Szukasz alternatywy dla SupportBee?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą SupportBee na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Zdobądź odpowiednie oprogramowanie help desk dla swojej firmy. LiveAgent to wielokanałowe rozwiązanie, które dostarcza doskonałe narzędzia do zapewniania najlepszej możliwej obsługi klienta.

System zgłoszeń LiveAgent to coś więcej niż tylko poczta e-mail. Obejmuje wszystkie istotne kanały komunikacji i pozwala Ci być bliżej klientów.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp leaders 2021

Zaoszczędź więcej z LiveAgent

3 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Obsługa call center

Wśród licznych funkcji LiveAgent znajduje się integracja call center. Jest szybka i prosta w konfiguracji!

Bogactwo funkcji

Ponad 175 funkcji, dzięki którym Twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.

Przystępne ceny

LiveAgent oferuje mnóstwo możliwości w rozsądnej cenie. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz oddzielne funkcje, aby spersonalizować swoje oprogramowanie help desk.

SupportBee kontra LiveAgent w pigułce

Funkcje LiveAgent
Wypróbuj najlepszą alternatywę dla obsługi klienta za darmo! Nie wymagamy karty kredytowej.
SupportBee
System zgłoszeń
Zawiera narzędzie, które przetwarza i kataloguje zgłoszenia klientów.
LiveAgent oferuje system zgłoszeń.
SupportBee oferuje system zgłoszeń.
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić na dowolnej witrynie.
LiveAgent oferuje czat na żywo.
SupportBee nie oferuje czatu na żywo.
Call center
Call center do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
LiveAgent oferuje call center.
SupportBee nie oferuje call center.
Samoobsługa
Funkcja, która pozwala na stworzenie portalu klienta, na którym mogą zarejestrować się Twoi klienci, by uzyskać dostęp do swoich przeszłych zgłoszeń oraz treści bazy wiedzy.
LiveAgent oferuje portal do samoobsługi.
SupportBee nie oferuje portalu do samoobsługi.
Facebook
Integracja Facebooka, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie komentarze i oznaczenia z oprogramowania do obsługi klienta.
LiveAgent oferuje integrację Facebooka.
SupportBee nie oferuje integracji Facebooka.
Twitter
Integracja Twittera, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na Tweety bezpośrednio z oprogramowania.
LiveAgent oferuje integrację Twittera.
SupportBee nie oferuje integracji Twittera.
Instagram
Integracja Instagrama, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie komentarze i oznaczenia z oprogramowania do obsługi klienta.
LiveAgent oferuje integrację Instagrama.
SupportBee nie oferuje integracji Instagrama.
Viber
Integracja Vibera, która przechwytuje wszystkie wiadomości i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie wiadomości bezpośrednio z oprogramowania do obsługi klienta.
LiveAgent oferuje integrację Vibera.
SupportBee nie oferuje integracji Vibera.
Baza wiedzy
Baza wiedzy to zbiór ważnych informacji, takich jak poradniki rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
SupportBee oferuje bazę wiedzy.
Forum dla klientów
Miejsce, w którym Twoi klienci mogą prowadzić dyskusje online, umieszczone bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
LiveAgent oferuje forum dla klientów.
SupportBee oferuje forum dla klientów.
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
SupportBee oferuje automatyzację i reguły.
API
Zbiór funkcji, który pozwala na współpracę różnych aplikacji.
LiveAgent oferuje funkcje API.
SupportBee oferuje funkcje API.
Menu głosowe (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym użyć systemu telefonicznego przed połączeniem z operatorem.
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
SupportBee nie oferuje funkcji IVR.
Połączenia wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń przez Skype, Zoom czy FaceTime.
LiveAgent oferuje połączenia wideo.
SupportBee nie oferuje połączeń wideo.
Nielimitowana historia
Zgłoszenia nie tracą ważności ani nie zostają usunięte – możesz wyświetlić je w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nielimitowaną historię.
SupportBee nie oferuje nielimitowanej historii.
Nieograniczona ilość witryn
Możesz użyć oprogramowania na nieograniczonej ilości stron internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość witryn.
SupportBee nie oferuje nieograniczonej ilości witryn.
Nieograniczona ilość przycisków czatu
Możesz umieścić nieograniczoną ilość przycisków czatu na swojej stronie internetowej.
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość przycisków czatu.
SupportBee nie oferuje nieograniczonej ilości przycisków czatu.
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili
Możesz otrzymać nieograniczoną ilość zgłoszeń i wiadomości e-mail.
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość zgłoszeń/e-maili.
SupportBee oferuje nieograniczoną ilość zgłoszeń/e-maili.
Nieograniczone nagrywanie połączeń
Nagrywaj każde wykonane i odebrane połączenie oraz odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie połączeń.
SupportBee nie oferuje nieograniczonego nagrywania połączeń.
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta działa 24/7 bez ograniczenia liczby zgłoszeń, które możesz wnieść.
LiveAgent oferuje nieograniczone wsparcie 24/7.
SupportBee oferuje nieograniczone wsparcie 24/7.
social notifications - illustration

Więcej kanałów, lepsze wsparcie

Daj swoim klientom więcej sposobów na skontaktowanie się z Tobą. Nie poprzestawaj na e-mailach – pozwól im dotrzeć do Ciebie za pośrednictwem mediów społecznościowych, takich jak Instagram czy Facebook. Mogą zadzwonić do Twojego własnego call center, porozmawiać z Tobą poprzez widżet czatu na żywo na Twojej stronie internetowej lub samodzielnie znaleźć odpowiedzi w bazie wiedzy.

Całą komunikacją zarządza się w niezawodnym systemie zgłoszeń, więc nie musisz martwić się o bałagan w wiadomościach. Wszystko jest na swoim miejscu.

Szukasz szybkiego czatu na żywo?

Czat na żywo jest doskonałym narzędziem umożliwiającym klientom szybkie skontaktowanie się z Tobą bezpośrednio poprzez Twoją stronę internetową. Dlatego powinien być tak szybki, jak to tylko możliwe.

LiveAgent oferuje najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania wiadomości wynoszącą 2,5 sekundy. Możesz nawet zobaczyć, co piszą Twoi klienci i przygotować odpowiedzi, zanim klikną przycisk „Wyślij”.

Watch the website loading time
Savings illustration

Szukasz lepszego oprogramowania do obsługi klienta?

Uzyskanie większej liczby narzędzi, funkcji i kanałów komunikacji dla działu obsługi klienta nie musi zrujnować Twojego budżetu. Plany LiveAgent są przystępne cenowo i zawierają wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić lepsze wsparcie klientom.

Zapoznaj się z naszymi planami i się przekonaj.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

man and woman winners-illustration

Czas spróbować czegoś nowego!

Przejdź do LivaAgent już dziś i zapewniaj lepsze wsparcie z odpowiednimi narzędziami.

LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane oprogramowanie help desk dla małych i średnich firm w 2023 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Chcesz porównać nas z innymi alternatywami?

Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami dla obsługi klienta? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla SupportBee
LiveAgent to najlepsze rozwiązanie wielokanałowe dla Twojego działu pomocy. Dołącz do LiveAgent już dziś i dołącz do innych firm w zapewnianiu lepszego wsparcia.

Szukasz alternatywy dla Smartsupp?

LiveAgent to najlepsze rozwiązanie wielokanałowe dla Twojego działu pomocy. Dołącz do LiveAgent już dziś i dołącz do innych firm w zapewnianiu lepszego wsparcia.

Obsługa klienta to zestaw usług świadczonych przez firmę na rzecz klienta. Jest to również element zarządzania relacjami z klientami.

Obsługa klienta

Discover the essentials of effective customer support with LiveAgent. Learn how to integrate various communication channels like email, live chat, and social media to enhance customer satisfaction and retention. Uncover the differences between customer service and customer support, and explore the benefits of a well-managed support system. Visit now to elevate your customer relationships and boost your business success!

Wsparcie wielokanałowe to sposób na zapewnienie klientom szerokiego wachlarza możliwości dotarcia do Ciebie. Możesz wybierać spośród szerokiej gamy platform mediów społecznościowych.

Obsługa wielu kanałów

Obsługa wielu kanałów to kluczowy aspekt wsparcia klienta, umożliwiający firmom dotarcie do klientów przez czat na żywo, e-mail i media społecznościowe. LiveAgent integruje te kanały w jednym narzędziu, zapewniając kompleksowe wsparcie. Dowiedz się, jak zwiększyć zasięg swojej firmy i poprawić satysfakcję klientów dzięki wielokanałowej komunikacji. Wypróbuj LiveAgent za darmo!

LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie service desk, które wykorzystuje system obsługi zgłoszeń do łączenia wszystkich procesów obsługi.

Narzędzie service desk dla lepszego doświadczenia klientów

LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie service desk, które wykorzystuje system obsługi zgłoszeń do łączenia wszystkich procesów obsługi.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x