Można śmiało powiedzieć, że Gmail jest jedną z najpopularniejszych i najczęściej używanych usług pocztowych. Wszyscy przyzwyczailiśmy się do darmowej pamięci, przycisku cofania wysyłania, a także dodatkowych przydatnych funkcji, takich jak tagi lub foldery. Powiedzielibyśmy nawet, że Gmail to idealne rozwiązanie pocztowe dla osób fizycznych. Dzięki temu wszystko jest nieskazitelne i uporządkowane.
Jednak w przypadku korzystania z Gmaila dla firm – szczególnie do obsługi klienta, istnieje kilka ograniczeń. Niestety Gmail nie obsługuje uniwersalnej skrzynki odbiorczej z integracją wielokanałową ani przeglądu pulpitu nawigacyjnego dla wielu agentów. Są to obie podstawowe cechy obsługi klienta. Jeśli szukasz alternatywy dla Gmaila dla swojego działu wsparcia, LiveAgent może być dla Ciebie odpowiednim rozwiązaniem.
Jeśli szukasz alternatywy dla Gmaila dla swoich firm, rozważ LiveAgent. LiveAgent ma ponad 179 funkcji pomocy technicznej i ponad 40 integracji . Skorzystaj z naszych zaawansowanych funkcji analitycznych i raportowania, funkcji grywalizacji lub wbudowanej bazy wiedzy.
Pozwól LiveAgent wpłynąć na to, abyś mógł skoncentrować się na budowaniu znaczących relacji z klientami.
Zaimplementuj uniwersalną skrzynkę odbiorczą w swojej firmie i uzyskaj następujące korzyści:
LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów &
poprawia współczynniki konwersji.
Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.
Twój zespół wsparcia może obsłużyć wszystkie zgłoszenia klientów z wielu kanałów w jednym miejscu.
Funkcje Tcketing pomagają zminimalizować całkowity czas poświęcony na rozwiązanie problemu klienta.
Oferujemy usługi migracji concierge z większości popularnych rozwiązań help desk.
Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jakie funkcje oprogramowania są niezbędne do skutecznej obsługi klienta.
Idealne oprogramowanie do obsługi klienta powinno być przejrzyste i łatwodostępne dla wszystkich agentów w Twoim dziale. Powinno obsługiwać integracje wielokanałowe i zapewniać dodatkowe funkcje pomocy technicznej, takie jak automatyzacja. uniwersalna skrzynka odbiorcza oferowana przez LiveAgent właśnie to robi.
Uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent to inteligentniejsza wersja Twojej obecnej skrzynki pocztowej. Umożliwia wysyłanie i odbieranie wiadomości z wielu kanałów, takich jak poczta e-mail, czat na żywo, media społecznościowe, a nawet połączenia głosowe i wideo. Eliminuje potrzebę udostępniania kont i monitorowania urządzeń. Wszystkie nowe zgłoszenia są automatycznie umieszczane na pulpicie nawigacyjnym LiveAgent i mogą być przeglądane i opracowywane przez wszystkich agentów.
Uniwersalna skrzynka odbiorcza umożliwia dodawanie tagów, przypomnień, wewnętrznych notatek, automatyzację zgłoszeń do działów lub określonych agentów i wiele innych więcej. Jeśli szukasz alternatywy dla Gmaila dla swojej firmy, rozważ LiveAgent.
Jeśli szukasz alternatywy dla Gmaila dla swojej firmy, rozważ LiveAgent. LiveAgent wykorzystuje hybrydowy strumień ticketowy, który jest istotną funkcją obsługi klienta, ponieważ zwiększa produktywność agentów. Hybrydowy strumień ticketowy sprawia, że wszystkie tickety wyglądają tak samo niezależnie od kanału komunikacji, z którego zostały otrzymane. Strumień ticketów umożliwia śledzenie klientów różnych kanałów kontaktu klienta, które zawsze pozostają na tym samym tickecie hybrydowym. W ten sposób wszystkie ważne informacje o klientach i ich problemach są na wyciągnięcie ręki.
LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, ticketingi automatyzację, która pozwala nam zapewnienie naszym klientom wyjątkowego wsparcia.
Peter Komornik, CEO
Automatyzacja jest podstawową funkcją obsługi klienta, ponieważ oszczędza dużo czasu. Pozwala zautomatyzować zwykłe zadania, tworzyć przepływy pracy unique automation rules zgodnie z potrzebami biznesowymi.
Na przykład reguły automatyzacji mogą automatycznie przypisywać zgłoszenia (na dowolnym etapie) do poszczególnych agentów lub działów. Wszystko, co musisz zrobić, to wybrać „wyzwalacz”, a reguła zostanie wykonana. W LiveAgent reguły automatyzacji mogą być oparte na dowolnym parametrze ticketu, wydarzeniu lub warunku czasowym.
Zdecyduj, czy LiveAgent jest dobrą alternatywą dla Gmaila dla Twojej firmy, korzystając z naszego bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego. Nie wymagamy karty kredytowej.
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dlatego jest świetną alternatywą dla Gmaila. Dołącz do firm takich jak Yamaha, BMW, Huawei i Oxford University w zapewnianiu światowej klasy obsługi klienta. Dzięki LiveAgent jest to łatwe. Zacznij swój darmowy 14-dniowy okres próbny już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.
12% Amerykanów ocenia swoją główną frustrację związaną z obsługą klienta jako „brak szybkości odpowiedzi”. Statista
72% konsumentów postrzega konieczność wyjaśniania swojego problemu wielu osobom jako kiepską obsługę klienta Badania wymiarowe
Jedna trzecia konsumentów twierdzi, że rozważyłaby zmianę firmy już po jednym przypadku złej obsługi klienta. American Express
72% konsumentów twierdzi, że kontaktując się z obsługą klienta, oczekują, że agent „wie, kim są, co kupili i będzie miał wgląd w swoje poprzednie zobowiązania”. Microsoft
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… to LiveAgent!
Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami pomocy technicznej? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Szukasz alternatywy dla Vocalcom?
Odkryj LiveAgent jako kompleksową alternatywę dla Vocalcom! Zadbaj o swoich klientów dzięki najszybszemu czatowi na żywo, zarządzaniu zgłoszeniami i wsparciu przez wiele kanałów. Wypróbuj za darmo, bez konieczności podawania karty kredytowej, i przekonaj się, dlaczego firmy takie jak Huawei i BMW wybierają LiveAgent. Idealne rozwiązanie dla lepszej obsługi klienta w przystępnej cenie!
Szukasz alternatywy dla TeamSupport?
LiveAgent to kompleksowe, wielokanałowe rozwiązanie dla twojej firmy. Zapewniaj wsparcie klientom poprzez wiele kanałów w rozsądnej cenie.
Szukasz alternatywy dla Extend?
Szukasz bardziej kompleksowego oprogramowania obsługi klienta? Zapoznaj się z najważniejszymi funkcjami i narzędziami LiveAgent i rozpocznij darmowy okres próbny.
Szukasz alternatywy dla Outlooka?
Szukasz alternatywy dla Outlooka? Wypróbuj LiveAgent, oferujący uniwersalną skrzynkę odbiorczą i zwiększoną produktywność. Rozpocznij darmowy okres próbny!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team