Porównujesz alternatywy oprogramowania pomocy technicznej?

Odkryj, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą na rynku.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana    
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie li>
Wykorzystywany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Szukasz porównania oprogramowania help desk?

Setki alternatywnych rozwiązań pozwalają wspierać klientów, ale niewiele z nich oferuje ponad 175 funkcji help desk. Przygotowaliśmy listę niezbędnych elementów oprogramowania help desk, w tym system zgłoszeń e-mail, czat na żywo, call center, obsługę mediów społecznościowych i dodatkowe funkcje. Zalecamy samodzielne przetestowanie LiveAgent, aby zobaczyć, jak nasze narzędzie pasuje do Twojej pracy. To nic nie kosztuje, a konfiguracja zajmuje zaledwie 5 minut.
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp leaders 2021

Porównaj 5 najlepszych programów pomocy technicznej

Zobacz, jak LiveAgent wypada na tle innych alternatywnych, wiodących rozwiązań na rynku. Bez kruczków.
Funkcje LiveAgent
Wypróbuj najlepszą alternatywę dla działu pomocy za darmo! Karta kredytowa nie jest wymagana.
Zendesk
Konkurent Zendesk.
Freshdesk
Konkurent Freshdesk.
LiveChat
Konkurent LiveChat.
Intercom
Konkurent Intercom.
Zgłoszenia
Łączy się z wieloma liniami komunikacji (takimi jak poczta e-mail, czat na żywo, call center lub media społecznościowe), aby usprawnić wszystkie wiadomości i umożliwić użytkownikom odpowiadanie na nie z oprogramowania do obsługi zgłoszeń.
Ticket
15 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie zgłoszeniowym, który kosztuje 15 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Professional
59 USD/miesiąc/agent W ramach planu Professional, który kosztuje 59 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Blossom
19 USD/miesiąc/agent W ramach planu Blossom, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Rozrusznik
19 USD/miesiąc/agent W ramach planu Starter, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Starter
79 USD/miesiąc/agent W ramach planu Starter, który kosztuje 79 USD za pierwszego agenta miesięcznie. Każdy dodatkowy agent kosztuje 19 USD miesięcznie za agenta. Wszystkie ceny podane są w USD.
Czat na żywo
Natywny widżet czatu na żywo, który można wdrożyć w witrynie i używać do komunikacji w czasie rzeczywistym z odwiedzającymi witrynę.
Ticket+czat
29 USD/miesiąc/agent W ramach planu Ticket + czat, który kosztuje 29 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Add-on
15-59 USD/miesiąc/agent Dostępna jako dodatkowa funkcja za 15-59 USD miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Garden
45 USD/miesiąc/agent W ramach planu Garden, który kosztuje 45 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Starter
19 USD/miesiąc/agent W ramach planu Starter, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Enterprise
Ceny na żądanie Ujęte w planach z cenami na żądanie.
Wbudowane Call Center
Wirtualne call center ze scentralizowanym pulpitem do wykonywania, odbierania i zarządzania połączeniami.
All-inclusive
49 USD/miesiąc/agent W ramach planu all-inclusive, który kosztuje 49 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Add-on
45 USD/miesiąc/agent Dostępna jako dodatkowa funkcja za 45 USD miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Estate
85 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie Estate, który kosztuje 85 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
LiveChat nie oferuje tej funkcji
Domofon nie oferuje tej funkcji
Facebook i Twitter
Integracja, która pobiera wszystkie tweety, komentarze, wzmianki i wiadomości z Facebooka i przekształca je w zgłoszenia, na które można odpowiedzieć bezpośrednio z oprogramowania.
Add-on
39 USD/miesiąc/konto Dostępna jako dodatkowa funkcja za 39 USD miesięcznie za konto lub w abonamencie All-inclusive za 49 USD/miesiąc/agenta. Wszystkie ceny podane są w USD.
Team
25 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie zespołu, który kosztuje 25 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Blossom
19 USD/miesiąc/agent W ramach planu Blossom, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
LiveChat nie oferuje tej funkcji
Enterprise
Ceny na żądanie Ujęte w planach z cenami na żądanie.
Reguły i automatyzacja
Reguły automatyzacji, które można wdrożyć w celu przyspieszenia procesów obsługi klienta.
Ticket
15 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie biletowzgłoszeniowym, który kosztuje 15 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Team
25 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie zespołu, który kosztuje 25 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Add-on+garden
45 USD/miesiąc/agent Zawarte w abonamencie Garden, który kosztuje 45 USD za agenta miesięcznie lub można go dodać. Wszystkie ceny podane są w USD.
LiveChat nie oferuje tej funkcji
Enterprise
Ceny na żądanie Ujęte w planach z cenami na żądanie.
Godziny pracy i umowy SLA
Afunkcja, która umożliwia zarządzanie i monitorowanie dzienników SLA, zgodność z SLA i ustawianie godzin pracy.
Ticket
15 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie zgłoszeniowym, który kosztuje 15 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Professional
59 USD/miesiąc/agent W ramach planu Professional, który kosztuje 59 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Blossom
19 USD/miesiąc/agent W ramach planu Blossom, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
LiveChat nie oferuje tej funkcji
Intercom nie oferuje tej funkcji
Dzienniki kontroli
Dziennik aktywności, który rejestruje wszystkie działania wykonane w systemie pomocy technicznej.
All-inclusive
49 USD/miesiąc/agent W ramach planu all-inclusive, który kosztuje 49 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Zendesk nie oferuje tej funkcji
Estate
65 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie Estate, który kosztuje 65 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
LiveChat nie oferuje tej funkcji
Intercom nie oferuje tej funkcji
Nieograniczona historia
Nieograniczona historia oglądania biletów. (Po pewnym czasie nie tracisz dostępu do zgłoszeń.)
Ticket
15 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie zgłoszeniowym, który kosztuje 15 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Team
25 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie zespołu, który kosztuje 25 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Blossom
19 USD/miesiąc/agent W ramach planu Blossom, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Team
39 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie zespołu, który kosztuje 39 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Starter
79 USD/miesiąc/agent W ramach planu Starter, który kosztuje 79 USD za pierwszego agenta miesięcznie. Każdy dodatkowy agent kosztuje 19 USD miesięcznie za agenta. Wszystkie ceny podane są w USD.
Usuń znakowanie
Opcja użycia białej etykiety (bez brandingu).
Add-on
19 USD/miesiąc/agent Dostępna jako dodatkowa funkcja za 19 USD miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Zendesk nie oferuje tej funkcji
Blossom
19 USD/miesiąc/agent W ramach planu Blossom, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Biznes
59 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie Biznes, który kosztuje 59 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Intercom nie oferuje tej funkcji
Spersonalizowany zespół ds. sukcesu 24/7
Dedykowany zespół ds. sukcesu klienta, który jest przydzielony do Ciebie i dostępny 24/7 365 we wszystkich kanałach komunikacji.
Ticket
15 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie zgłoszeniowym, który kosztuje 15 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Zendesk nie oferuje tej funkcji
Blossom
19 USD/miesiąc/agent W ramach planu Blossom, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Starter
19 USD/miesiąc/agent W ramach planu Starter, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Intercom nie oferuje tej funkcji

Czy tracisz Zen?

Czy Twoje narzędzie help desk nie spełnia już swojego celu? Przywróć życie swojej firmie dzięki LiveAgent. Wypróbuj 14-dniowy bezpłatny okres próbny.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd opinie

Upset man-illustration

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

Oblicz różnicę w cenie między LiveAgent a jego alternatywami i dowiedz się, które rozwiązanie zapewnia lepszą wartość dla Twojej firmy.

Porównaj nas z innymi

Ciekawe, jak dorównujemy innym popularnym rozwiązaniom pomocy technicznej? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywy
LiveAgent to świetna alternatywa, jeśli chcesz uzyskać więcej opcji komunikacji z klientami. Przejdź z CallPage na LiveAgent już teraz.

Szukasz alternatywy dla CallPage?

LiveAgent to świetna alternatywa, jeśli chcesz uzyskać więcej opcji komunikacji z klientami. Przejdź z CallPage na LiveAgent już teraz.

LiveAgent to rozwiązanie pomocy technicznej, które łączy wiele kanałów w jednym interfejsie. Dowiedz się więcej o alternatywie OTRS i od razu ją popraw.

Szukasz alternatywy dla OTRS?

Szukasz alternatywy dla OTRS? LiveAgent oferuje zaawansowane funkcje do zarządzania obsługą klienta, takie jak zarządzanie zgłoszeniami, śledzenie czasu, czat na żywo i wiele więcej, wszystko w przystępnej cenie. Wypróbuj nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny i odkryj, jak LiveAgent może poprawić efektywność Twojego zespołu i zadowolenie klientów.

Szukasz alternatywy dla Help Scout? Widziałeś LiveAgent? Przyjrzyj się korzyściom i dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą.

Alternatywa dla Help Scout

LiveAgent to idealna alternatywa dla Help Scout, oferująca wszechstronne funkcje wielojęzyczne i szybki widżet czatu. Z ponad 175 funkcjami obsługi klienta, darmową asystowaną migracją i przystępną ceną, LiveAgent zwiększa satysfakcję i wydajność. Rozpocznij darmowy okres próbny już dziś i przekonaj się, dlaczego LiveAgent jest najczęściej recenzowanym oprogramowaniem pomocy technicznej.

LiveAgent to więcej możliwości jeśli chodzi o obsługę klienta. To kompleksowe rozwiązanie dla twojej firmy. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje.

Szukasz alternatywy dla Vision?

Szukasz alternatywy dla Vision? LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, które zwiększa satysfakcję klientów i produktywność zespołu. Z ponad 175 funkcjami i 40 integracjami, oferuje wsparcie przez e-mail, czat na żywo, call center i media społecznościowe. Skorzystaj z darmowego okresu próbnego i podnieś poziom obsługi swojej firmy bez konieczności podawania danych karty kredytowej.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x