Szukasz nowego sposobu na zarządzanie komunikacją z klientami? LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie obsługi klienta dla twojej firmy.
Niezawodny system ticketowy, obsługa wielu kanałów komunikacji, przydatne funkcje i integracje — to sprawia, że LiveAgent to świetny wybór.
LiveAgent podnosi zadowolenie klientów i współczynnik konwersji.
Zmniejsz ilość pracy pracowników i rozwiąż więcej zapytań klientów z naszą uniwersalną skrzynką odbiorczą.
Oszczędzaj pieniądze! Cena LiveAgent jest niższa od innych rozwiązań dla obsługi klienta.
Ponad 175 funkcji, z którymi twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.
Jeśli szukasz nowego i niezawodnego narzędzia do obsługi klienta, możesz liczyć na LiveAgent.
LiveAgent rozszerza komunikację na wiele kanałów, takich jak email, czat na żywo, media społecznościowe (Facebook, Twitter i Instagram), call center i baza wiedzy. Zasługujesz na to, co najlepsze.
Ludzie coraz chętniej komunikują się przez internet, dlatego warto zapewnić im wsparcie poprzez media społecznościowe, a nie tylko tradycyjne kanały.
LiveAgent może poszczycić się tym, że jako jedno z niewielu oprogramowań obsługi klienta obsługuje nie tylko Facebooka i Twittera, ale też Instagrama. Co więcej, aktualnie pracujemy nad integracją Vibera. LiveAgent obsługuje wiele kanałów, więc nie musisz śledzić ich pojedynczo. Zapewniaj lepszą obsługę klienta z LiveAgent.
Kup najlepsze narzędzia i funkcje w niskiej cenie. Trzy płatne plany LiveAgent w dobrych cenach zawierają wszystko, czego potrzebujesz do doskonałej obsługi klienta.
Wystarczy, że wybierzesz plan dostosowany do twoich potrzeb. Zobacz nasze plany i dowiedz się więcej.
Dowiedz się więcej
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenianym na nr #1 oprogramowaniem obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020. Bądź jeszcze bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!
Wypróbuj teraz za darmo
Nie wymagamy karty kredytowej
Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami pomocy technicznej? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Szukasz alternatywy dla Crisp?
Szukasz alternatywy dla Crisp? Poznaj LiveAgent - kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, które zwiększa efektywność zespołu i satysfakcję klientów. Wypróbuj najszybszy widget chatu na rynku, zaoszczędź dzięki przystępnym cenom i skorzystaj z bogatej funkcjonalności. Dołącz do 15 tysięcy firm i 150 milionów użytkowników końcowych, takich jak Huawei i BMW. Rozpocznij darmowy okres próbny bez potrzeby podawania danych karty kredytowej!
Szukasz alternatywy dla OTRS? LiveAgent oferuje zaawansowane funkcje do zarządzania obsługą klienta, takie jak zarządzanie zgłoszeniami, śledzenie czasu, czat na żywo i wiele więcej, wszystko w przystępnej cenie. Wypróbuj nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny i odkryj, jak LiveAgent może poprawić efektywność Twojego zespołu i zadowolenie klientów.
Szukasz alternatywy dla Vision?
Szukasz alternatywy dla Vision? LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, które zwiększa satysfakcję klientów i produktywność zespołu. Z ponad 175 funkcjami i 40 integracjami, oferuje wsparcie przez e-mail, czat na żywo, call center i media społecznościowe. Skorzystaj z darmowego okresu próbnego i podnieś poziom obsługi swojej firmy bez konieczności podawania danych karty kredytowej.
Alternatywa dla Hivera - LiveAgent
LiveAgent to wszechstronna alternatywa dla Hivera, obsługująca wiele skrzynek pocztowych i kanałów komunikacji. Dowiedz się więcej!
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.