Szukasz alternatywy dla LiveHelpNow?

Szukasz prostszego i wydajniejszego rozwiązania dla swojego działu pomocy? LiveAgent jest tutaj dla Ciebie. Zapewnij wsparcie za pośrednictwem wszystkich ważnych kanałów komunikacji, dzięki niezawodnemu opgramowaniu. Mamy wszystko: e-mail, czat na żywo, media społecznościowe, wsparcie centrum obsługi telefonicznej oraz bazę wiedzy.

Czytaj dalej i dowiedz się, dlaczego warto wybrać LiveAgent jako rozwiązanie dla pomocy technicznej.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Increased customer satisfaction and loyalty

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów oraz poprawia współczynniki konwersji.

live chat increases sales

Większa produktywność

Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Money bag and a coin - icon

Przystępne ceny

Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami dla help desku.

Integrations pricing-icon

Bogaty w funkcje

Dzięki ponad 175 funkcjom dla pomocy technicznej zapewnienie wsparcia to bułka z masłem.

report on tablet-illustration

Potężna alternatywa dla LiveHelpNow

Przenieś obsługę klienta na wyższy poziom. LiveAgent oferuje najlepsze narzędzia i funkcje, które pomogą Ci zapewnić doskonałą obsługę klienta. Niezawodny system ticketowy sortuje całą komunikację, czy to e-mail, czat na żywo, czy media społecznościowe, takie jak Instagram i Facebook.

LiveAgent posiada więcej niż 175 funkcji i ponad 40 integracji, które ułatwiają pracę.

Najszybszy czat na żywo

Widget czatu na żywo to jeden z najlepszych sposobów, który pozwoli Twoim klientom szybko się z Tobą skontaktować. Chodzi o natychmiastową komunikację, dlatego powinna być tak szybka, jak to tylko możliwe.

LiveAgent ma najszybszy widget czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Zapewniaj wsparcie z prędkością błyskawicy.

Watch the website loading time
Savings illustration

Więcej za mniej

Świetna obsługa klienta nie musi rujnować Twojego budżetu. LiveAgent posiada trzy świetne płatne plany, które zapewniają najlepsze narzędzia oraz funkcje potrzebne do dostarczenia bezbłednęj obsługi klienta. Wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada.

Jeśli jednak będziesz potrzebować czegoś dodatkowego, zawsze możesz kupić osobne funkcje. Zobacz nasze plany cenowe i dowiedz się więcej.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

man and woman winners-illustration

Gotowy do zmiany?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Pozostań blisko swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana

Porównaj nas z alternatywami

Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla LiveHelpNow
Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Sprawdź cennik LiveAgent! Plany od $15/miesiąc, darmowy okres próbny, brak umów. Wybierz idealne rozwiązanie dla swojej firmy!

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Akademia LiveAgent

Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x