LiveAgent zapewnia intuicyjny interfejs pełen przydatnych narzędzi, które pomagają szybciej rozwiązywać problemy klientów. Przejdź na nasze oprogramowanie help desk i usprawnij zarządzanie zgłoszeniami dzięki naszemu wielokanałowemu systemowi obsługi zgłoszeń, który ujednolica całą komunikację.
Skorzystaj z automatyzacji i integracji, aby usprawnić przepływ pracy. Dowiedz się więcej o LiveAgent lub rozpocznij bezpłatny, 30-dniowy okres próbny już dziś.
Funkcje | LiveAgent
Wypróbuj najlepszą alternatywę dla obsługi klienta za darmo! Nie wymagamy karty kredytowej.
|
SysAid
|
---|---|---|
System zgłoszeń
Zawiera narzędzie, które przetwarza i kataloguje zgłoszenia klientów.
|
SysAid oferuje system zgłoszeń.
|
Intercom oferuje system zgłoszeń.
|
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić na dowolnej witrynie.
|
LiveAgent oferuje czat na żywo.
|
SysAid oferuje czat na żywo.
|
Call center
Call center do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
|
LiveAgent oferuje call center.
|
SysAid nie oferuje call center.
|
Samoobsługa
Funkcja, która pozwala na stworzenie portalu klienta, na którym mogą zarejestrować się Twoi klienci, by uzyskać dostęp do swoich przeszłych zgłoszeń oraz treści bazy wiedzy.
|
LiveAgent oferuje portal do samoobsługi.
|
SysAid oferuje portal do samoobsługi.
|
Facebook
Integracja Facebooka, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie komentarze i oznaczenia z oprogramowania do obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje integrację Facebooka.
|
SysAid nie oferuje integracji Facebooka.
|
Twitter
Integracja Twittera, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na Tweety bezpośrednio z oprogramowania.
|
LiveAgent oferuje integrację Twittera.
|
SysAid nie oferuje integracji Twittera.
|
Instagram
Integracja Instagrama, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie komentarze i oznaczenia z oprogramowania do obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje integrację Instagrama.
|
SysAid nie oferuje integracji Instagrama.
|
Viber
Integracja Vibera, która przechwytuje wszystkie wiadomości i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie wiadomości bezpośrednio z oprogramowania do obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje integrację Vibera.
|
SysAid nie oferuje integracji Vibera.
|
Baza wiedzy
Baza wiedzy to zbiór ważnych informacji, takich jak poradniki rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
|
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
|
SysAid oferuje bazę wiedzy.
|
Forum dla klientów
Miejsce, w którym Twoi klienci mogą prowadzić dyskusje online, umieszczone bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
|
LiveAgent oferuje forum dla klientów.
|
SysAid oferuje forum dla klientów.
|
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
|
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
|
SysAid oferuje automatyzację i reguły.
|
API
Zbiór funkcji, który pozwala na współpracę różnych aplikacji.
|
LiveAgent oferuje funkcje API.
|
SysAid oferuje funkcje API.
|
Menu głosowe (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym użyć systemu telefonicznego przed połączeniem z operatorem.
|
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
|
SysAid nie oferuje funkcji IVR.
|
Połączenia wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń przez Skype, Zoom czy FaceTime.
|
LiveAgent oferuje połączenia wideo.
|
SysAid nie oferuje połączeń wideo.
|
Nielimitowana historia
Zgłoszenia nie tracą ważności ani nie zostają usunięte – możesz wyświetlić je w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nielimitowaną historię.
|
SysAid oferuje nielimitowaną historię.
|
Nieograniczona ilość witryn
Możesz użyć oprogramowania na nieograniczonej ilości stron internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość witryn.
|
SysAid oferuje nieograniczoną ilość witryn.
|
Nieograniczona ilość przycisków czatu
Możesz umieścić nieograniczoną ilość przycisków czatu na swojej stronie internetowej.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość przycisków czatu.
|
SysAid oferuje nieograniczoną ilość przycisków czatu.
|
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili
Możesz otrzymać nieograniczoną ilość zgłoszeń i wiadomości e-mail.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość zgłoszeń/e-maili.
|
SysAid oferuje nieograniczoną ilość zgłoszeń/e-maili.
|
Nieograniczone nagrywanie połączeń
Nagrywaj każde wykonane i odebrane połączenie oraz odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie połączeń.
|
SysAid nie oferuje nieograniczonego nagrywania połączeń.
|
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta działa 24/7 bez ograniczenia liczby zgłoszeń, które możesz wnieść.
|
LiveAgent oferuje nieograniczone wsparcie 24/7.
|
SysAid oferuje nieograniczone wsparcie 24/7.
|
LiveAgent obsługuje różne kanały komunikacji i wspiera je dodatkowymi funkcjami. Dzięki temu możesz dotrzeć do większej liczby klientów i rozwiązywać ich problemy znacznie szybciej. Skorzystaj z e-mailowego systemu zgłoszeń, czatu na żywo, call center, portalu klienta czy mediów społecznościowych – Facebooka, Twittera i Instagrama. Bądź wszędzie, gdzie potrzebują Cię klienci i zapewniaj im najlepszą możliwą obsługę.
Wejdź na wyższy poziom obsługi klienta dzięki najszybszemu widżetowi czatu na żywo. Dzięki szybkości wyświetlania wiadomości wynoszącej 2,5 sekundy możesz szybciej rozwiązywać problemy, a tym samym uzyskać lepsze opinie klientów i użytkowników. Łatwy w obsłudze interfejs sprawia, że każdy może łatwo się z tobą skontaktować, a dodatkowe funkcje pozwalają na monitorowanie odwiedzających online.
Zarządzanie obsługą klienta staje się łatwiejsze, gdy jest wspierane przez analitykę, monitorowanie, płynne przepływy pracy i integracje. LiveAgent pozwala usprawnić przepływ pracy, tworzyć automatyzacje, monitorować sukcesy i integrować aplikacje, z których korzystasz na co dzień, aby zorganizować wszystko w jednym miejscu. Zapoznaj się z naszymi funkcjami i integracjami, aby dowiedzieć się więcej.
Nowatorskie oprogramowanie
LiveAgent, założony w 2006 roku, był pierwszym na rynku rozwiązaniem oferującym czat na żywo i funkcje help desk. W 2023 roku LiveAgent jest najwyżej i najczęściej ocenianym oprogramowaniem do obsługi klienta na rynku, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 000 firm na całym świecie.
Twórz pamiętne doświadczenia klienta, które zwiększają sprzedaż.
Zaskocz klientów błyskawiczną odpowiedzią.
Sprzedawaj więcej dzięki klientom lojalnym Twojej marce.
Dzięki naszej obsłudze klienta 24/7 możesz zapytać nas, o co tylko chcesz w dowolnym momencie. Jeśli masz jakiekolwiek problemy, szukasz informacji lub chcesz się czegoś dowiedzieć – jesteśmy do Twojej dyspozycji. Skontaktuj się z nami za pośrednictwem czatu czy e-maila lub zadzwoń, a my dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc.
LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, system zgłoszeń i automatyzację, pozwalając nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Dołącz do LiveAgent i zostań zadowolonym klientem już dziś. Zapoznaj się z naszymi przystępnymi planami cenowymi odpowiednimi dla firm różnej wielkości i z różnych branż. Możesz też rozpocząć nasz bezpłatny, 30-dniowy okres próbny. Bez zobowiązań i bez podawania danych karty kredytowej.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team