Przełącz się na dedykowane oprogramowanie pomocy technicznej i ulepsz swoje biuro obsługi klienta. LiveAgent oferuje zaawansowany, ale prosty w użyciu system obsługi zgłoszeń, który ujednolica całą komunikację z klientami w jednym miejscu.
Zapewnij wsparcie przez e-mail, czat na żywo, telefon, portal klienta, Viber lub odpowiedni media społecznościowe i obsługuj każdy kanał, z którego korzysta Twój klient. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o LiveAgent lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś.
Funkcje | Liveagent
Wypróbuj najlepszą alternatywę obsługi klienta za darmo! Karta kredytowa nie jest wymagana.
|
SpiceWorks
|
---|---|---|
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń.
|
SpiceWorks oferuje obsługę zgłoszeń.
|
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie.
|
LiveAgent oferuje czat na żywo.
|
SpiceWorks nie oferuje czatu na żywo.
|
Centrum telefoniczne
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
|
LiveAgent oferuje Call Center.
|
SpiceWorks nie oferuje Call Center.
|
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
|
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy.
|
SpiceWorks oferuje portal samoobsługowy.
|
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Facebookiem.
|
SpiceWorks nie oferuje integracji z Facebookiem.
|
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
|
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
|
SpiceWorks nie oferuje integracji z Twitterem.
|
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
|
SpiceWorks nie oferuje integracji z Instagramem.
|
Wibracja
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Viberem.
|
SpiceWorks nie oferuje integracji z Viber.
|
Baza wiedzy
Repozytorium wiedzy zawierające podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
|
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
|
SpiceWorks oferuje bazę wiedzy.
|
Forum klientów
Tablica dyskusyjna online dla Twoich klientów, która znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
|
LiveAgent oferuje forum klientów.
|
SpiceWorks nie oferuje forum klientów.
|
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
|
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
|
SpiceWorks oferuje automatyzację i reguły.
|
API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji.
|
LiveAgent oferuje funkcje API.
|
SpiceWorks oferuje funkcje API.
|
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym na poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem.
|
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
|
SpiceWorks nie oferuje funkcji IVR.
|
Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime.
|
LiveAgent oferuje rozmowy wideo.
|
SpiceWorks nie oferuje rozmów wideo.
|
Nieograniczona historia
Zgłoszenia nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną historię.
|
SpiceWorks oferuje nieograniczoną historię.
|
Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
|
SpiceWorks oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
|
Nieograniczone przyciski czatu
Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
|
SpiceWorks nie oferuje nieograniczonej liczby przycisków czatu.
|
Nieograniczone zgłoszenia/e-maile
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili.
|
SpiceWorks oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili.
|
Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
|
SpiceWorks nie oferuje nieograniczonego nagrywania rozmów.
|
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
|
SpiceWorks nie oferuje nieograniczonego wsparcia 24/7.
|
Wybierz potrzebne funkcje zarządzania zgłoszeniami i zapewnij obsługę klienta wszędzie tam, gdzie jest to potrzebne. Czy Twoi klienci wysyłają Ci e-maile, czy wolą najpierw do Ciebie zadzwonić? LiveAgent poradzi sobie z każdym aspektem komunikacji z klientem, dzięki czemu możesz skupić się na udzielaniu odpowiedzi.
Możliwości zarządzania wielokanałowego obejmują zgłoszenia e-mailowe, czat na żywo, call center z Viber, portal klienta i media społecznościowe – Facebook, Twitter i Instagram.
Czat na żywo to idealne narzędzie do zapewniania klientom szybkiej i doskonałej obsługi. Nasz widżet czatu na żywo jest najszybszy na rynku, co oznacza, że nie każesz czekać swojemu klientowi. Po prostu umieść widżet w swojej witrynie i obsługuj przychodzące żądania z LiveAgent.
Funkcje, takie jak widok pisania w czasie rzeczywistym lub proaktywne zaproszenia do czatu wesprze Cię po drodze. Wypróbuj teraz za darmo i zobacz, jak działa.
Każdy kanał komunikacji jest wspierany przez zaawansowane funkcje, które sprawiają, że przepływ pracy jest płynny i wydajny. Użyj filtrowania, tagów lub notatki aby utrzymać porządek w systemie obsługi zgłoszeń. Skorzystaj z funkcji grywalizacji, monitorowania sieci lub połącz swoje biuro pomocy z innymi aplikacjami, których używasz na co dzień.
LiveAgent pozwala decydować, jak z niego korzystać i pozwala na nieskończone dostosowywanie pracy, gdy jest to potrzebne. Zobacz pełną listę funkcji tutaj.
Pionierskie oprogramowanie
Utworzony w 2006 r. LiveAgent był pierwszym rozwiązaniem na rynku oferującym funkcje czatu na żywo i pomocy technicznej. Od 2021 r. LiveAgent jest najlepiej ocenianym i najczęściej ocenianym rozwiązaniem pomocy technicznej na rynku, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 000 firm na całym świecie.
Twórz niezapomniane wrażenia klientów, które zwiększają przychody.
Zachwyć swoich klientów błyskawiczną odpowiedzią.
Zwiększaj sprzedaż, utrzymując lojalność klientów wobec Twojej marki.
Rozumiemy, że aby zapewnić najlepsze wsparcie, musisz uzyskać najlepsze wsparcie w razie potrzeby. LiveAgent zapewnia wsparcie za każdym razem, gdy tego potrzebujesz. Nasza całodobowa obsługa klienta zapewni doskonałą obsługę klienta w każdej chwili. Skontaktuj się z nami przez e-mail, czat na żywo lub zadzwoń do nas, gdy potrzebujesz pomocy lub chcesz dowiedzieć się czegoś nowego.
LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Zajrzyj do naszych przystępnych planów cenowych i wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada. Jeśli chcesz zobaczyć LiveAgent w akcji, obejrzyj nasz film z prezentacji lub wypróbuj go i rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś. Nie są wymagane żadne informacje o karcie kredytowej i żadne ciągi znaków.
Szukasz alternatywy dla ConnectWise?
Szukasz alternatywy dla ConnectWise? Odkryj wspaniały system obsługi zgłoszeń LiveAgent, wspierany przez niesamowite funkcje i integracje.
Szukasz alternatywy dla Fronta?
LiveAgent to rozwiązanie pomocy technicznej, które pozwala na lepszą obsługę klienta. E-mail, czat na żywo, media społecznościowe (Facebook, Instagram i nie tylko).
Szukasz alternatywy dla Customerly?
Szukasz alternatywy dla Customerly? Odkryj LiveAgent – najlepsze, wielokanałowe oprogramowanie do obsługi klienta. Zapewnij wsparcie przez e-mail, czat na żywo, media społecznościowe i call center. Wypróbuj darmową wersję próbną, korzystając z ponad 175 funkcji i 40 integracji. Rozpocznij już dziś bez karty kredytowej!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team