Szukasz alternatywy dla SolarWinds?

Szukasz prostszego i efektywniejszego rozwiązania dla obsługi klienta? LiveAgent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację wielu kanałów, ponad 175 funkcji i więcej niż 40 integracji.

Podnieś poziom obsługi klienta z LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Większa satysfakcja

LiveAgent podnosi zadowolenie klientów i współczynnik konwersji.

Torba z pieniędzmi i moneta

Przystępne ceny

Oszczędzaj pieniądze! Cena LiveAgent jest niższa od innych rozwiązań dla obsługi klienta.

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku: jest aktualizowany co 2,5 sekundy.

Integrations pricing-icon

Bogactwo funkcji

Ponad 175 funkcji, z którymi twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.

report on tablet-illustration

Kompleksowa alternatywa dla SolarWinds

Jeśli szukasz kompleksowego rozwiązania dla obsługi klienta, trafiłeś w dobre miejsce. LiveAgent to wszystko, czego potrzebujesz, żeby zapewnić swoim klientom doskonałą obsługę.

Niezawodny system ticketowy obsługuje wszystkie kanały – email, czat na żywo, media społecznościowe (nawet Instagram), call center i bazę wiedzy. Z LiveAgent będziesz gotowy na wszystko. 

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo to niezbędne narzędzie do obsługi klienta. Dzięki niemu twoi klienci mogą skontaktować się z tobą bez czekania przez twoją stronę internetową. To jedna z najlepszych metod wsparcia klienta.

LiveAgent posiada najszybszy widget czatu na rynku, który jest aktualizowany co 2,5 sekundy. Błyskawicznie odpowiadaj swoim klientom!

Watch the website loading time
Savings illustration

Więcej za mniej

Przydatne narzędzia wcale nie muszą być drogie. LiveAgent oferuje trzy świetne plany, bogate w przydatne narzędzia, funkcje i integracje. Wystarczy, że wybierzesz, który najbardziej odpowiada twoim potrzebom.

Dzięki niskim cenom LiveAgent możesz również dobrać dodatkowe funkcje do swojego pakietu. Sprawdź nasze plany, żeby dowiedzieć się więcej.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

man and woman winners-illustration

Gotowy/a na zmianę?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenianym na nr #1 oprogramowaniem obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020. Bądź jeszcze bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Porównaj nas z innymi rozwiązaniami

Artykuły powiązane zAlternatywa dla SolarWinds
Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcje

Poznaj funkcje LiveAgent – zaawansowane narzędzia do zarządzania zgłoszeniami, automatyzacji, czatu na żywo i zwiększania efektywności wsparcia!

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

Chcesz dowiedzieć się więcej o LiveAgencie? Poproś o bezpłatną wersję demonstracyjną, aby dowiedzieć się więcej o LiveAgent i o tym, jak może pomóc Ci odnieść sukces.

Umów się na demo

Umów się na demo LiveAgent i odkryj, jak usprawnić obsługę klienta. Zobacz możliwości systemu w praktyce!

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Akademia LiveAgent

Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x