Masz dość obecnych narzędzi wsparcia i przepływów pracy? Czas zmienić to na alternatywny system call center! Odkryj bogate integracje, automatyzację, profesjonalne funkcje i duże oszczędności.
Nasze dokładne porównanie rzuca światło na najpopularniejsze alternatywy systemów call center, ich funkcje i oceny klientów, aby pomóc Ci wybrać odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy i branży.
Funkcje | Liveagent
Wypróbuj najlepsze oprogramowanie call center za darmo! Nie jest wymagana karta kredytowa.
|
AirCall
Porównaj AirCall Inc. z LiveAgent.
|
RingCentral | TalkDesk | Zendesk Talk
Porównaj Zendesk Talk z LiveAgent.
|
---|---|---|---|---|---|
Ogólna ocena
Ogólne oceny oprogramowania od zweryfikowanych użytkowników Capterra.
|
4.7
LiveAgent otrzymał ogólną ocenę 4,7 na 5 od zweryfikowanych użytkowników Capterra.
|
4.2
AirCall otrzymał ogólną ocenę 4,2 na 5 od zweryfikowanych użytkowników Capterra.
|
4.3
RingCentral otrzymał ogólną ocenę 4,3 na 5 od zweryfikowanych użytkowników Capterra.
|
4.5
TalkDesk otrzymał ogólną ocenę 4,5 na 5 od zweryfikowanych użytkowników Capterra.
|
4.3
Zendesk Talk otrzymał ogólną ocenę 4,3 na 5 od zweryfikowanych użytkowników Capterra.
|
Łatwość użycia
Oceny łatwości użytkowania od zweryfikowanych użytkowników Capterra.
|
4.6
LiveAgent uzyskał ocenę 4,6 na 5 pod względem łatwości obsługi przez zweryfikowanych użytkowników Capterra.
|
4.4
AirCall ma ocenę 4,4 na 5 pod względem łatwości obsługi przez zweryfikowanych użytkowników Capterra.
|
4.3
RingCentral uzyskał ocenę 4,3 na 5 pod względem łatwości użytkowania przez zweryfikowanych użytkowników Capterra.
|
4.7
TalkDesk ma ocenę 4,7 na 5 pod względem łatwości obsługi przez zweryfikowanych użytkowników Capterra.
|
4.3
Zendesk Talk ma ocenę 4,3 na 5 pod względem łatwości obsługi przez zweryfikowanych użytkowników Capterra.
|
Obsługa klienta
Oceny obsługi klienta od zweryfikowanych użytkowników Capterra.
|
4.7
LiveAgent uzyskał ocenę 4,7 na 5 pod względem obsługi klienta udzielanej przez zweryfikowanych użytkowników Capterra.
|
4.2
AirCall ma ocenę 4,2 na 5 pod względem obsługi klienta udzielanej przez zweryfikowanych użytkowników Capterra.
|
4.4
RingCentral uzyskał ocenę 4,4 na 5 pod względem obsługi klienta udzielanej przez zweryfikowanych użytkowników Capterra.
|
4.6
TalkDesk ma ocenę 4,6 na 5 pod względem obsługi klienta udzielanej przez zweryfikowanych użytkowników Capterra.
|
4.2
Zendesk Talk ma ocenę 4,2 na 5 pod względem obsługi klienta udzielanej przez zweryfikowanych użytkowników Capterra.
|
Wartość pieniądza
Oceny ceny do wartości dokonane przez zweryfikowanych użytkowników Capterra.
|
4.7
LiveAgent uzyskał ocenę 4,7 na 5 pod względem wartości produktu w stosunku do ceny według zweryfikowanych użytkowników Capterra.
|
4.0
Sprawdzeni użytkownicy Capterra przyznali AirCall ocenę 4,0 na 5 pod względem stosunku wartości produktu do ceny.
|
4.0
RingCentral uzyskał ocenę 4,0 na 5 pod względem stosunku wartości produktu do ceny od zweryfikowanych użytkowników Capterra.
|
4.5
TalkDesk uzyskał ocenę 4,5 na 5 pod względem wartości produktu w stosunku do ceny przez zweryfikowanych użytkowników Capterra.
|
4.1
Zendesk Talk uzyskał ocenę 4,1 na 5 pod względem wartości produktu w stosunku do ceny według zweryfikowanych użytkowników Capterra.
|
Cena
Cena oprogramowania w USD za agenta miesięcznie.
|
$39/miesiąc/agent
Przedział cenowy dostępnych planów. Wszystkie plany są rozliczane w USD miesięcznie. Podana cena odpowiada cenie za jednego agenta miesięcznie.
|
$30-$50/miesiąc/agent
Przedział cenowy dostępnych planów. Wszystkie plany są rozliczane w USD miesięcznie. Podana cena odpowiada cenie za jednego agenta miesięcznie.
|
$19.99-$49.99/miesiąc/agent
Przedział cenowy dostępnych planów. Wszystkie plany są rozliczane w USD miesięcznie. Podana cena odpowiada cenie za jednego agenta miesięcznie.
|
Należy poprosić o wycenę
TalkDesk oferuje niestandardowe ceny dla każdego klienta. Proszę o wycenę na ich stronie internetowej.
|
$49-$99/miesiąc/agent
Przedział cenowy dostępnych planów. Wszystkie plany są rozliczane w USD miesięcznie. Podana cena odpowiada cenie za jednego agenta miesięcznie.
|
Mieszane centrum telefoniczne
Call center, za pomocą którego można wykonywać i odbierać połączenia za pomocą automatycznej dystrybucji połączeń.
|
LiveAgent oferuje mieszane call center.
|
AirCall oferuje mieszane call center.
|
RingCentral oferuje mieszane call center.
|
TalkDesk oferuje mieszane call center.
|
Zendesk Talk oferuje mieszane call center.
|
Logowanie połączeń
Zbieraj i analizuj liczbę połączeń, informacje o dzwoniących i wyniki połączeń.
|
LiveAgent oferuje rejestrację połączeń.
|
AirCall oferuje rejestrację połączeń.
|
RingCentral oferuje rejestrację połączeń.
|
TalkDesk oferuje rejestrację połączeń.
|
Zendesk Talk oferuje rejestrację połączeń.
|
Nagranie rozmowy
Nagrywaj każdą wykonaną lub odebraną rozmowę i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nagrywanie rozmów.
|
AirCall oferuje nagrywanie rozmów.
|
RingCentral oferuje nagrywanie rozmów.
|
TalkDesk oferuje nagrywanie rozmów.
|
Zendesk Talk umożliwia nagrywanie rozmów.
|
Zarządzanie eskalacją
Alerty i eskalacje dla połączeń z priorytetem opartym na SLA.
|
LiveAgent ma funkcję zarządzania eskalacją.
|
AirCall nie obsługuje zarządzania eskalacją.
|
RingCentral zarządza eskalacją.
|
TalkDesk posiada funkcję zarządzania eskalacją.
|
Zendesk Talk posiada funkcję zarządzania eskalacją.
|
Centrum obsługi połączeń przychodzących
Call center przystosowane do odbierania połączeń przychodzących od klientów.
|
LiveAgent posiada centrum obsługi połączeń przychodzących.
|
AirCall ma centrum obsługi połączeń przychodzących.
|
RingCentral posiada centrum obsługi połączeń przychodzących.
|
TalkDesk posiada centrum obsługi połączeń przychodzących.
|
Zendesk Talk posiada centrum obsługi połączeń przychodzących.
|
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia umożliwiająca rozmówcom przychodzącym poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem.
|
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
|
AirCall oferuje funkcje IVR.
|
RingCentral oferuje funkcje IVR.
|
TalkDesk oferuje funkcje IVR.
|
Zendesk Talk oferuje funkcje IVR.
|
Ręczny dialer
Podstawowy dialer, za pomocą którego agenci ręcznie wybierają numery klientów, jeden po drugim.
|
LiveAgent oferuje ręczny dialer.
|
AirCall oferuje ręczny dialer.
|
RingCentral oferuje dialer ręczny.
|
TalkDesk oferuje ręczny dialer.
|
Zendesk Talk oferuje ręczny dialer.
|
Centrum obsługi połączeń wychodzących
Call center przystosowane do wykonywania połączeń wychodzących (od agenta do klienta).
|
LiveAgent oferuje call center wychodzące.
|
AirCall oferuje centrum obsługi połączeń wychodzących.
|
RingCentral oferuje call center wychodzące.
|
TalkDesk oferuje call center wychodzące.
|
Zendesk Talk oferuje call center wychodzące.
|
Dialer progresywny
Dialer predykcyjny automatycznie wywołuje numery do momentu wykrycia połączenia, a następnie kieruje połączenie do agenta.
|
LiveAgent nie oferuje dialera predykcyjnego.
|
AirCall nie oferuje dialera predykcyjnego.
|
RingCentral oferuje dialer predykcyjny.
|
TalkDesk oferuje dialer predykcyjny.
|
Zendesk Talk oferuje dialer predykcyjny.
|
Progresywny dialer
Dialer progresywny to automatyczny system wybierania numerów, który przedstawia agentowi dane kontaktowe klienta przed wybraniem numeru telefonu.
|
LiveAgent nie oferuje progresywnego dialera.
|
AirCall nie oferuje progresywnego dialera.
|
RingCentral oferuje progresywny dialer.
|
TalkDesk oferuje progresywny dialer.
|
Zendesk Talk oferuje progresywny dialer.
|
Zarządzanie kolejką
System służący do zarządzania kolejkami połączeń.
|
LiveAgent oferuje zarządzanie kolejką połączeń.
|
AirCall oferuje zarządzanie kolejką połączeń.
|
RingCentral oferuje zarządzanie kolejką połączeń.
|
TalkDesk offers call queue management.
|
Zendesk Talk umożliwia zarządzanie kolejką połączeń.
|
Czat w czasie rzeczywistym
Natywny widget czatu na żywo, który można wdrożyć w Twojej witrynie i używać go do komunikacji w czasie rzeczywistym z osobami odwiedzającymi Twoją witrynę.
|
LiveAgent oferuje czat w czasie rzeczywistym.
|
AirCall nie oferuje czatu w czasie rzeczywistym.
|
RingCentral oferuje czat w czasie rzeczywistym.
|
TalkDesk oferuje czat w czasie rzeczywistym.
|
Zendesk Talk oferuje czat w czasie rzeczywistym.
|
Raportowanie i analityka
Panel analityczny, który umożliwia generowanie raportów wydajności.
|
LiveAgent oferuje raportowanie i analizy.
|
AirCall oferuje raporty i analizy.
|
RingCentral oferuje raportowanie i analizy.
|
TalkDesk oferuje raportowanie i analizy.
|
Zendesk Talk oferuje raportowanie i analizy.
|
Internetowe centrum telefoniczne LiveAgent to opłacalne rozwiązanie dla lokalnych i międzynarodowych połączeń przychodzących i wychodzących. Nie ma żadnych ukrytych opłat za użytkowanie ani dodatkowych opłat.
Stale dodajemy nowe funkcje i ulepszamy nasze oprogramowanie, dzięki czemu Twoje wirtualne call center będzie zawsze wyposażone w najnowsze technologie – bezpłatnie.
Już dziś przejdź do naszego alternatywnego centrum obsługi telefonicznej. Zacznij wykonywać i odbierać połączenia w ciągu kilku minut. Po prostu wybierz dostawcę VoIP i skonfiguruj urządzenia agenta i gotowe. To naprawdę łatwe!
Kto powiedział, że alternatywy dla call center nie mogą być profesjonalne? LiveAgent oferuje bogate integracje, najwyższej klasy zabezpieczenia i profesjonalne funkcje, takie jak IVR, ACD, nadzorowane przekazywanie połączeń i automatyczne oddzwanianie.
LiveAgent to doskonała alternatywa dla call center dla samozatrudnionych, start-upów, małych i średnich firm, a nawet przedsiębiorstw. Oprogramowanie jest w 100% konfigurowalne, skalowalne i dostosowane do Twoich potrzeb, niezależnie od tego, czy używasz go do pomocy wewnętrznej, czy do sprzedaży zdalnej.
Masz dość każdego narzędzia pod słońcem, które kosztuje fortunę? Płać tylko za korzystanie w czasie rzeczywistym! Bez ukrytych opłat, bez dodatkowych opłat za minutę, bez opłat za przechowywanie. Tak działamy w LiveAgent.
Zapewnij pracownikom pomocy płynne przechodzenie między odbieraniem połączeń i znajdowaniem ważnych danych klientów. LiveAgent ułatwia znajdowanie wszystkich informacji kontekstowych na temat drogi rozwiązywania problemów klienta od początku do końca dzięki naszemu wbudowanemu CRM.
Najlepsze alternatywy dla call center oferują intuicyjny interfejs użytkownika z ujednoliconym pulpitem agenta, który starannie organizuje interakcje z klientami z wielu kanałów komunikacji, takich jak czat na żywo, media społecznościowe, poczta e-mail i portale klientów.
Chcesz zrobić więcej dla swoich klientów? Ustal datę połączenia! Nasza funkcja połączeń wideo umożliwia prowadzenie klientów przez złożone problemy, łącząc czat na żywo, wideo i monitorowanie odwiedzających online. I to jest dopiero obsługa klienta!
Nasza alternatywa dla call center oferuje bezpłatne czaty i połączenia w aplikacji. Zadzwoń do współpracownika, gdy potrzebujesz pomocy lub masz krótkie pytanie.
LiveAgent oferuje integracje z Facebookiem, Instagramem, Messengerem, Twitterem i Viberem.
Przyjrzyj się, jak oprogramowanie call center LiveAgent wypada na tle konkurencji i uzyskaj odpowiednie rozwiązanie telefoniczne dla swojej firmy
Szukasz alternatywy dla Vocalcom?
Odkryj LiveAgent jako kompleksową alternatywę dla Vocalcom! Zadbaj o swoich klientów dzięki najszybszemu czatowi na żywo, zarządzaniu zgłoszeniami i wsparciu przez wiele kanałów. Wypróbuj za darmo, bez konieczności podawania karty kredytowej, i przekonaj się, dlaczego firmy takie jak Huawei i BMW wybierają LiveAgent. Idealne rozwiązanie dla lepszej obsługi klienta w przystępnej cenie!
Szukasz alternatywy dla CallPage?
LiveAgent to świetna alternatywa, jeśli chcesz uzyskać więcej opcji komunikacji z klientami. Przejdź z CallPage na LiveAgent już teraz.
Potrzebujesz alternatywy dla Intercom?
Szukasz alternatywy dla Intercom? Odkryj LiveAgent – wszechstronne narzędzie z ponad 179 funkcjami i 40 integracjami, które zapewnia lepszą obsługę klienta. Przenieś się z Intercom w ciągu kilku minut dzięki darmowej migracji. Zwiększ satysfakcję klientów, produktywność i oszczędzaj z LiveAgent. Wypróbuj najszybszy widżet czatu i ciesz się 30-dniowym darmowym okresem próbnym bez karty kredytowej. Dołącz do firm takich jak Huawei i BMW, które wybrały LiveAgent. Wypróbuj za darmo!
Szukasz alternatywy dla CallHub?
Odkryj alternatywę dla CallHub z LiveAgent – kompleksowe oprogramowanie call center, które oferuje wsparcie klientów w wielu kanałach w jednej, stałej cenie. Skorzystaj z bezpłatnego okresu próbnego i przekonaj się, dlaczego znane marki wybierają LiveAgent!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team