Szukasz alternatywy dla Extend?

Szukasz alternatywy dla twojego oprogramowania wsparcia klienta? LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązanie dla obsługi klienta.

Extend jest w porządku, ale może warto spróbować czegoś innego. Nasze oprogramowanie obsługi klienta jest bogate w funkcje, narzędzia i integracje. Czytaj dalej, żeby dowiedzieć się więcej.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Call center to tylko jeden z elementów układanki.
Dzięki LiveAgent stań się zorientowany na klienta.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Kompleksowa alternatywa dla Extend

Podnieś poziom swojej obsługi klienta z odpowiednim oprogramowaniem.

LiveAgent to wielokanałowe rozwiązanie, które obsługuje wiadomości z wielu źródeł, zawiera ponad 175 funkcji i więcej niż 40 integracji. Zapewnij klientom wsparcie przez email, czat na żywo, media społecznościowe, call center oraz bazę wiedzy.

Lepsza obsługa klienta

Obsługa klienta to ważna część każdego biznesu. LiveAgent ułatwi pracę twoim pracownikom, pozwoli na uzyskanie zwrotu z inwestycji i pozwoli ci lepiej pomagać swoim klientom.

Niezawodny system ticketowy zajmie się zarządzaniem wiadomościami, żebyś ty mógł/mogła skupić się na najważniejszych rzeczach.

Memorable customer experience

4 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Increased customer satisfaction and loyalty

Większa satysfakcja

LiveAgent podnosi zadowolenie klientów i współczynnik konwersji.

Growing trend of increased productivity

Większa produktywność

Zmniejsz ilość pracy pracowników i rozwiąż więcej zapytań klientów z naszą uniwersalną skrzynką odbiorczą.

Feature rich solution

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji, z którymi twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.

Money bag coin dollars

Przystępne ceny

LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie w rozsądnej cenie. Wybierz jeden z trzech płatnych planów lub samodzielnie wybierz funkcje, żeby spersonalizować swoją obsługę klienta.

Do more customer support for less money

Świetne narzędzia w dobrej cenie

Znakomita obsługa klienta nie musi być droga. LiveAgent to oprogramowanie obsługi klienta w przystępnej cenie. Oferujemy trzy płatne plany, bogate w narzędzia, funkcje i integracje.

Wystarczy, że wybierzesz plan dostosowany do twoich potrzeb. Zobacz nasze plany i dowiedz się więcej.

Gotowy/a na zmianę?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenianym na nr #1 oprogramowaniem obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020. Bądź jeszcze bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Zobacz, dlaczego firmy przechodzą do LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Porównujesz nas z innym oprogramowaniem?

Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami pomocy technicznej? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Extend
LiveAgent to świetna alternatywa, jeśli chcesz uzyskać więcej opcji komunikacji z klientami. Przejdź z CallPage na LiveAgent już teraz.

Szukasz alternatywy dla CallPage?

LiveAgent to świetna alternatywa, jeśli chcesz uzyskać więcej opcji komunikacji z klientami. Przejdź z CallPage na LiveAgent już teraz.

LiveAgent to rozwiązanie pomocy technicznej, które łączy wiele kanałów w jednym interfejsie. Dowiedz się więcej o alternatywie OTRS i od razu ją popraw.

Szukasz alternatywy dla OTRS?

Szukasz alternatywy dla OTRS? LiveAgent oferuje zaawansowane funkcje do zarządzania obsługą klienta, takie jak zarządzanie zgłoszeniami, śledzenie czasu, czat na żywo i wiele więcej, wszystko w przystępnej cenie. Wypróbuj nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny i odkryj, jak LiveAgent może poprawić efektywność Twojego zespołu i zadowolenie klientów.

LiveAgent to więcej możliwości jeśli chodzi o obsługę klienta. To kompleksowe rozwiązanie dla twojej firmy. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje.

Szukasz alternatywy dla Vision?

Szukasz alternatywy dla Vision? LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, które zwiększa satysfakcję klientów i produktywność zespołu. Z ponad 175 funkcjami i 40 integracjami, oferuje wsparcie przez e-mail, czat na żywo, call center i media społecznościowe. Skorzystaj z darmowego okresu próbnego i podnieś poziom obsługi swojej firmy bez konieczności podawania danych karty kredytowej.

Doskonała obsługa klienta zaczyna się od narzędzia help desk. Wypróbuj LiveAgent bezpłatnie przez 14 dni.

Porównujesz alternatywy oprogramowania pomocy technicznej?

Doskonała obsługa klienta zaczyna się od narzędzia help desk. Wypróbuj LiveAgent bezpłatnie przez 14 dni.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x