkcje
Facebook
LiveAgent
✅Tak
Rocket.Chat
❌Nie
Funkcje
Twitter
LiveAgent
✅Tak
Rocket.Chat
✅Tak
Funkcje
Instagram
LiveAgent
✅Tak
Rocket.Chat
❌Nie
Funkcje
Viber
LiveAgent
✅Tak
Rocket.Chat
❌Nie
Funkcje
WhatsApp
LiveAgent
✅Tak
Rocket.Chat
✅Tak
Funkcje
Baza wiedzy
LiveAgent
✅Tak
Rocket.Chat
❌Nie
Funkcje
Forum dla klientów
LiveAgent
✅Tak
Rocket.Chat
❌Nie
Funkcje
Automatyzacja i reguły
LiveAgent
✅Tak
Rocket.Chat
✅Tak
Funkcje
API
LiveAgent
✅Tak
Rocket.Chat
✅Tak
Funkcje
Menu głosowe (IVR)
LiveAgent
✅Tak
Rocket.Chat
❌Nie
Funkcje
Połączenia wideo
LiveAgent
✅Tak
Rocket.Chat
❌Nie
Funkcje
Nielimitowana historia
LiveAgent
✅Tak
Rocket.Chat
✅Tak
Funkcje
Nieograniczona ilość witryn
LiveAgent
✅Tak
Rocket.Chat
❌Nie
Funkcje
Nieograniczona ilość przycisków czatu
LiveAgent
✅Tak
Rocket.Chat
❌Nie
Funkcje
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili
LiveAgent
✅Tak
Rocket.Chat
✅Tak
Funkcje
Nieograniczone nagrywanie połączeń
LiveAgent
✅Tak
Rocket.Chat
❌Nie
Funkcje
Nieograniczone wsparcie 24/7
LiveAgent
✅Tak
Rocket.Chat
✅Tak
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Najszybszy czat z zaawansowanymi funkcjami

Uzyskaj dostęp do najszybszej aplikacji czatu na żywo z funkcjami, które sprawiają, że rozmowy z klientami to bułka z masłem. Po prostu dodaj przycisk czatu na swojej stronie internetowej i pozwól klientom kontaktować się z Tobą, kiedy tylko tego potrzebują.

Twoi agenci widzą, co piszą klienci jeszcze przed wysłaniem wiadomości. Proaktywne zaproszenia do czatu zwiększają zaangażowanie klientów. Monitoruj aktywność odwiedzających online, automatycznie przypisuj rozmowy na czacie i uzyskaj dostęp do całej historii czatów.

Twórz pozytywne doświeczenia klienta dzięki naszemu czatowi na żywo

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Komunikuj się za pośrednictwem wszystkich popularnych kanałów

Usprawnij komunikację z klientami i zespołem dzięki dostępowi do wszystkich niezbędnych kanałów komunikacji. Zacznij dbać o swoich klientów za pośrednictwem e-mailowego systemu zgłoszeń, czatu na żywo, portalu klienta, call center, Vibera, WhatsAppa i mediów społecznościowych – Facebooka, Twittera i Instagrama.

Wszystko jest uporządkowane w jednym systemie zgłoszeń, dzięki czemu możesz zapewnić najlepszą obsługę klienta, gdzie chcesz i kiedy chcesz.

Narzędzia wielokanałowe w jednym interfejsie użytkownika

Odkryj funkcje obsługi zgłoszeń i integracje z narzędziami, które kochasz.

Z łatwością zapewniaj świetne doświadczenia klienta

Podstawowe funkcje komunikacyjne to dopiero początek – każde narzędzie i kanał komunikacji jest wspierany przez zaawansowane funkcje, które pomagają rozwiązywać problemy klientów.

LiveAgent obsługuje również ponad 70 integracji dla popularnych oprogramowań, które można wykorzystać do ujednolicenia przepływu pracy. Zapoznaj się z pełną listą funkcji każdego narzędzia oferowanego przez LiveAgent i dowiedz się, w jaki sposób mogą usprawnić Twoje procesy.

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Pionierskie oprogramowanie

Czy wiesz, że...

Założona w 2006 roku firma LiveAgent była pierwszym rozwiązaniem na rynku oferującym funkcje czatu na żywo i obsługi klienta. W 2021 roku LiveAgent była najlepiej ocenianym i najczęściej recenzowanym rozwiązaniem help desk, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 000 firm na całym świecie.

30%

Generuj większe przychody

Twórz pamiętne doświadczenia klienta, które zwiększają przychody.

97%

Zwiększaj satysfakcję

Zaskocz swoich klientów błyskawiczną odpowiedzią.

16 razy

Zwiększ wartość produktu w oczach klientów

Sprzedawaj więcej dzięki klientom lojalnym Twojej marce.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Pozytywne wrażenia dla wszystkich naszych klientów

Chcemy zapewniać doskonałe doświadczenia naszym klientom tak samo, jak ty. Dlatego nasz zespół obsługi klienta jest dostępny 24/7. Skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty e-mail, czatu, telefonu lub sprawdź nasz portal klienta, jeśli chcesz rozwiązać problem lub uzyskać informacje.

Co więcej, nasze oprogramowanie oferujemy w rozsądnych cenach, więc nie musisz rujnować budżetu, aby zapewniać świetną obsługę klienta. Wypróbuj je i przekonaj się, dlaczego nasi klienci z różnych platform przeszli do LiveAgent.

Opinie klientów

Dowiedz się, dlaczego nasi klienci uwielbiają LiveAgent

  • Roman Bosch
    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
    David Chandler Volterman
Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, system zgłoszeń i automatyzację, co pozwala nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo

Chcesz spróbować?

Obejrzyj nasz film instruktażowy i dowiedz się, jak LiveAgent może usprawnić pracę Twojego działu obsługi klienta. Możesz również zapoznać się z jednym z naszych przystępnych planów cenowych lub rozpocząć bezpłatny, 14-dniowy okres próbny, aby poznać LiveAgent. Bez żadnych zobowiązań i podawania danych karty kredytowej.

LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Porównaj nas z innymi

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Rocket.Chat
LiveAgent to najlepsze rozwiązanie wielokanałowe dla Twojego działu pomocy. Dołącz do LiveAgent już dziś i dołącz do innych firm w zapewnianiu lepszego wsparcia.

Szukasz alternatywy dla Smartsupp?

LiveAgent to najlepsze rozwiązanie wielokanałowe dla Twojego działu pomocy. Dołącz do LiveAgent już dziś i dołącz do innych firm w zapewnianiu lepszego wsparcia.

Wsparcie wielokanałowe to sposób na zapewnienie klientom szerokiego wachlarza możliwości dotarcia do Ciebie. Możesz wybierać spośród szerokiej gamy platform mediów społecznościowych.

Obsługa wielu kanałów

Obsługa wielu kanałów to kluczowy aspekt wsparcia klienta, umożliwiający firmom dotarcie do klientów przez czat na żywo, e-mail i media społecznościowe. LiveAgent integruje te kanały w jednym narzędziu, zapewniając kompleksowe wsparcie. Dowiedz się, jak zwiększyć zasięg swojej firmy i poprawić satysfakcję klientów dzięki wielokanałowej komunikacji. Wypróbuj LiveAgent za darmo!

LiveAgent to idealna alternatywa dla Rocket.Chat. Oferuje wielokanałową obsługę pomocy technicznej dla różnych firm na całym świecie.

Szukasz alternatywy dla Rocket.Chat?

Discover why LiveAgent is the ultimate alternative to Rocket.Chat, offering features like 24/7 customer support, no installation fees, and no credit card needed for a free 14-day trial. Enjoy seamless integration with emails, live chat, call centers, and social media platforms like Facebook, Twitter, and Instagram. Upgrade your customer service experience with LiveAgent's comprehensive ticketing system and self-service portal. Start your free trial today and see the advantages firsthand!

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Umów się na demo

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x