LiveAgent to przystępna, bogata w funkcje alternatywa dla Zendesk, oferująca większą satysfakcję i produktywność. Obsługuje 43 języki, oferuje najszybszy widget czatu i zapewnia 175+ funkcji w cenie 39€/miesiąc. Wypróbuj bezpłatną wersję próbną.
Jeśli szukasz prostej, taniej i bogatej w funkcje alternatywy dla Zendesk, LiveAgent to dobry wybór.
Przenieś się z Zendesk do LiveAgent w kilka minut. Oferujemy pomoc w przeniesieniu się z Zendesk, podczas którego przeniesiesz wszystkie dane z Zendesk do LiveAgent. Zrobisz to za darmo w 5 minut.
Zobacz, co wyróżnia LiveAgent spośród konkurencji
LiveAgent podnosi zadowolenie klientów i współczynnik konwersji.
Zmniejsz ilość pracy swojego zespołu i rozwiąż więcej zapytań klientów.
Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest tańszy w porównaniu do innych systemów obsługi klienta.
Ze 175 funkcjami systemu, obsługa klienta staje się dziecinnie prosta.
Podnieś poziom obsługi klienta i zdobądź nowych klientów. Wykorzystaj potencjał 175+ funkcji obsługi klienta, w tym zautomatyzowany system ticketowy, czat na żywo, media społecznościowe, call center i portal klienta.
Po co płacić za 3 różne produkty, skoro od nas możesz dostać wszystko za 39€/miesiąc?
Jeśli szukasz alternatywy dla Zendesk, a szybkość to dla ciebie ważny czynnik, LiveAgent to rozwiązanie dla ciebie. Możemy pochwalić się najszybszym widgetem czatu na rynku — jest aktualizowany co 2,5 sekundy.
Szybki czat to dobry sposób na zamienienie odwiedzających w kupujących. Według raportu eMarketer , 35% więcej ludzi dokonuje zakupu po skorzystaniu z czatu na żywo. To dlatego, że klienci oczekują natychmiastowych odpowiedzi na swoje pytania przed dokonaniem zakupu.
Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 wersjach językowych (w niektórych częściowo) i obsługuje wielojęzyczne widgety. Nie pozwól barierze językowej stanąć między tobą a twoim klientem. Z nami to łatwe.
LiveAgent to najczęściej recenzowane i oceniane jako nr #1 oprogramowanie obsługi klienta, więc uważamy, że stanowi znakomitą alternatywę dla Zendesk.
Dostaniesz 3 produkty w cenie 1 — oprogramowanie wsparcia klienta, czat na żywo i call center są w pakiecie.
LiveAgent umożliwia zapewnianie doskonałej obsługi klienta poprzez wiele kanałów. Dzięki zaawansowanym funkcjom automatyzacji i ustawiania preferencji twój zespół będzie bardziej produktywny i odpowie na więcej pytań klientów.
Wypróbuj LiveAgent za darmo i zadecyduj, czy odpowiada ci bardziej niż Zendesk.
Sprawdź Capterra, żeby porównać oceny i opinie klientów na temat LiveAgent i Zendesk.
Sprawdź, co nasi klienci mówią o LiveAgent. LiveAgent otrzymał ponad 2800 recenzji na różnych stronach z oprogramowaniem, takich jak Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!
LiveAgent to idealna alternatywa dla Help Scout, oferująca wszechstronne funkcje wielojęzyczne i szybki widżet czatu. Z ponad 175 funkcjami obsługi klienta, darmową asystowaną migracją i przystępną ceną, LiveAgent zwiększa satysfakcję i wydajność. Rozpocznij darmowy okres próbny już dziś i przekonaj się, dlaczego LiveAgent jest najczęściej recenzowanym oprogramowaniem pomocy technicznej.
Szukasz alternatywy dla Zoho Desk?
LiveAgent to doskonała alternatywa dla Zoho Desk, oferująca większą satysfakcję klientów, przystępne ceny i zaawansowane funkcje. Wypróbuj za darmo!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.