Szukasz alternatywy dla SupportBee?

Wybierz odpowiednie oprogramowanie obsługi klienta dla swojej firmy. LiveAgent to wielokanałowe rozwiązanie, oferujące narzędzia, dzięki którym zapewnisz swoim klientom doskonałą obsługę.

System ticketowy LiveAgent to coś więcej niż email. Zapewnij klientom komunikację poprzez wszystkie kanały i bądź jeszcze bliżej nich.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz czat na żywo jest najszybszy na rynku: jest aktualizowany co 2,5 sekundy.

Centrum telefonicznej obsługi klienta

Wsparcie call center

Wśród licznych funkcji LiveAgent znajdziesz integrację wsparcia call center. Jest szybkie i łatwe w instalacji!

Integrations pricing-icon

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji, z którymi twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.

Torba z pieniędzmi i moneta

Przystępne ceny

LiveAgent to wiele za niewiele. Wybierz jeden z trzech płatnych planów lub samodzielnie wybierz funkcje, żeby spersonalizować swoją obsługę klienta.

social notifications - illustration

Więcej kanałów, lepsze wsparcie

Daj swoim klientom więcej możliwości na skontaktowanie się z tobą. Email to nie wszystko — skorzystaj z mediów społecznościowych, takich jak Instagram czy Facebook. Klienci będą mogli zadzwonić do twojego call center, pisać na czacie na żywo na twojej stronie lub znaleźć odpowiedzi w twojej bazie wiedzy.

Wszystkie wiadomości są przetwarzane w niezawodnym systemie ticketowym, więc nie musisz martwić się o zaginione wiadomości. Wszystko będzie tam, gdzie powinno.

Szukasz szybkiego czatu na żywo?

Czat na żywo to świetne narzędzie, dzięki któremu twoi klienci mogą skontaktować się z tobą przez twoją stronę. Dlatego im szybszy czat, tym lepiej.

LiveAgent posiada najszybszy widget czatu na rynku, który jest aktualizowany co 2,5 sekundy. Możesz nawet zobaczyć podgląd tego, co piszą klienci i przygotować odpowiedź, zanim w ogóle wyślą pytanie. 

Watch the website loading time
Savings illustration

Szukasz lepszego oprogramowania obsługi klienta?

Więcej narzędzi, funkcji i kanałów komunikacji oprogramowania obsługi klienta nie musi wiązać się z dużymi kosztami. Płatne plany LiveAgent, wyposażone we wszystko, czego potrzebujesz, oferujemy w rozsądnych cenach. Ty możesz skupić się na zapewnianiu klientom doskonałej obsługi.

Sprawdź nasze plany i przekonaj się sam. 

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

man and woman winners-illustration

Gotowy/a, żeby spróbować czegoś nowego?

Przenieś się do LiveAgent już dziś i zapewnij świetną obsługę z odpowiednimi narzędziami.

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Chcesz porównać nas z innymi alternatywami?

Artykuły powiązane zAlternatywa dla SupportBee
Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Sprawdź cennik LiveAgent! Plany od $15/miesiąc, darmowy okres próbny, brak umów. Wybierz idealne rozwiązanie dla swojej firmy!

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Akademia LiveAgent

Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x