LiveAgent zapewnia intuicyjny interfejs pełen przydatnych narzędzi, które pomagają szybciej rozwiązywać problemy klientów. Przejdź na nasze oprogramowanie help desk i usprawnij zarządzanie zgłoszeniami dzięki naszemu wielokanałowemu systemowi obsługi zgłoszeń, który ujednolica całą komunikację.
Skorzystaj z automatyzacji i integracji, aby usprawnić przepływ pracy. Dowiedz się więcej o LiveAgent lub rozpocznij bezpłatny, 30-dniowy okres próbny już dziś.
Funkcje | LiveAgent
Wypróbuj najlepszą alternatywę dla obsługi klienta za darmo! Nie wymagamy karty kredytowej.
|
SysAid
|
---|---|---|
System zgłoszeń
Zawiera narzędzie, które przetwarza i kataloguje zgłoszenia klientów.
|
SysAid oferuje system zgłoszeń.
|
Intercom oferuje system zgłoszeń.
|
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić na dowolnej witrynie.
|
LiveAgent oferuje czat na żywo.
|
SysAid oferuje czat na żywo.
|
Call center
Call center do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
|
LiveAgent oferuje call center.
|
SysAid nie oferuje call center.
|
Samoobsługa
Funkcja, która pozwala na stworzenie portalu klienta, na którym mogą zarejestrować się Twoi klienci, by uzyskać dostęp do swoich przeszłych zgłoszeń oraz treści bazy wiedzy.
|
LiveAgent oferuje portal do samoobsługi.
|
SysAid oferuje portal do samoobsługi.
|
Facebook
Integracja Facebooka, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie komentarze i oznaczenia z oprogramowania do obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje integrację Facebooka.
|
SysAid nie oferuje integracji Facebooka.
|
Twitter
Integracja Twittera, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na Tweety bezpośrednio z oprogramowania.
|
LiveAgent oferuje integrację Twittera.
|
SysAid nie oferuje integracji Twittera.
|
Instagram
Integracja Instagrama, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie komentarze i oznaczenia z oprogramowania do obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje integrację Instagrama.
|
SysAid nie oferuje integracji Instagrama.
|
Viber
Integracja Vibera, która przechwytuje wszystkie wiadomości i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie wiadomości bezpośrednio z oprogramowania do obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje integrację Vibera.
|
SysAid nie oferuje integracji Vibera.
|
Baza wiedzy
Baza wiedzy to zbiór ważnych informacji, takich jak poradniki rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
|
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
|
SysAid oferuje bazę wiedzy.
|
Forum dla klientów
Miejsce, w którym Twoi klienci mogą prowadzić dyskusje online, umieszczone bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
|
LiveAgent oferuje forum dla klientów.
|
SysAid oferuje forum dla klientów.
|
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
|
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
|
SysAid oferuje automatyzację i reguły.
|
API
Zbiór funkcji, który pozwala na współpracę różnych aplikacji.
|
LiveAgent oferuje funkcje API.
|
SysAid oferuje funkcje API.
|
Menu głosowe (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym użyć systemu telefonicznego przed połączeniem z operatorem.
|
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
|
SysAid nie oferuje funkcji IVR.
|
Połączenia wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń przez Skype, Zoom czy FaceTime.
|
LiveAgent oferuje połączenia wideo.
|
SysAid nie oferuje połączeń wideo.
|
Nielimitowana historia
Zgłoszenia nie tracą ważności ani nie zostają usunięte – możesz wyświetlić je w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nielimitowaną historię.
|
SysAid oferuje nielimitowaną historię.
|
Nieograniczona ilość witryn
Możesz użyć oprogramowania na nieograniczonej ilości stron internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość witryn.
|
SysAid oferuje nieograniczoną ilość witryn.
|
Nieograniczona ilość przycisków czatu
Możesz umieścić nieograniczoną ilość przycisków czatu na swojej stronie internetowej.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość przycisków czatu.
|
SysAid oferuje nieograniczoną ilość przycisków czatu.
|
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili
Możesz otrzymać nieograniczoną ilość zgłoszeń i wiadomości e-mail.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość zgłoszeń/e-maili.
|
SysAid oferuje nieograniczoną ilość zgłoszeń/e-maili.
|
Nieograniczone nagrywanie połączeń
Nagrywaj każde wykonane i odebrane połączenie oraz odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie połączeń.
|
SysAid nie oferuje nieograniczonego nagrywania połączeń.
|
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta działa 24/7 bez ograniczenia liczby zgłoszeń, które możesz wnieść.
|
LiveAgent oferuje nieograniczone wsparcie 24/7.
|
SysAid oferuje nieograniczone wsparcie 24/7.
|
LiveAgent obsługuje różne kanały komunikacji i wspiera je dodatkowymi funkcjami. Dzięki temu możesz dotrzeć do większej liczby klientów i rozwiązywać ich problemy znacznie szybciej. Skorzystaj z e-mailowego systemu zgłoszeń, czatu na żywo, call center, portalu klienta czy mediów społecznościowych – Facebooka, Twittera i Instagrama. Bądź wszędzie, gdzie potrzebują Cię klienci i zapewniaj im najlepszą możliwą obsługę.
Wejdź na wyższy poziom obsługi klienta dzięki najszybszemu widżetowi czatu na żywo. Dzięki szybkości wyświetlania wiadomości wynoszącej 2,5 sekundy możesz szybciej rozwiązywać problemy, a tym samym uzyskać lepsze opinie klientów i użytkowników. Łatwy w obsłudze interfejs sprawia, że każdy może łatwo się z tobą skontaktować, a dodatkowe funkcje pozwalają na monitorowanie odwiedzających online.
Zarządzanie obsługą klienta staje się łatwiejsze, gdy jest wspierane przez analitykę, monitorowanie, płynne przepływy pracy i integracje. LiveAgent pozwala usprawnić przepływ pracy, tworzyć automatyzacje, monitorować sukcesy i integrować aplikacje, z których korzystasz na co dzień, aby zorganizować wszystko w jednym miejscu. Zapoznaj się z naszymi funkcjami i integracjami, aby dowiedzieć się więcej.
Nowatorskie oprogramowanie
LiveAgent, założony w 2006 roku, był pierwszym na rynku rozwiązaniem oferującym czat na żywo i funkcje help desk. W 2023 roku LiveAgent jest najwyżej i najczęściej ocenianym oprogramowaniem do obsługi klienta na rynku, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 000 firm na całym świecie.
Twórz pamiętne doświadczenia klienta, które zwiększają sprzedaż.
Zaskocz klientów błyskawiczną odpowiedzią.
Sprzedawaj więcej dzięki klientom lojalnym Twojej marce.
Dzięki naszej obsłudze klienta 24/7 możesz zapytać nas, o co tylko chcesz w dowolnym momencie. Jeśli masz jakiekolwiek problemy, szukasz informacji lub chcesz się czegoś dowiedzieć – jesteśmy do Twojej dyspozycji. Skontaktuj się z nami za pośrednictwem czatu czy e-maila lub zadzwoń, a my dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc.
LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, system zgłoszeń i automatyzację, pozwalając nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Dołącz do LiveAgent i zostań zadowolonym klientem już dziś. Zapoznaj się z naszymi przystępnymi planami cenowymi odpowiednimi dla firm różnej wielkości i z różnych branż. Możesz też rozpocząć nasz bezpłatny, 30-dniowy okres próbny. Bez zobowiązań i bez podawania danych karty kredytowej.
Szukasz alternatywy dla Smartsupp?
Wypróbuj LiveAgent – zaawansowaną alternatywę dla Smartsupp! Wielokanałowa obsługa, ponad 180 funkcji i darmowy okres próbny. Sprawdź!
Szukasz alternatywy dla Crisp?
Szukasz alternatywy dla Crisp? Poznaj LiveAgent - kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, które zwiększa efektywność zespołu i satysfakcję klientów. Wypróbuj najszybszy widget chatu na rynku, zaoszczędź dzięki przystępnym cenom i skorzystaj z bogatej funkcjonalności. Dołącz do 15 tysięcy firm i 150 milionów użytkowników końcowych, takich jak Huawei i BMW. Rozpocznij darmowy okres próbny bez potrzeby podawania danych karty kredytowej!
Potrzebujesz alternatywy dla Help Scout
LiveAgent to idealna alternatywa dla Help Scout, oferująca wszechstronne funkcje wielojęzyczne i szybki widżet czatu. Z ponad 175 funkcjami obsługi klienta, darmową asystowaną migracją i przystępną ceną, LiveAgent zwiększa satysfakcję i wydajność. Rozpocznij darmowy okres próbny już dziś i przekonaj się, dlaczego LiveAgent jest najczęściej recenzowanym oprogramowaniem pomocy technicznej.
Poszukujesz alternatywy do osTicket?
Szukasz alternatywy dla osTicket? LiveAgent oferuje zaawansowane narzędzia do obsługi klienta, które zwiększają satysfakcję i wydajność. Wypróbuj LiveAgent przez 14 dni za darmo, bez karty kredytowej. Przenieś obsługę klienta na wyższy poziom dzięki integracjom z e-mailem, czatem na żywo i mediami społecznościowymi. Dołącz do firm takich jak Huawei i BMW, które już nam zaufały!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.