Szukasz alternatywy dla Gmaila?

Można śmiało powiedzieć, że Gmail jest jedną z najpopularniejszych i najczęściej używanych usług pocztowych. Wszyscy przyzwyczailiśmy się do darmowej pamięci, przycisku cofania wysyłania, a także dodatkowych przydatnych funkcji, takich jak tagi lub foldery. Powiedzielibyśmy nawet, że Gmail to idealne rozwiązanie pocztowe dla osób fizycznych. Dzięki temu wszystko jest nieskazitelne i uporządkowane.

Jednak w przypadku korzystania z Gmaila dla firm – szczególnie do obsługi klienta, istnieje kilka ograniczeń. Niestety Gmail nie obsługuje uniwersalnej skrzynki odbiorczej z integracją wielokanałową ani przeglądu pulpitu nawigacyjnego dla wielu agentów. Są to obie podstawowe cechy obsługi klienta. Jeśli szukasz alternatywy dla Gmaila dla swojego działu wsparcia, LiveAgent może być dla Ciebie odpowiednim rozwiązaniem.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Importuj swoje wiadomości e-mail do LiveAgent i korzystaj z wielokanałowego rozwiązania do obsługi klienta.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Skuteczne funkcje pomocy technicznej

Jeśli szukasz alternatywy dla Gmaila dla swoich firm, rozważ LiveAgent. LiveAgent ma ponad 179 funkcji pomocy technicznej i ponad 40 integracji . Skorzystaj z naszych zaawansowanych funkcji analitycznych i raportowania, funkcji grywalizacji lub wbudowanej bazy wiedzy.

Pozwól LiveAgent wpłynąć na to, abyś mógł skoncentrować się na budowaniu znaczących relacji z klientami.

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Zaimplementuj uniwersalną skrzynkę odbiorczą w swojej firmie i uzyskaj następujące korzyści:

Increased customer satisfaction and loyalty

Zwiększona satysfakcja klientów

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów &
poprawia współczynniki konwersji.

Growing trend of increased productivity

Poprawa produktywności Twoich agentów

Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Connect favourite VoIP provider and contacts icon

Punkt kontaktowy

Twój zespół wsparcia może obsłużyć wszystkie zgłoszenia klientów z wielu kanałów w jednym miejscu.

Stopwatch - icon

Krótsze czasy odpowiedzi

Funkcje Tcketing pomagają zminimalizować całkowity czas poświęcony na rozwiązanie problemu klienta.

Najlepszy klient to zadowolony klient

Oferujemy usługi migracji concierge z większości popularnych rozwiązań help desk.

Funkcje pomocy technicznej, które ułatwiają obsługę klienta

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jakie funkcje oprogramowania są niezbędne do skutecznej obsługi klienta.

Universal inbox by LiveAgent

Wykorzystaj moc uniwersalnej skrzynki odbiorczej

Idealne oprogramowanie do obsługi klienta powinno być przejrzyste i łatwodostępne dla wszystkich agentów w Twoim dziale. Powinno obsługiwać integracje wielokanałowe i zapewniać dodatkowe funkcje pomocy technicznej, takie jak automatyzacja. uniwersalna skrzynka odbiorcza oferowana przez LiveAgent właśnie to robi.

Uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent to inteligentniejsza wersja Twojej obecnej skrzynki pocztowej. Umożliwia wysyłanie i odbieranie wiadomości z wielu kanałów, takich jak poczta e-mail, czat na żywo, media społecznościowe, a nawet połączenia głosowe i wideo. Eliminuje potrzebę udostępniania kont i monitorowania urządzeń. Wszystkie nowe zgłoszenia są automatycznie umieszczane na pulpicie nawigacyjnym LiveAgent i mogą być przeglądane i opracowywane przez wszystkich agentów.

Uniwersalna skrzynka odbiorcza umożliwia dodawanie tagów, przypomnień, wewnętrznych notatek, automatyzację zgłoszeń do działów lub określonych agentów i wiele innych więcej. Jeśli szukasz alternatywy dla Gmaila dla swojej firmy, rozważ LiveAgent.

Wykorzystaj hybrydowy strumień ticketowy

Jeśli szukasz alternatywy dla Gmaila dla swojej firmy, rozważ LiveAgent. LiveAgent wykorzystuje hybrydowy strumień ticketowy, który jest istotną funkcją obsługi klienta, ponieważ zwiększa produktywność agentów. Hybrydowy strumień ticketowy sprawia, że wszystkie tickety wyglądają tak samo niezależnie od kanału komunikacji, z którego zostały otrzymane. Strumień ticketów umożliwia śledzenie klientów różnych kanałów kontaktu klienta, które zawsze pozostają na tym samym tickecie hybrydowym. W ten sposób wszystkie ważne informacje o klientach i ich problemach są na wyciągnięcie ręki.

Email ticketing
Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, ticketingi automatyzację, która pozwala nam zapewnienie naszym klientom wyjątkowego wsparcia.

black Slido logo
Powerful automation and reporting

Automatyzuj zadania, aby zaoszczędzić czas

Automatyzacja jest podstawową funkcją obsługi klienta, ponieważ oszczędza dużo czasu. Pozwala zautomatyzować zwykłe zadania, tworzyć przepływy pracy unique automation rules zgodnie z potrzebami biznesowymi.

Na przykład reguły automatyzacji mogą automatycznie przypisywać zgłoszenia (na dowolnym etapie) do poszczególnych agentów lub działów. Wszystko, co musisz zrobić, to wybrać „wyzwalacz”, a reguła zostanie wykonana. W LiveAgent reguły automatyzacji mogą być oparte na dowolnym parametrze ticketu, wydarzeniu lub warunku czasowym.

Zdecyduj, czy LiveAgent jest dobrą alternatywą dla Gmaila dla Twojej firmy, korzystając z naszego bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego. Nie wymagamy karty kredytowej.

Wzmocnij obsługę klienta

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dlatego jest świetną alternatywą dla Gmaila. Dołącz do firm takich jak Yamaha, BMW, Huawei i Oxford University w zapewnianiu światowej klasy obsługi klienta. Dzięki LiveAgent jest to łatwe. Zacznij swój darmowy 14-dniowy okres próbny już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.

Ready to switch to LiveAgent

LiveAgent usuwa problemy z obsługą klienta

12% Amerykanów ocenia swoją główną frustrację związaną z obsługą klienta jako „brak szybkości odpowiedzi”. Statista

Social medias integrated into the help desk software

72% konsumentów postrzega konieczność wyjaśniania swojego problemu wielu osobom jako kiepską obsługę klienta Badania wymiarowe

Jedna trzecia konsumentów twierdzi, że rozważyłaby zmianę firmy już po jednym przypadku złej obsługi klienta. American Express

72% konsumentów twierdzi, że kontaktując się z obsługą klienta, oczekują, że agent „wie, kim są, co kupili i będzie miał wgląd w swoje poprzednie zobowiązania”. Microsoft

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Porównujesz nas z różnymi klientami poczty e-mail?

Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami pomocy technicznej? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Gmaila
LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla obsługi klienta dla Twojej firmy. Zapewniaj wsparcie klientom przez wiele kanałów i kont. Pomagaj klientom z najlepszymi narzędziami i ułatwiaj przepływ pracy ze świetnym systemem obsługi zgłoszeń.

Szukasz alternatywy dla Vocalcom?

Odkryj LiveAgent jako kompleksową alternatywę dla Vocalcom! Zadbaj o swoich klientów dzięki najszybszemu czatowi na żywo, zarządzaniu zgłoszeniami i wsparciu przez wiele kanałów. Wypróbuj za darmo, bez konieczności podawania karty kredytowej, i przekonaj się, dlaczego firmy takie jak Huawei i BMW wybierają LiveAgent. Idealne rozwiązanie dla lepszej obsługi klienta w przystępnej cenie!

LiveAgent to kompleksowe, wielokanałowe rozwiązanie dla twojej firmy. Zapewniaj wsparcie klientom poprzez wiele kanałów w rozsądnej cenie.

Szukasz alternatywy dla TeamSupport?

LiveAgent to kompleksowe, wielokanałowe rozwiązanie dla twojej firmy. Zapewniaj wsparcie klientom poprzez wiele kanałów w rozsądnej cenie.

Szukasz bardziej kompleksowego oprogramowania obsługi klienta? Zapoznaj się z najważniejszymi funkcjami i narzędziami LiveAgent i rozpocznij darmowy okres próbny.

Szukasz alternatywy dla Extend?

Szukasz bardziej kompleksowego oprogramowania obsługi klienta? Zapoznaj się z najważniejszymi funkcjami i narzędziami LiveAgent i rozpocznij darmowy okres próbny.

LiveAgent jest świetną alternatywą dla Outlooka, dla Twojego zespołu obsługi klienta. Odkryj moc uniwersalnej skrzynki odbiorczej, hybrydowego strumienia ticketów i wiele innych.

Szukasz alternatywy dla Outlooka?

Szukasz alternatywy dla Outlooka? Wypróbuj LiveAgent, oferujący uniwersalną skrzynkę odbiorczą i zwiększoną produktywność. Rozpocznij darmowy okres próbny!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x