Szukasz alternatywy dla Kustomera?

Szukasz alternatywy dla platformy obsługi klienta Kustomer? Przejdź na LiveAgent i zapewnij światowej klasy obsługę klienta za pośrednictwem naszej platformy omnichannel . Dodaj odrobinę ludzkiego charakteru do interakcji z klientami i zwiększ zaangażowanie klientów, oszczędzając na jednym z naszych przystępnych planów cenowych .

Zapewnij najlepszą możliwą obsługę klienta dzięki odpowiednim narzędziom do tworzenia kopii zapasowych zespołu obsługi klienta. Zwiększ produktywność agentów dzięki naszemu wielokanałowemu systemowi obsługi zgłoszeń .

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o LiveAgent, lub wypróbuj ją już dziś, korzystając z naszej bezpłatnej 14-dniowej wersji próbnej .

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Zestaw narzędzi z naciskiem na satysfakcję klienta

Zapewnij wyjątkową obsługę klienta w ulubionych kanałach obsługi klienta i przekraczaj oczekiwania klientów. LiveAgent ma odpowiednie narzędzia , aby pomóc zespołowi obsługi klienta zapewnić najlepszą obsługę klienta.

Rozwiązuj problemy w całym kanale dzięki naszej bogatej w funkcje platformie do zarządzania zgłoszeniami który obejmuje e-maile , czat na żywo , call center , baza wiedzy i media społecznościowe Facebook , Twitter i Instagram . Każdy z nich jest wspierany przez zaawansowane funkcje, które zwiększają wydajność agentów i pomagają stworzyć potężny help desk.

Potężny zestaw narzędzi do obsługi klienta obejmuje wszystko

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Potężny portal obsługi klienta stworzony przez Ciebie

Jedno narzędzie, takie jak Baza wiedzy , może mieć duże znaczenie dla całego doświadczenia klienta . Baza wiedzy dla klientów to doskonała funkcja zwiększająca produktywność , która umożliwia zaawansowanym klientom samodzielne rozwiązywanie problemów za pomocą przydatnych artykułów.

Nasze edytor WYSIWYG ułatwia tworzenie przydatnych artykułów pełnych przydatnych informacji . Możesz także dostosować opcje marki i utworzyć bazę wiedzy reprezentującą cele biznesowe i tożsamość. Baza wiedzy to po prostu wygodna opcja samoobsługi i podstawowa funkcja dla każdego działu pomocy.

Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Spersonalizowany portal klienta z opcjami dostosowywania

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Popraw swój czas reakcji dzięki ulepszonej funkcjonalności

Doświadczenie w obsłudze klienta zależy od bezproblemowego doświadczenia agenta z oprogramowaniem pomocy technicznej . LiveAgent ma wszystko, czego potrzebujesz do lepszego zarządzania relacjami z klientami. Zwiększ średni czas odpowiedzi dzięki najszybszemu widżetowi czatu na żywo na rynku, podłącz kanały społecznościowe , a nawet Viber .

Wszystko jest wspierane przez podstawowe funkcje, które usprawniają przepływ pracy. Twórz inteligentne automatyzacje , które sortują Twoją komunikację i chronią Cię przed kolizja agentów . Śledź historię klientów , dodaj tagi , notatki , filtry lub utwórz dużą liczbę integracje , które łączą Twój przepływ pracy w jednym interfejsie .

Uniwersalne, nowoczesne oprogramowanie do obsługi klienta

Łatwe w obsłudze oprogramowanie do obsługi klienta zapewniające doskonałą obsługę klienta

Chcemy odpowiadać na prośby klientów, tak jak Ty. Dlatego nasza konsultingowa obsługa klienta jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu dla każdego, kto szuka informacji .

Zostaw nam wiadomość przez e-mail lub czat na żywo strong >, zadzwoń do nas lub spójrz na nasz portal klienta zawsze, gdy potrzebujesz pomocy lub chcesz dowiedzieć się czegoś o usługach. Możesz również przeczytać artykuły w naszej akademii LiveAgent , aby uzyskać informacje o tym, jak działają centra kontaktowe, jak poprawić zadowolenie klientów w każdych okolicznościach.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Dokładamy wszelkich starań, aby spełnić oczekiwania klientów

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo

Gotowy, aby zostać zadowolonym klientem?

Zapraszamy na wycieczkę po LiveAgent i już dziś rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny . Nie ma żadnych zobowiązań ani informacji o karcie kredytowej. Jeśli już zdecydowałeś się skorzystać z jednego z naszych planów, możesz je zobaczyć tutaj .

LiveAgent oferuje przystępny model cenowy odpowiedni dla firm o większej wielkości . Więc jesteś gotowy? Kliknij poniższy przycisk i zacznij od razu.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś … LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Porównaj nas z innymi

Artykuły powiązane zAlternatywa Kustomer
Liveagent to najlepsze, wielokanałowe rozwiązanie dla Twojej firmy. Skorzystaj już dziś z 175+ funkcji, ponad 40 integracji i świetnych narzędzi.

Szukasz alternatywy dla Customerly?

Szukasz alternatywy dla Customerly? Odkryj LiveAgent – najlepsze, wielokanałowe oprogramowanie do obsługi klienta. Zapewnij wsparcie przez e-mail, czat na żywo, media społecznościowe i call center. Wypróbuj darmową wersję próbną, korzystając z ponad 175 funkcji i 40 integracji. Rozpocznij już dziś bez karty kredytowej!

LiveAgent to idealna alternatywa dla Rocket.Chat. Oferuje wielokanałową obsługę pomocy technicznej dla różnych firm na całym świecie.

Szukasz alternatywy dla Rocket.Chat?

Discover why LiveAgent is the ultimate alternative to Rocket.Chat, offering features like 24/7 customer support, no installation fees, and no credit card needed for a free 14-day trial. Enjoy seamless integration with emails, live chat, call centers, and social media platforms like Facebook, Twitter, and Instagram. Upgrade your customer service experience with LiveAgent's comprehensive ticketing system and self-service portal. Start your free trial today and see the advantages firsthand!

LiveAgent to rozwiązanie pomocy technicznej, które łączy wiele kanałów w jednym interfejsie. Dowiedz się więcej o alternatywie OTRS i od razu ją popraw.

Szukasz alternatywy dla OTRS?

Szukasz alternatywy dla OTRS? LiveAgent oferuje zaawansowane funkcje do zarządzania obsługą klienta, takie jak zarządzanie zgłoszeniami, śledzenie czasu, czat na żywo i wiele więcej, wszystko w przystępnej cenie. Wypróbuj nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny i odkryj, jak LiveAgent może poprawić efektywność Twojego zespołu i zadowolenie klientów.

Szukasz alternatywy dla CallHub? Właśnie udało Ci się ją znaleźć! LiveAgent oferuje wsparcie omnichannel i mnóstwo funkcji w świetnej cenie.

Szukasz alternatywy dla CallHub?

Odkryj alternatywę dla CallHub z LiveAgent – kompleksowe oprogramowanie call center, które oferuje wsparcie klientów w wielu kanałach w jednej, stałej cenie. Skorzystaj z bezpłatnego okresu próbnego i przekonaj się, dlaczego znane marki wybierają LiveAgent!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x