Funkcje | LiveAgent
Wypróbuj najlepszą alternatywę dla działu pomocy za darmo! Karta kredytowa nie jest wymagana.
|
Zendesk
Konkurent Zendesk.
|
Freshdesk
Konkurent Freshdesk.
|
LiveChat
Konkurent LiveChat.
|
Intercom
Konkurent Intercom.
|
---|---|---|---|---|---|
Zgłoszenia
Łączy się z wieloma liniami komunikacji (takimi jak poczta e-mail, czat na żywo, call center lub media społecznościowe), aby usprawnić wszystkie wiadomości i umożliwić użytkownikom odpowiadanie na nie z oprogramowania do obsługi zgłoszeń.
|
Ticket
15 USD/miesiąc/agent
Ujęte w planie zgłoszeniowym, który kosztuje 15 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Professional
59 USD/miesiąc/agent
W ramach planu Professional, który kosztuje 59 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Blossom
19 USD/miesiąc/agent
W ramach planu Blossom, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Rozrusznik
19 USD/miesiąc/agent
W ramach planu Starter, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Starter
79 USD/miesiąc/agent
W ramach planu Starter, który kosztuje 79 USD za pierwszego agenta miesięcznie. Każdy dodatkowy agent kosztuje 19 USD miesięcznie za agenta. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Czat na żywo
Natywny widżet czatu na żywo, który można wdrożyć w witrynie i używać do komunikacji w czasie rzeczywistym z odwiedzającymi witrynę.
|
Ticket+czat
29 USD/miesiąc/agent
W ramach planu Ticket + czat, który kosztuje 29 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Add-on
15-59 USD/miesiąc/agent
Dostępna jako dodatkowa funkcja za 15-59 USD miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Garden
45 USD/miesiąc/agent
W ramach planu Garden, który kosztuje 45 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Starter
19 USD/miesiąc/agent
W ramach planu Starter, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Enterprise
Ceny na żądanie
Ujęte w planach z cenami na żądanie.
|
Wbudowane Call Center
Wirtualne call center ze scentralizowanym pulpitem do wykonywania, odbierania i zarządzania połączeniami.
|
All-inclusive
49 USD/miesiąc/agent
W ramach planu all-inclusive, który kosztuje 49 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Add-on
45 USD/miesiąc/agent
Dostępna jako dodatkowa funkcja za 45 USD miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Estate
85 USD/miesiąc/agent
Ujęte w planie Estate, który kosztuje 85 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
LiveChat nie oferuje tej funkcji
|
Domofon nie oferuje tej funkcji
|
Facebook i Twitter
Integracja, która pobiera wszystkie tweety, komentarze, wzmianki i wiadomości z Facebooka i przekształca je w zgłoszenia, na które można odpowiedzieć bezpośrednio z oprogramowania.
|
Add-on
39 USD/miesiąc/konto
Dostępna jako dodatkowa funkcja za 39 USD miesięcznie za konto lub w abonamencie All-inclusive za 49 USD/miesiąc/agenta. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Team
25 USD/miesiąc/agent
Ujęte w planie zespołu, który kosztuje 25 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Blossom
19 USD/miesiąc/agent
W ramach planu Blossom, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
LiveChat nie oferuje tej funkcji
|
Enterprise
Ceny na żądanie
Ujęte w planach z cenami na żądanie.
|
Reguły i automatyzacja
Reguły automatyzacji, które można wdrożyć w celu przyspieszenia procesów obsługi klienta.
|
Ticket
15 USD/miesiąc/agent
Ujęte w planie biletowzgłoszeniowym, który kosztuje 15 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Team
25 USD/miesiąc/agent
Ujęte w planie zespołu, który kosztuje 25 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Add-on+garden
45 USD/miesiąc/agent
Zawarte w abonamencie Garden, który kosztuje 45 USD za agenta miesięcznie lub można go dodać. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
LiveChat nie oferuje tej funkcji
|
Enterprise
Ceny na żądanie
Ujęte w planach z cenami na żądanie.
|
Godziny pracy i umowy SLA
Afunkcja, która umożliwia zarządzanie i monitorowanie dzienników SLA, zgodność z SLA i ustawianie godzin pracy.
|
Ticket
15 USD/miesiąc/agent
Ujęte w planie zgłoszeniowym, który kosztuje 15 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Professional
59 USD/miesiąc/agent
W ramach planu Professional, który kosztuje 59 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Blossom
19 USD/miesiąc/agent
W ramach planu Blossom, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
LiveChat nie oferuje tej funkcji
|
Intercom nie oferuje tej funkcji
|
Dzienniki kontroli
Dziennik aktywności, który rejestruje wszystkie działania wykonane w systemie pomocy technicznej.
|
All-inclusive
49 USD/miesiąc/agent
W ramach planu all-inclusive, który kosztuje 49 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Zendesk nie oferuje tej funkcji
|
Estate
65 USD/miesiąc/agent
Ujęte w planie Estate, który kosztuje 65 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
LiveChat nie oferuje tej funkcji
|
Intercom nie oferuje tej funkcji
|
Nieograniczona historia
Nieograniczona historia oglądania biletów. (Po pewnym czasie nie tracisz dostępu do zgłoszeń.)
|
Ticket
15 USD/miesiąc/agent
Ujęte w planie zgłoszeniowym, który kosztuje 15 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Team
25 USD/miesiąc/agent
Ujęte w planie zespołu, który kosztuje 25 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Blossom
19 USD/miesiąc/agent
W ramach planu Blossom, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Team
39 USD/miesiąc/agent
Ujęte w planie zespołu, który kosztuje 39 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Starter
79 USD/miesiąc/agent
W ramach planu Starter, który kosztuje 79 USD za pierwszego agenta miesięcznie. Każdy dodatkowy agent kosztuje 19 USD miesięcznie za agenta. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Usuń znakowanie
Opcja użycia białej etykiety (bez brandingu).
|
Add-on
19 USD/miesiąc/agent
Dostępna jako dodatkowa funkcja za 19 USD miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Zendesk nie oferuje tej funkcji
|
Blossom
19 USD/miesiąc/agent
W ramach planu Blossom, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Biznes
59 USD/miesiąc/agent
Ujęte w planie Biznes, który kosztuje 59 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Intercom nie oferuje tej funkcji
|
Spersonalizowany zespół ds. sukcesu 24/7
Dedykowany zespół ds. sukcesu klienta, który jest przydzielony do Ciebie i dostępny 24/7 365 we wszystkich kanałach komunikacji.
|
Ticket
15 USD/miesiąc/agent
Ujęte w planie zgłoszeniowym, który kosztuje 15 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Zendesk nie oferuje tej funkcji
|
Blossom
19 USD/miesiąc/agent
W ramach planu Blossom, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Starter
19 USD/miesiąc/agent
W ramach planu Starter, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Intercom nie oferuje tej funkcji
|
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd opinie
Oblicz różnicę w cenie między LiveAgent a jego alternatywami i dowiedz się, które rozwiązanie zapewnia lepszą wartość dla Twojej firmy.
Ciekawe, jak dorównujemy innym popularnym rozwiązaniom pomocy technicznej? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Szukasz alternatywy dla CallPage?
LiveAgent to świetna alternatywa, jeśli chcesz uzyskać więcej opcji komunikacji z klientami. Przejdź z CallPage na LiveAgent już teraz.
Szukasz alternatywy dla OTRS? LiveAgent oferuje zaawansowane funkcje do zarządzania obsługą klienta, takie jak zarządzanie zgłoszeniami, śledzenie czasu, czat na żywo i wiele więcej, wszystko w przystępnej cenie. Wypróbuj nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny i odkryj, jak LiveAgent może poprawić efektywność Twojego zespołu i zadowolenie klientów.
LiveAgent to idealna alternatywa dla Help Scout, oferująca wszechstronne funkcje wielojęzyczne i szybki widżet czatu. Z ponad 175 funkcjami obsługi klienta, darmową asystowaną migracją i przystępną ceną, LiveAgent zwiększa satysfakcję i wydajność. Rozpocznij darmowy okres próbny już dziś i przekonaj się, dlaczego LiveAgent jest najczęściej recenzowanym oprogramowaniem pomocy technicznej.
Szukasz alternatywy dla Vision?
Szukasz alternatywy dla Vision? LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, które zwiększa satysfakcję klientów i produktywność zespołu. Z ponad 175 funkcjami i 40 integracjami, oferuje wsparcie przez e-mail, czat na żywo, call center i media społecznościowe. Skorzystaj z darmowego okresu próbnego i podnieś poziom obsługi swojej firmy bez konieczności podawania danych karty kredytowej.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team