Szukasz oprogramowania, które zapewni Ci o wiele więcej opcji komunikacji z klientami niż klasyczne centrum obsługi telefonicznej?
Wypróbuj LiveAgent. LiveAgent to najlepsza opcja dla działu obsługi klienta Twojej firmy. Przenieś swój helpdesk na wyższy poziom dzięki połączniu e-maila, czatu na żywo, mediów społecznościowych, centrum obsługi telefonicznej i bazy wiedzy w jednym oprogramowaniu.
Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację centrum obsługi telefonicznej. Konfiguracja jest szybka i łatwa!
Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.
LiveAgent dostarcza dużą moc za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobieraj osobne funkcje, aby spersonalizować swój dział pomocy.
Dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej możesz skrócić czas pracy swoich agentów a tym samym, rozwiązywać więcej zapytań klientów.
Ważne jest, aby Twoi klienci mogli połączyć się z Tobą za pośrednictwem wielu kanałów. Daj im opcję dotarcia do Ciebie, za pomocą każdego z ważnych kanałów komunikacyjnych, używając do tego jednego oprogramowania. Dzięki LiveAgent możesz wybierać spośród poczty elektronicznej, czatu na żywo, mediów społecznościowych, centrum obsługi telefonicznej i bazy wiedzy.
Ponadto LiveAgent posiada więcej niż 175 funkcji i ponad 40 integracji ułatwiających przepływ pracy.
Nie rezygnuj z telefonów! LiveAgent umożliwia szybkie i łatwe ustawienie swojego własnego centrum obsługi telefonicznej. Konfiguracja zajmuje tylko kilka minut. Możesz połączyć się przez przeglądarkę, telefon lub inny wybrany sprzęt.
Nie musisz już korzystać z usług zewnętrznych dostawców, LiveAgent zajmie się wszystkim za Ciebie.
Wszystkie wysokiej jakości narzędzia i funkcje mają także wysoką cenę. LiveAgent oferuje trzy płatne plany, które zawierają wszystko czego potrzebujesz, a przy okazji nie zrujnują Twojego budżetu.
Jedyne co musisz zrobić, to wybrać ten, który najbardziej Ci odpowiada. Zobacz nasze plany i dowiedz się więcej.
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Pozostań blisko swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!
Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Szukasz alternatywy dla LiveCall?
Chcesz mieć lepszą obsługę swojego centrum telefonicznego? Wypróbuj LiveAgent, który zapewnia znacznie więcej niż tylko obsługę telefoniczną. Dowiedz się o korzyściach i kluczowych funkcjach działu obsługi technicznej LiveAgent.
Szukasz alternatywy dla Qonvo?
LiveAgent to potężna alternatywa dla Qonvo. Zapewnia świetny system zgłoszeń i obsługuje większość ważnych kanałów komunikacji.
Szukasz alternatywy dla Novocall?
Szukasz alternatywy dla Novocall? Właśnie udało Ci się ją znaleźć! Poznaj kluczowe funkcje i możliwości LiveAgent.
Szukasz alternatywy dla Dashly?
Odkryj, dlaczego LiveAgent to najlepsza alternatywa dla Dashly: brak opłat instalacyjnych, wsparcie 24/7, darmowy miesiąc próbny!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team