Kayako to świetne oprogramowanie dla pomocy technicznej posiadające elegancki interfejs, który „łączy punkty pomiędzy Twoimi kanałami wsparcia, informacjami o klientach oraz Twoim zespołem”. Jest także konkurencyjny cenowo, jednakże jeśli szukasz alternatywy dla Kayako, rozważ LiveAgent. LiveAgent może pochwalić się hybrydowym systemem ticketowym, który również „połączy wszystkie punkty” dla Twojego zespołu. Odkryj naszą elegancką, uniwersalną skrzynkę odbiorczą posiadającą ponad 179 funkcjami dla pomocy technicznej i więcej niż 40 integracji. Dzięki LiveAgent zobaczysz, że świetne oprogramowanie wiąże się z doskonałą obsługą klienta.
Dowiedz się, jak LiveAgent wyróżnia się na tle innych rozwiązań
LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.
Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.
Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami dla pomocy technicznej.
Dzięki ponad 179 funkcjom dla pomocy technicznej, zapewnienie wsparcia to bułka z masłem.
Uzyskanie najlepszego stosunku jakości do ceny jest kluczowe, gdy szukasz doskonałego oprogramowania dla działu pomocy technicznej. Kayako oferuje trzy różne pakiety podstawowe. LiveAgent oferuje 4 konkurencyjne cenowo pakiety podstawowe, a także funkcje dodatkowe, takie jak integracja z mediami społecznościowymi. Jeśli szukasz w pełni funkcjonalnej alternatywy dla Kayako, powinieneś rozważyć LiveAgent. Mamy hybrydowy strumień ticketowania, ujednoliconą wielokanałową skrzynkę odbiorczą, funkcje raportowania i analizy, automatyzację, grywalizację i wiele więcej! Dzięki LiveAgent zyskujesz więcej za mniej. Wypróbuj LiveAgent już dziś. Sprawdź naszą bezpłatną 14-dniową wersję próbną już dziś, nie wymagamy karty kredytowej.
Nasza uniwersalna skrzynka odbiorcza ma ponad 179 gotowych do użycia funkcji dla help desku. Wypróbuj tagi, przypomnienia, notatki lub dowolną z naszych ponad 40 integracji.
Jeśli szukasz alternatywy dla Kayako, a szybkość jest dla Ciebie ważnym wyznacznikiem, LiveAgent może być tym, czego szukasz. Jeśli porównasz ogólną wydajność widgetu czatu, zobaczysz że widżet czatu LiveAgent wyświetla się w zaledwie 2,5 sekundy, czyli niesamowicie szybko.
Szybki widget czatu to dobry wybór, jeśli skutecznie chcesz przekształcić osobę odwiedzającą Twoją witrynę w lojalnego klienta. Według raportu eMarketer, 35% osób odwiedzających witryny, dokonało zakupy po użyciu czatu na żywo.
Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 różnych wersjach językowych (niektórych tylko częściowo) i obsługuje widgety z możliwością dostosowania języka. Nie pozwól, aby język stał się barierą między Tobą a Twoimi klientami. Jesteśmy z Tobą.
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najczęściej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dlatego właśnie jest świetną alternatywą dla Kayako. LiveAgent oszczędza czas i pieniądze, dzięki czemu możesz skupić się na tym, co naprawdę ważne – budowaniu znaczących relacji ze swoimi klientami.
Sprawdź, jak wypadamy w porównaniu z Kayako na podstawie opinii klientów na Capterra
Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!
Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami programowymi? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.