LiveAgent to przystępna, bogata w funkcje alternatywa dla Zendesk, oferująca większą satysfakcję i produktywność. Obsługuje 43 języki, oferuje najszybszy widget czatu i zapewnia 175+ funkcji w cenie 39€/miesiąc. Wypróbuj bezpłatną wersję próbną.
Jeśli szukasz prostej, taniej i bogatej w funkcje alternatywy dla Zendesk, LiveAgent to dobry wybór.
Przenieś się z Zendesk do LiveAgent w kilka minut. Oferujemy pomoc w przeniesieniu się z Zendesk, podczas którego przeniesiesz wszystkie dane z Zendesk do LiveAgent. Zrobisz to za darmo w 5 minut.
Zobacz, co wyróżnia LiveAgent spośród konkurencji
LiveAgent podnosi zadowolenie klientów i współczynnik konwersji.
Zmniejsz ilość pracy swojego zespołu i rozwiąż więcej zapytań klientów.
Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest tańszy w porównaniu do innych systemów obsługi klienta.
Ze 175 funkcjami systemu, obsługa klienta staje się dziecinnie prosta.
Podnieś poziom obsługi klienta i zdobądź nowych klientów. Wykorzystaj potencjał 175+ funkcji obsługi klienta, w tym zautomatyzowany system ticketowy, czat na żywo, media społecznościowe, call center i portal klienta.
Po co płacić za 3 różne produkty, skoro od nas możesz dostać wszystko za 39€/miesiąc?
Jeśli szukasz alternatywy dla Zendesk, a szybkość to dla ciebie ważny czynnik, LiveAgent to rozwiązanie dla ciebie. Możemy pochwalić się najszybszym widgetem czatu na rynku — jest aktualizowany co 2,5 sekundy.
Szybki czat to dobry sposób na zamienienie odwiedzających w kupujących. Według raportu eMarketer , 35% więcej ludzi dokonuje zakupu po skorzystaniu z czatu na żywo. To dlatego, że klienci oczekują natychmiastowych odpowiedzi na swoje pytania przed dokonaniem zakupu.
Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 wersjach językowych (w niektórych częściowo) i obsługuje wielojęzyczne widgety. Nie pozwól barierze językowej stanąć między tobą a twoim klientem. Z nami to łatwe.
LiveAgent to najczęściej recenzowane i oceniane jako nr #1 oprogramowanie obsługi klienta, więc uważamy, że stanowi znakomitą alternatywę dla Zendesk.
Dostaniesz 3 produkty w cenie 1 — oprogramowanie wsparcia klienta, czat na żywo i call center są w pakiecie.
LiveAgent umożliwia zapewnianie doskonałej obsługi klienta poprzez wiele kanałów. Dzięki zaawansowanym funkcjom automatyzacji i ustawiania preferencji twój zespół będzie bardziej produktywny i odpowie na więcej pytań klientów.
Wypróbuj LiveAgent za darmo i zadecyduj, czy odpowiada ci bardziej niż Zendesk.
Sprawdź Capterra, żeby porównać oceny i opinie klientów na temat LiveAgent i Zendesk.
Sprawdź, co nasi klienci mówią o LiveAgent. LiveAgent otrzymał ponad 2800 recenzji na różnych stronach z oprogramowaniem, takich jak Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!
LiveAgent to idealna alternatywa dla Help Scout, oferująca wszechstronne funkcje wielojęzyczne i szybki widżet czatu. Z ponad 175 funkcjami obsługi klienta, darmową asystowaną migracją i przystępną ceną, LiveAgent zwiększa satysfakcję i wydajność. Rozpocznij darmowy okres próbny już dziś i przekonaj się, dlaczego LiveAgent jest najczęściej recenzowanym oprogramowaniem pomocy technicznej.
Szukasz alternatywy dla Zoho Desk?
LiveAgent to doskonała alternatywa dla Zoho Desk, oferująca większą satysfakcję klientów, przystępne ceny i zaawansowane funkcje. Wypróbuj za darmo!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team