Szukasz łatwiejszego i skuteczniejszego rozwiązania do obsługi klienta? LiveAgent oferuje niezawodny system zgłoszeń, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji.
Wejdź na wyższy poziom obsługi klienta dzięki LiveAgent.
LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów oraz podnosi współczynniki konwersji.
Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny niż inne rozwiązania help desk.
Ponad 175 funkcji, dzięki którym Twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.
Funkcje | LiveAgent
Wypróbuj najlepszą alternatywę dla obsługi klienta za darmo! Nie wymagamy karty kredytowej.
|
SolarWinds
|
---|---|---|
System zgłoszeń
Zawiera narzędzie, które przetwarza i kataloguje zgłoszenia klientów.
|
LiveAgent oferuje system zgłoszeń.
|
SolarWinds nie oferuje systemu zgłoszeń.
|
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić na dowolnej witrynie.
|
LiveAgent oferuje czat na żywo.
|
SolarWinds nie oferuje czatu na żywo.
|
Call center
Call center do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
|
LiveAgent oferuje call center.
|
SolarWinds nie oferuje call center.
|
Samoobsługa
Funkcja, która pozwala na stworzenie portalu klienta, na którym mogą zarejestrować się Twoi klienci, by uzyskać dostęp do swoich przeszłych zgłoszeń oraz treści bazy wiedzy.
|
LiveAgent oferuje portal do samoobsługi.
|
SolarWinds oferuje portal do samoobsługi.
|
Facebook
Integracja Facebooka, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie komentarze i oznaczenia z oprogramowania do obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje integrację Facebooka.
|
SolarWinds nie oferuje integracji Facebooka.
|
Twitter
Integracja Twittera, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na Tweety bezpośrednio z oprogramowania.
|
LiveAgent oferuje integrację Twittera.
|
SolarWinds nie oferuje integracji Twittera.
|
Instagram
Integracja Instagrama, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie komentarze i oznaczenia z oprogramowania do obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje integrację Instagrama.
|
SolarWinds nie oferuje integracji Instagrama.
|
Viber
Integracja Vibera, która przechwytuje wszystkie wiadomości i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie wiadomości bezpośrednio z oprogramowania do obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje integrację Vibera.
|
SolarWinds nie oferuje integracji Vibera.
|
WhatsApp
Integracje WhatsAppa z centrum obsługi klienta pozwalają użytkownikom odpowiadać na wszystkie wiadomości z WhatsAppa z wielokanałowego systemu obsługi zgłoszeń i traktować je tak jak każde inne zgłoszenie do obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje integrację WhatsAppa.
|
SolarWinds nie oferuje integracji WhatsAppa.
|
Baza wiedzy
Baza wiedzy to zbiór ważnych informacji, takich jak poradniki rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
|
LiveAgent oferuje bazę wiedzy w planie w cenie 15$/agenta/mies.
|
SolarWinds oferuje bazę wiedzy w planie w cenie 23$/agenta/mies.
|
Forum dla klientów
Miejsce, w którym Twoi klienci mogą prowadzić dyskusje online, umieszczone bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
|
LiveAgent oferuje forum dla klientów w planie w cenie 15$/agenta/mies.
|
SolarWinds oferuje forum dla klientów w planie w cenie 23$/agenta/mies.
|
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
|
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły w planie w cenie 15$/agenta/mies.
|
SolarWinds oferuje automatyzację i reguły w planie w cenie 48$/agenta/mies.
|
API
Zbiór funkcji, który pozwala na współpracę różnych aplikacji.
|
LiveAgent oferuje funkcje API w planie w cenie 15$/agenta/mies.
|
SolarWinds oferuje funkcje API w planie w cenie 84$/agenta/mies.
|
Menu głosowe (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym użyć systemu telefonicznego przed połączeniem z operatorem.
|
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
|
SolarWinds nie oferuje funkcji IVR.
|
Połączenia wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń przez Skype, Zoom czy FaceTime.
|
LiveAgent oferuje połączenia wideo.
|
SolarWinds nie oferuje połączeń wideo.
|
Nielimitowana historia
Zgłoszenia nie tracą ważności ani nie zostają usunięte – możesz wyświetlić je w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nielimitowaną historię w planie w cenie 15$/agenta/mies.
|
SolarWinds oferuje nielimitowaną historię w planie w cenie 23$/agenta/mies.
|
Nieograniczona ilość witryn
Możesz użyć oprogramowania na nieograniczonej ilości stron internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość witryn.
|
SolarWinds nie oferuje nieograniczonej ilości witryn.
|
Nieograniczona ilość przycisków czatu
Możesz umieścić nieograniczoną ilość przycisków czatu na swojej stronie internetowej.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość przycisków czatu.
|
SolarWinds nie oferuje nieograniczonej ilości przycisków czatu.
|
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili
Możesz otrzymać nieograniczoną ilość zgłoszeń i wiadomości e-mail.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość zgłoszeń/e-maili w planie w cenie 15$/agenta/mies.
|
SolarWinds oferuje nieograniczoną ilość zgłoszeń/e-maili w planie w cenie 23$/agenta/mies.
|
Nieograniczone nagrywanie połączeń
Nagrywaj każde wykonane i odebrane połączenie oraz odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie połączeń w kompleksowym planie w cenie 39$/agenta/mies.
|
SolarWinds oferuje nieograniczone nagrywanie połączeń w planie w cenie 23$/agenta/mies.
|
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta działa 24/7 bez ograniczenia liczby zgłoszeń, które możesz wnieść.
|
LiveAgent oferuje nieograniczone wsparcie 24/7.
|
SolarWinds oferuje nieograniczone wsparcie 24/7 w planie w cenie 23$/agenta/mies.
|
Jeśli szukasz kompleksowego oprogramowania help desk, jesteś we właściwym miejscu. LiveAgent ma wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewniać najlepszą możliwą obsługę klienta.
Niezawodny system zgłoszeń obejmuje każdy ważny kanał – e-mail, czat na żywo, media społecznościowe (nawet Instagram), call center i bazę wiedzy. Z LiveAgent nic Cię nie zaskoczy.
Czat na żywo jest narzędziem niezbędnym w obsłudze klienta. Umożliwia klientom niemal natychmiastowe nawiązanie z Tobą kontaktu za pośrednictwem widżetu na Twojej stronie internetowej. To świetny dodatek do obsługi klienta.
LiveAgent oferuje najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania wiadomości wynoszącą 2,5 sekundy. Błyskawicznie odpowiadaj swoim klientom!
Uzyskanie odpowiednich narzędzi nie musi dużo kosztować. LiveAgent oferuje trzy świetne plany cenowe, które są pełne przydatnych narzędzi, funkcji i integracji. Jedyne, co musisz zrobić, to wybrać ten, który najbardziej Ci odpowiada.
Cennik LiveAgent pozwala również na zakup oddzielnych funkcji na wypadek, że będziesz potrzebować czegoś ekstra. Zobacz nasze plany cenowe, aby dowiedzieć się więcej.
LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane oprogramowanie help desk dla małych i średnich firm w 2023 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.
Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team