Szukasz alternatywy dla Zopim?

Szukasz lepszego oprogramowania do czatu na żywo dla swojej firmy? LiveAgent to najlepsze rozwiązanie do obsługi klienta z obsługą wszystkich istotnych kanałów i niezawodnym systemem obsługi zgłoszeń w rozsądnej cenie.

Niezależnie od tego, czy jest to poczta e-mail, media społecznościowe, centrum telefoniczne, baza wiedzy czy czat na żywo, LiveAgent jest dostępny całodobowo.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz widżet czatu na żywo jest najszybszy na rynku, a prędkość jego wyświetlania wynosi 2,5 sekundy.

Integrations pricing-icon

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

signup bonus - icon

Przystępne ceny

LiveAgent zapewnia wysoką jakość za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub wybierz osobne funkcje, aby dostosować swój dział pomocy.

hearts - icon

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów & poprawia współczynniki konwersji.

app installation - illustration

Potężna alternatywa Zopim

Zapewnij swojemu działowi obsługi klienta doskonałe oprogramowanie – LiveAgent.

Oprócz czatu na żywo, LiveAgent oferuje inne świetne narzędzia, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji, które pomogą Ci zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta w przystępnej cenie.

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo to jedno z najbardziej przydatnych narzędzi dla agentów obsługi klienta. Zapewnia szybkie połączenie z klientami prosto z Twojej strony internetowej. Czat na żywo polega na natychmiastowej komunikacji i dlatego musi być tak szybki, jak to tylko możliwe.

LiveAgent jest dumny z posiadania najszybszego na rynku widżetu czatu na żywo, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy.

Watch the website loading time
Savings illustration

Zdobądź każde narzędzie w doskonałej cenie

Świetne oprogramowanie do obsługi klienta nie musi kosztować dużych pieniędzy. LiveAgent ma trzy świetne płatne plany, które nie nadwyrężą Twojego budżetu. Plany są wyposażone w narzędzia, funkcje i integracje, aby zapewnić Ci wszystko, czego potrzebujesz, aby wspierać swoich klientów.

Zobacz nasze plany cenowe i dowiedz się więcej.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

man and woman winners-illustration

Gotowy na inne rozwiązanie?

LiveAgent jest najczęściej i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty kredytowej

Sprawdź inne porównania

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Zopim
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Sprawdź cennik LiveAgent! Plany od $15/miesiąc, darmowy okres próbny, brak umów. Wybierz idealne rozwiązanie dla swojej firmy!

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Akademia LiveAgent

Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x