Szukasz alternatywy dla SpiceWorks?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą SpiceWorks na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Przejdź na dedykowane oprogramowanie help desk i usprawnij pracę swojego działu obsługi klienta. LiveAgent oferuje zaawansowany, ale prosty w użyciu system obsługi zgłoszeń, który organizuje całą komunikację z klientami w jednym miejscu.

Zapewniaj wsparcie przez e-mail, czat na żywo, telefon, portal klienta, Vibera, WhatsAppa lub media społecznościowe i obsługuj każdy kanał, z którego korzystają Twoi klienci. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o LiveAgent lub rozpocznij bezpłatny, 14-dniowy okres próbny już dziś.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp leaders 2021

SpiceWorks kontra LiveAgent w pigułce

Funkcje LiveAgent
Wypróbuj najlepszą alternatywę dla obsługi klienta za darmo! Nie wymagamy karty kredytowej.
SpiceWorks
System zgłoszeń
Zawiera narzędzie, które przetwarza i kataloguje zgłoszenia klientów.
LiveAgent oferuje system zgłoszeń.
SpiceWorks oferuje system zgłoszeń.
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić na dowolnej witrynie.
LiveAgent oferuje czat na żywo.
SpiceWorks nie oferuje czatu na żywo.
Call center
Call center do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
LiveAgent oferuje call center.
SpiceWorks nie oferuje call center.
Samoobsługa
Funkcja, która pozwala na stworzenie portalu klienta, na którym mogą zarejestrować się Twoi klienci, by uzyskać dostęp do swoich przeszłych zgłoszeń oraz treści bazy wiedzy.
LiveAgent oferuje portal do samoobsługi.
SpiceWorks oferuje portal do samoobsługi.
Facebook
Integracja Facebooka, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie komentarze i oznaczenia z oprogramowania do obsługi klienta.
LiveAgent oferuje integrację Facebooka.
SpiceWorks nie oferuje integracji Facebooka.
Twitter
Integracja Twittera, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na Tweety bezpośrednio z oprogramowania.
LiveAgent oferuje integrację Twittera.
SpiceWorks nie oferuje integracji Twittera.
Instagram
Integracja Instagrama, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie komentarze i oznaczenia z oprogramowania do obsługi klienta.
LiveAgent oferuje integrację Instagrama.
SpiceWorks nie oferuje integracji Instagrama.
Viber
Integracja Vibera, która przechwytuje wszystkie wiadomości i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie wiadomości bezpośrednio z oprogramowania do obsługi klienta.
LiveAgent oferuje integrację Vibera.
SpiceWorks nie oferuje integracji Vibera.
WhatsApp
Integracje WhatsAppa z centrum obsługi klienta pozwalają użytkownikom odpowiadać na wszystkie wiadomości z WhatsAppa z wielokanałowego systemu obsługi zgłoszeń i traktować je tak jak każde inne zgłoszenie do obsługi klienta.
LiveAgent oferuje integrację WhatsAppa.
SpiceWorks nie oferuje integracji WhatsAppa.
Baza wiedzy
Baza wiedzy to zbiór ważnych informacji, takich jak poradniki rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
SpiceWorks oferuje bazę wiedzy.
Forum dla klientów
Miejsce, w którym Twoi klienci mogą prowadzić dyskusje online, umieszczone bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
LiveAgent oferuje forum dla klientów.
SpiceWorks nie oferuje forum dla klientów.
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
SpiceWorks oferuje automatyzację i reguły.
API
Zbiór funkcji, który pozwala na współpracę różnych aplikacji.
LiveAgent oferuje funkcje API.
SpiceWorks oferuje funkcje API.
Menu głosowe (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym użyć systemu telefonicznego przed połączeniem z operatorem.
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
SpiceWorks nie oferuje funkcji IVR.
Połączenia wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń przez Skype, Zoom czy FaceTime.
LiveAgent oferuje połączenia wideo.
SpiceWorks nie oferuje połączeń wideo.
Nielimitowana historia
Zgłoszenia nie tracą ważności ani nie zostają usunięte – możesz wyświetlić je w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nielimitowaną historię.
SpiceWorks oferuje nielimitowaną historię.
Nieograniczona ilość witryn
Możesz użyć oprogramowania na nieograniczonej ilości stron internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość witryn.
SpiceWorks oferuje nieograniczoną ilość witryn.
Nieograniczona ilość przycisków czatu
Możesz umieścić nieograniczoną ilość przycisków czatu na swojej stronie internetowej.
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość przycisków czatu.
SpiceWorks nie oferuje nieograniczonej ilości przycisków czatu.
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili
Możesz otrzymać nieograniczoną ilość zgłoszeń i wiadomości e-mail.
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość zgłoszeń/e-maili.
SpiceWorks oferuje nieograniczoną ilość zgłoszeń/e-maili.
Nieograniczone nagrywanie połączeń
Nagrywaj każde wykonane i odebrane połączenie oraz odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie połączeń.
SpiceWorks nie oferuje nieograniczonego nagrywania połączeń.
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta działa 24/7 bez ograniczenia liczby zgłoszeń, które możesz wnieść.
LiveAgent oferuje nieograniczone wsparcie 24/7.
SpiceWorks nie oferuje nieograniczonego wsparcia 24/7.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Jedna platforma obejmująca każdy kanał

Wybierz funkcje zarządzania zgłoszeniami, których potrzebujesz i zapewniaj obsługę klienta poprzez wszystkie niezbędne kanały. Czy klienci wysyłają Ci wiadomości e-mail, czy wolą najpierw zadzwonić? LiveAgent obsługuje każdy aspekt komunikacji z klientami, dzięki czemu możesz skupić się na udzielaniu odpowiedzi.

Możliwości zarządzania wielokanałowego obejmują e-mailowy system zgłoszeń, czat na żywo, call center z Viberem, WhatsAppem, portalem klienta i mediami społecznościowymi – Facebookiem, Twitterem i Instagramem.

Kompletne rozwiązanie z inteligentnym przepływem pracy

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Popraw interakcje z klientami za pomocą czatu na żywo

Czat na żywo jest idealnym narzędziem do zapewniania szybkiej, doskonałej obsługi klienta. Nasz widżet czatu na żywo jest najszybszy na rynku, co oznacza, że Twoi klienci nie będą musieć czekać na odpowiedź. Wystarczy umieścić widżet na swojej stronie internetowej i obsługiwać przychodzące zapytania z interfejsu LiveAgent.

Funkcje takie jak podgląd pisania na żywo lub proaktywne zaproszenia do czatu wspierają Cię w trakcie całego procesu. Wypróbuj czat już teraz za darmo i zobacz go w akcji.

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Wypróbuj nasz czat na żywo z zaawansowanymi funkcjami

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Szeroki zakres funkcji wspierających Twoje działania

Każdy kanał komunikacji jest wspierany przez zaawansowane funkcje, z którymi przepływ pracy jest płynny i wydajny. Użyj filtrowania, tagów lub notatek, aby utrzymać porządek w systemie zgłoszeń. Skorzystaj z funkcji grywalizacji i monitorowania sieci lub połącz swój help desk z innymi aplikacjami, z których korzystasz na co dzień.

LiveAgent pozwala Ci zadecydować o tym, jak będziesz z niego korzystać i umożliwia nieskończone opcje dostosowywania przepływów pracy w zależności od potrzeb. Zobacz pełną listę funkcji tutaj.

Nowatorskie oprogramowanie

Czy wiesz, że...

LiveAgent, założony w 2006 roku, był pierwszym na rynku rozwiązaniem oferującym czat na żywo i funkcje help desk. W 2023 roku LiveAgent jest najwyżej i najczęściej ocenianym oprogramowaniem do obsługi klienta na rynku, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 000 firm na całym świecie.

30%

Generuj większe przychody

Twórz pamiętne doświadczenia klienta, które zwiększają przychody.

97%

Zwiększaj satysfakcję

Zaskocz swoich klientów błyskawiczną odpowiedzią.

16 razy

Zwiększ wartość dla klientów

Sprzedawaj więcej dzięki klientom lojalnym Twojej marce.

Zaoszczędź więcej z LiveAgent

Naszym priorytetem jest doskonała obsługa klienta

Rozumiemy, że do zapewniania najlepszego wsparcia Ty też potrzebujesz najlepszego wsparcia. Dlatego zawsze możesz liczyć na LiveAgent. Nasza obsługa klienta 24/7 zapewni doskonałe działanie usług o każdej porze dnia i nocy. Skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty e-mail czy czatu na żywo lub zadzwoń, gdy potrzebujesz pomocy lub chcesz się czegoś dowiedzieć.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, system zgłoszeń i automatyzację, pozwalając nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Wypróbuj LiveAgent za darmo już dziś

Zapoznaj się z naszymi przystępnymi cenowo planami i wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada. Jeśli chcesz zobaczyć LiveAgent w akcji, obejrzyj nasz film instruktażowy lub wypróbuj go i rozpocznij bezpłatny, 14-dniowy okres próbny już dziś. Bez podawania danych karty kredytowej i bez żadnych zobowiązań.

Porównaj LiveAgent z innymi oprogramowaniami

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x