Szukasz alternatywy dla Lucep?

Szukasz oprogramowania, które zapewni Ci o wiele więcej opcji komunikacji z klientami niż klasyczne centrum obsługi telefonicznej?

Wypróbuj LiveAgent. LiveAgent to najlepsza opcja dla działu obsługi klienta Twojej firmy. Przenieś swój helpdesk na wyższy poziom dzięki połączniu e-maila, czatu na żywo, mediów społecznościowych, centrum obsługi telefonicznej i bazy wiedzy w jednym oprogramowaniu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Call center - icon

Wsparcie call center

Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację centrum obsługi telefonicznej. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

Integrations pricing-icon

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

signup bonus - icon

Przystępne ceny

LiveAgent dostarcza dużą moc za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobieraj osobne funkcje, aby spersonalizować swój dział pomocy.

live chat increases sales - icon

Większa produktywność

Dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej możesz skrócić czas pracy swoich agentów a tym samym, rozwiązywać więcej zapytań klientów.

smart phone calling

Alternatywa dla Lucep

Ważne jest, aby Twoi klienci mogli połączyć się z Tobą za pośrednictwem wielu kanałów. Daj im opcję dotarcia do Ciebie, za pomocą każdego z ważnych kanałów komunikacyjnych, używając do tego jednego oprogramowania. Dzięki LiveAgent możesz wybierać spośród poczty elektronicznej, czatu na żywo, mediów społecznościowych, centrum obsługi telefonicznej i bazy wiedzy.

Ponadto LiveAgent posiada więcej niż 175 funkcji i ponad 40 integracji ułatwiających przepływ pracy.

Wsparcie call center

Nie rezygnuj z telefonów! LiveAgent umożliwia szybkie i łatwe ustawienie swojego własnego centrum obsługi telefonicznej. Konfiguracja zajmuje tylko kilka minut. Możesz połączyć się przez przeglądarkę, telefon lub inny wybrany sprzęt.

Nie musisz już korzystać z usług zewnętrznych dostawców, LiveAgent zajmie się wszystkim za Ciebie.

Book demo with LiveAgent -illustration
Savings illustration

Zyskuj więcej, płać mniej

Wszystkie wysokiej jakości narzędzia i funkcje mają także wysoką cenę. LiveAgent oferuje trzy płatne plany, które zawierają wszystko czego potrzebujesz, a przy okazji nie zrujnują Twojego budżetu.

Jedyne co musisz zrobić, to wybrać ten, który najbardziej Ci odpowiada. Zobacz nasze plany i dowiedz się więcej.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

man and woman winners-illustration

Szukasz lepszego oprogramowania dla pomocy technicznej?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Pozostań blisko swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wybróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana

Porównaj nas z alternatywami

Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Lucep
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Sprawdź cennik LiveAgent! Plany od $15/miesiąc, darmowy okres próbny, brak umów. Wybierz idealne rozwiązanie dla swojej firmy!

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcje

Poznaj funkcje LiveAgent – zaawansowane narzędzia do zarządzania zgłoszeniami, automatyzacji, czatu na żywo i zwiększania efektywności wsparcia!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x