Szukasz alternatywy dla Tawk?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Tawk na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Szukasz innego rozwiązania do obsługi klienta? Chcesz zapewniać wsparcie za pośrednictwem wielu kanałów i dać swoim klientom różne opcje na skontaktowanie się z Tobą?

Wypróbuj LiveAgent. To najlepsze wielokanałowe rozwiązanie dla Twojego działu obsługi klienta. LiveAgent, wyposażony w zaawansowane funkcje i integracje, da Ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewniać lepszą obsługę klientom.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp leaders 2021

3 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Bogactwo funkcji

Ponad 175 funkcji, dzięki którym Twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.

Przystępne ceny

LiveAgent oferuje mnóstwo możliwości w rozsądnej cenie. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz oddzielne funkcje, aby spersonalizować swoje oprogramowanie help desk.

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów oraz podnosi współczynniki konwersji.

Tawk kontra LiveAgent w pigułce

Funkcje LiveAgent
Wypróbuj najlepszą alternatywę dla obsługi klienta za darmo! Nie wymagamy karty kredytowej.
Tawk
System zgłoszeń
Zawiera narzędzie, które przetwarza i kataloguje zgłoszenia klientów.
LiveAgent oferuje system zgłoszeń.
Tawk oferuje system zgłoszeń.
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić na dowolnej witrynie.
LiveAgent oferuje czat na żywo.
Tawk oferuje czat na żywo.
Call center
Call center do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
LiveAgent oferuje call center.
Tawk nie oferuje call center.
Samoobsługa
Funkcja, która pozwala na stworzenie portalu klienta, na którym mogą zarejestrować się Twoi klienci, by uzyskać dostęp do swoich przeszłych zgłoszeń oraz treści bazy wiedzy.
LiveAgent oferuje portal do samoobsługi.
Tawk nie oferuje portalu do samoobsługi.
Facebook
Integracja Facebooka, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie komentarze i oznaczenia z oprogramowania do obsługi klienta.
LiveAgent oferuje integrację Facebooka.
Tawk nie oferuje integracji Facebooka.
Twitter
Integracja Twittera, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na Tweety bezpośrednio z oprogramowania.
LiveAgent oferuje integrację Twittera.
Tawk nie oferuje integracji Twittera.
Instagram
Integracja Instagrama, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie komentarze i oznaczenia z oprogramowania do obsługi klienta.
LiveAgent oferuje integrację Instagrama.
Tawk nie oferuje integracji Instagrama.
Viber
Integracja Vibera, która przechwytuje wszystkie wiadomości i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie wiadomości bezpośrednio z oprogramowania do obsługi klienta.
LiveAgent oferuje integrację Vibera.
Tawk nie oferuje integracji Vibera.
Baza wiedzy
Baza wiedzy to zbiór ważnych informacji, takich jak poradniki rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
Tawk oferuje bazę wiedzy.
Forum dla klientów
Miejsce, w którym Twoi klienci mogą prowadzić dyskusje online, umieszczone bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
LiveAgent oferuje forum dla klientów.
Tawk oferuje forum dla klientów.
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
Tawk nie oferuje automatyzacji i reguł.
API
Zbiór funkcji, który pozwala na współpracę różnych aplikacji.
LiveAgent oferuje funkcje API.
Tawk oferuje funkcje API.
Menu głosowe (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym użyć systemu telefonicznego przed połączeniem z operatorem.
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
Tawk nie oferuje funkcji IVR.
Połączenia wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń przez Skype, Zoom czy FaceTime.
LiveAgent oferuje połączenia wideo.
Tawk nie oferuje połączeń wideo.
Nielimitowana historia
Zgłoszenia nie tracą ważności ani nie zostają usunięte – możesz wyświetlić je w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nielimitowaną historię.
Tawk oferuje nielimitowaną historię.
Nieograniczona ilość witryn
Możesz użyć oprogramowania na nieograniczonej ilości stron internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość witryn.
Tawk oferuje nieograniczoną ilość witryn.
Nieograniczona ilość przycisków czatu
Możesz umieścić nieograniczoną ilość przycisków czatu na swojej stronie internetowej.
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość przycisków czatu.
Tawk oferuje nieograniczoną ilość przycisków czatu.
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili
Możesz otrzymać nieograniczoną ilość zgłoszeń i wiadomości e-mail.
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość zgłoszeń/e-maili.
Tawk oferuje nieograniczoną ilość zgłoszeń/e-maili.
Nieograniczone nagrywanie połączeń
Nagrywaj każde wykonane i odebrane połączenie oraz odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie połączeń.
Tawk nie oferuje nieograniczonego nagrywania połączeń.
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta działa 24/7 bez ograniczenia liczby zgłoszeń, które możesz wnieść.
LiveAgent oferuje nieograniczone wsparcie 24/7.
Tawk oferuje nieograniczone wsparcie 24/7.
app installation - illustration

Większe możliwości dla Twojej firmy

Czat na żywo to jedno, ale co powiesz na coś więcej? Klienci nie komunikują się tylko poprzez jeden kanał, więc najlepiej obsługiwać ich jak najwięcej. Zapewniaj wsparcie poprzez e-mail, media społecznościowe, call center i bazę wiedzy. LiveAgent obsługuje nawet Instagrama.

System zgłoszeń LiveAgent zajmuje się wszystkim za Ciebie, tak że Twoja komunikacja będzie uporządkowana.

Najszybszy czat na żywo

Rozumiemy, czat na żywo to dla Ciebie podstawa. Dlaczego więc nie wybrać najszybszego rozwiązania na rynku? Widżet LiveAgent wyświetla wiadomości w 2,5 sekundy.

Co więcej, możesz zobaczyć, czego chcą Twoi klienci już w trakcie pisania. Przygotuj odpowiedzi, zanim wyślą pytanie i zaskocz ich swoją szybkością.

Watch the website loading time
Savings illustration

Postaw na swoich agentów

Trzymaj się ludzi, których znasz i którym ufasz i płać tylko za narzędzia. Doskonałe oprogramowanie help desk nie musi być drogie. LiveAgent oferuje trzy świetne płatne plany pełne narzędzi i funkcji, które pomogą Ci zapewniać lepszą obsługę klientom.

Zobacz nasze plany i dowiedz się więcej.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

Men shaking hands - illustration

Szukasz innego oprogramowania obsługi klienta?

LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane oprogramowanie help desk dla małych i średnich firm w 2023 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Zaoszczędź więcej z LiveAgent

Porównaj nas z innymi

Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Tawk
Zastanawiasz się nad wybraniem Re:amaze dla wparcia klienta w mediach społecznościowych? Przeczytaj naszą recenzję i zobacz, jak poradziło sobie w naszych ogólnych testach.

Recenzja oprogramowania obsługi klienta w mediach społecznościowych Re:amaze

Odkryj funkcjonalności Re:amaze - oprogramowania obsługi klienta w mediach społecznościowych. Integracja z Twitterem, łatwa kategoryzacja zgłoszeń i organizacja komunikacji. Dowiedz się więcej o doświadczeniu użytkownika i planach cenowych. Sprawdź, jak Re:amaze zdobywa ocenę 4.2!

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

LiveAgent stanowi doskonałą alternatywę dla HelpSpot. Zapoznaj się z naszym niesamowitym wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń i rozpocznij bezpłatny okres próbny.

Alternatywa dla HelpSpot - LiveAgent

Discover a powerful alternative to HelpSpot with LiveAgent! Streamline communication and enhance customer support with its intuitive interface and robust features. Achieve higher sales and customer satisfaction while benefiting from fast, accurate responses and comprehensive tracking capabilities. Trusted by companies like Huawei and BMW, LiveAgent is your cost-effective solution for maximizing business potential.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x