Szukasz alternatywy dla OTRS?

Jeśli szukasz alternatywy dla OTRS, wypróbuj LiveAgent już dziś. LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta z inteligentnym zarządzaniem usługami oraz wiele funkcji umożliwiających współpracę, odpowiednich do zarządzania usługami przedsiębiorstwa i obsługi klientów.

Wykonuj najlepszą pracę w godzinach pracy i zapewnij doskonałą obsługę zarówno klientom, jak i zespołom serwisowym dzięki elastycznemu rozwiązaniu. Zarządzanie zgłoszeniami , śledzenie czasu , historia zgłoszeń , czat w czasie rzeczywistym na urządzeniach mobilnych i wiele więcej istotnych narzędzi biznesowych mogą być Twoje za uczciwą cenę .

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jakie możliwości zarządzania zadaniami i inne kluczowe funkcje ma LiveAgent. Lub wypróbuj nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Pojedyncza platforma do intuicyjnego zarządzania zadaniami i obsługi klienta

LiveAgent dokłada wszelkich starań, aby spełnić wymagania biznesowe, oferując bogactwo funkcji. Obejmuje to zarządzanie pracownikami , czas & frekwencję i inne zadania kierownicze przy jednoczesnym zapewnieniu najlepszych narzędzi do obsługi klienta.

Wykonuj pracę z jednej skrzynki odbiorczej

Zarządzanie zgłoszeniami to kluczowe narzędzie przepływu pracy, które obsługuje wszystkie przychodzące e-maile , czat na żywo , media społecznościowe i komunikacja call center do jednej skrzynki odbiorczej . Możesz również utworzyć portal klienta, aby gromadzić wiedzę firmową w artykułach bazy wiedzy z jednej platformy.

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent
Time report in Help desk software - LiveAgent

Łatwiejszy przepływ pracy, który oszczędza Twój czas

Oszczędzaj czas swojego zespołu i twórz silne procesy firmowe dzięki intuicyjnemu workflow. Oprócz systemu zgłoszeń, LiveAgent oferuje wiele cyfrowych opcji wspierających przepływ pracy, takich jak tagi , filtrowanie , grywalizacja & plakietki , monitorowanie sieci , i inne funkcje zapewniające sukces w biznesie.

Rozwiązanie do obsługi klienta z zarządzaniem zgłoszeniami omnichannel

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Utwórz osobiste połączenie za pośrednictwem czatu w czasie rzeczywistym

Wiele alternatyw świetnie sobie radzi z oprogramowaniem do obsługi klienta, jednak nie wszystkie z nich zapewniają widżet czatu w czasie rzeczywistym. LiveAgent ma najszybszy dostępny czat z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy .

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent
Live chat connections

Przygotuj się na zadowolonych klientów

Oceny satysfakcji klienta i zarządzanie obsługą klienta można łatwo poprawić, umieszczając prosty przycisk czatu w czasie rzeczywistym w Twojej witrynie . Klienci przeglądający Twoją witrynę mogą po prostu kliknąć i rozmawiać z Twoimi agentami w dowolnym momencie.

Zadbaj o przyjemną pracę dzięki odpowiednim funkcjom

W połączeniu z funkcjami takimi jak time-tracking, widok pisania na klawiaturze w czasie rzeczywistym , grywalizacja i inne funkcje wkładu pracowników LiveAgent zapewnia , że możesz zrobić wszystko za pomocą jednego oprogramowania do zarządzania obsługą klienta.

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Czat na żywo zapewniający doskonałą obsługę klientów

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Funkcje i integracje zapewniające wydajną obsługę klienta

Skorzystaj z krytycznych narzędzi biznesowych i rób więcej w godzinach pracy . Każde narzędzie LiveAgent jest wspierane przez efektywne funkcje współpracy, które działają na różnych platformach i sprawiają, że dobrze prosperujące firmy zwiększają poziom zadowolenia użytkowników.

Świetne zarządzanie przepływem pracy

Raportowanie usług, planowanie pracowników, monitorowanie sieci i inne zadania związane z zarządzaniem można łatwo obsługiwać z przyjaznego dla użytkownika interfejsu poprzez intuicyjne przepływy pracy . Te cyfrowe przepływy pracy mogą obsługiwać wszelkie żądania klientów i zarządzać wbudowanym portalem samoobsługowym.

Agents in Help desk software - LiveAgent
Website visitor tracking feature in Help desk software - LiveAgent

Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc w każdej chwili

Ponadto dbamy o zadowolenie zadowolonych użytkowników. Dlatego możesz kontaktować się z nami 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, jeśli nie możesz sobie z nimi poradzić. Zadzwoń do nas lub wyślij wiadomość, kiedy będziesz tego potrzebować.

Zadowoleni użytkownicy obsługują żądania klientów dzięki LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, sprzedaż biletów i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo

Gotowy, aby wypróbować to za darmo?

Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś lub przejrzyj nasze plany cenowe , aby sprawdzić, który z nich najlepiej sprawdza się w Twoich procesach biznesowych. Zachęcamy do sprawdzenia dodatkowych zasobów i użyteczności LiveAgent jako inteligentnego oprogramowania do zarządzania usługami.

Czy spełniliśmy wymagania Twojej firmy? Kliknij poniższy przycisk i zacznij korzystać z LiveAgent już dziś.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Porównaj nas z innymi

Artykuły powiązane zAlternatywa OTRS
LiveAgent jest bardziej oszczędny w porównaniu do innych rozwiązań dla obsługi klienta. Oferuje narzędzia, funkcje i integracje wspierające obsługę klienta. Dzięki ponad 175 funkcjom o wiele łatwiej będzie Ci się skupić na dostarczaniu wspaniałej obsługi klienta.

Szukasz alternatywy dla Bitrix24?

Poznaj LiveAgent - najlepszą alternatywę dla Bitrix24! Bez opłat instalacyjnych, wsparcie 24/7 i darmowa migracja danych. Rozpocznij teraz!

Szukasz alternatywnego rozwiązania dla Olark? Zapoznaj się z możliwościami LiveAgent, narzędzami i wielokanałowym wsparciem za świetną cenę.

Szukasz alternatywy dla Olark?

Szukasz alternatywy dla Olark? LiveAgent oferuje najszybszy czat na żywo na rynku, zintegrowany z call center, portalem klienta i ponad 175 funkcjami. Zwiększ satysfakcję klientów i oszczędzaj z przystępnymi cenami. Wypróbuj 14-dniową darmową wersję próbną bez karty kredytowej!

LiveAgent to więcej możliwości jeśli chodzi o obsługę klienta. To kompleksowe rozwiązanie dla twojej firmy. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje.

Szukasz alternatywy dla Vision?

Szukasz alternatywy dla Vision? LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, które zwiększa satysfakcję klientów i produktywność zespołu. Z ponad 175 funkcjami i 40 integracjami, oferuje wsparcie przez e-mail, czat na żywo, call center i media społecznościowe. Skorzystaj z darmowego okresu próbnego i podnieś poziom obsługi swojej firmy bez konieczności podawania danych karty kredytowej.

Poszukujesz właściwej alternatywy do osTicket? Porównaj LiveAgent z osTicket i zamów lepsze oprogramowanie do obsługi klienta już dzisiaj.

Poszukujesz alternatywy do osTicket?

Szukasz alternatywy dla osTicket? LiveAgent oferuje zaawansowane narzędzia do obsługi klienta, które zwiększają satysfakcję i wydajność. Wypróbuj LiveAgent przez 14 dni za darmo, bez karty kredytowej. Przenieś obsługę klienta na wyższy poziom dzięki integracjom z e-mailem, czatem na żywo i mediami społecznościowymi. Dołącz do firm takich jak Huawei i BMW, które już nam zaufały!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x