Szukasz alternatywy dla Vocalcom?

Zmień oprogramowanie obsługi klienta i jeszcze lepiej zadbaj o swoich klientów.

LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla obsługi klienta dla Twojej firmy. Dzięki niemu zapewnisz wsparcie klientom poprzez wiele kanałów i kont. Pomagaj klientom z najlepszymi narzędziami i ułatwiaj przepływ pracy ze świetnym systemem obsługi zgłoszeń.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku: jest aktualizowany co 2,5 sekundy.

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Większa satysfakcja

LiveAgent podnosi zadowolenie klientów i współczynnik konwersji.

Wspólna skrzynka odbiorcza zwiększa produktywność

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji, z którymi Twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.

Dolar

Przystępne ceny

LiveAgent to wiele za niewiele. Wybierz jeden z naszych 3 płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje, żeby dostosować oprogramowanie do swoich potrzeb.

app installation - illustration

Kompleksowa alternatywa dla Vocalcom

Wybierz system obsługi klienta, który spełni wszystkie Twoje oczekiwania.

LiveAgent podniesie poziom Twojej obsługi klienta. Pomagaj klientom przez email, czat na żywo, media społecznościowe, bazę wiedzy i call center. Wszystkimi wiadomościami zarządza niezawodny system obsługi zgłoszeń, więc nie musisz martwić się o zagubione maile. Wszystko będzie na swoim miejscu.

Bądź bliżej ludzi

Zmiana oprogramowania nie musi wiązać się z utratą wsparcia mediów społecznościowych.

LiveAgent obsługuje wszystkie najistotniejsze social media – Facebooka, Twittera i Instagram. Możesz dalej pomagać klientom poprzez ich ulubione kanały. Co więcej, niedługo zaczniemy obsługiwać Viber!

social notifications - illustration
Watch the website loading time

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo to jedno z najbardziej przydatnych narzędzi do obsługi klienta. Musi być niezawodny, zawsze dostępny i jak najszybszy.

LiveAgent posiada najszybszy czat na żywo na rynku, który jest aktualizowany co 2,5 sekundy. Co więcej, możesz zobaczyć, co piszą klienci, zanim w ogóle wyślą wiadomość. To dodatkowy czas, żeby przygotować odpowiedzi.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

Savings illustration

Chcesz płacić mniej za lepsze narzędzie?

Dobre oprogramowanie wcale nie musi być drogie! LiveAgent oferuje trzy świetne płatne plany, pełne narzędzi, funkcji i integracji. To wszystko w przystępnej cenie.

Korzystaj z ulubionych narzędzi bez przepłacania. Sprawdź nasze plany i wybierz ten, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty kredytowej

Chcesz porównać różne rozwiązania?

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Vocalcom
Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcje

Poznaj funkcje LiveAgent – zaawansowane narzędzia do zarządzania zgłoszeniami, automatyzacji, czatu na żywo i zwiększania efektywności wsparcia!

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Sprawdź cennik LiveAgent! Plany od $15/miesiąc, darmowy okres próbny, brak umów. Wybierz idealne rozwiązanie dla swojej firmy!

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Akademia LiveAgent

Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x