Zdenerwowany z powodu działania Twojego oprogramowania help desk?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą OneDesk na rynku.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives background

Szukasz alternatywy dla OneDesk?

Wspieraj swoich klientów za pomocą jednego rozwiązania skoncentrowanego na tworzeniu skutecznego działu pomocy. Pozostań w kontakcie z klientami dzięki wielokanałowemu działowi pomocy, który obsługuje pocztę e-mail, czat na żywo, call center, portal klienta i media społecznościowe.

LiveAgent to łatwe w użyciu rozwiązanie, które pomoże Ci obsłużyć wszelkie przychodzące zgłoszenia klientów. Czytaj dalej, aby znaleźć dowiedz się więcej o narzędziach, funkcjach i korzyściach usługi LiveAgent lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Najszybszy czat na żywo w Twoim helpdesku

Czat na żywo to niesamowite narzędzie do obsługi klienta. Zwiększ zaangażowanie klientów dzięki naszym proaktywnym zaproszeniom do czatu na żywo, dostosuj przyciski czatu lub przygotuj odpowiedzi, zanim klienci do Ciebie napiszą.

Odpowiadaj szybciej i sprawniej rozwiązuj problemy za pomocą czatu na żywo z LiveAgent. Jest obsługiwany przez różnorodność funkcji i działa błyskawicznie dzięki czas wyświetlania czatu wynosi 2,5 sekundy.

Wypróbuj nasz w pełni funkcjonalny czat na żywo

Najlepsze wielokanałowe doświadczenie

Zapewnienie wsparcia w wielu kanałach jest łatwe, gdy masz narzędzie do tworzenia kopii zapasowych. LiveAgent jest wyposażony w system zgłoszeniowy, który gromadzi całą komunikację w jednym miejscu. Następnie są filtrowane, zorganizowane i podawane agentom obsługi klienta w zależności od priorytetu i dostępności.

Zorganizuj swoje zgłoszenia e-mailowe, czaty, połączenia, bazę wiedzy artykuły i media społecznościowe Viber, Facebook, Twitter i Instagram w jednym miejscu i obsłuż wszystko jak profesjonalista.

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Zapewnij wsparcie we wszystkich ważnych kanałach klientów

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Reports in Help desk software - LiveAgent

Wsparcie w mediach społecznościowych to podstawa

Facebook, Twitter, Instagram mogą być używane nie tylko do udostępniania zdjęć kotów i zabawnych memów. Media społecznościowe stały się w pełni funkcjonalnym kanałem biznesowym, narzędziem marketingowym i tak, zgadłeś – skutecznym kanałem obsługi klienta.

Pomóż i wesprzyj swoich klientów w mediach społecznościowych dzięki naszemu ujednoliconemu rozwiązaniu wielokanałowemu. Śledź swoje kanały mediów społecznościowych. Możesz także dodać Viber, aby dodać klientom inny sposób na dotarcie do Ciebie.

Połącz się z LiveAgent i dotrzyj do większej liczby klientów

Pomoże Ci support LiveAgent

Możesz skontaktować się z nami 24/7 przez e-mail, czat na żywo, telefon lub przejrzyj artykuły w naszym portalu klienta zawsze, gdy potrzebujesz informacji. Akademia LiveAgent jest bezpłatna i zawiera wiele przydatnych informacji na temat obsługi klienta i oprogramowania help desk.

Dołącz do naszych zadowolonych klientów i zobacz, dlaczego zdecydowali się zacząć używać LiveAgent jako jedynego rozwiązania pomocy technicznej.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, sprzedaż biletów i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Dołącz do LiveAgenta już dziś

Obejrzyj film, aby zobaczyć wszystko, co LiveAgent ma do zaoferowania. Możesz także przejrzeć nasze niedrogie plany cenowe, aby sprawdzić, który z nich odpowiada Twojej firmie.

Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś i zapewnij obsługę klienta za pomocą LiveAgent. Informacje o karcie kredytowej nie są wymagane i nie są wymagane żadne zobowiązania.

Będziesz w dobrych rękach!​

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Porównaj nas z innymi rozwiązaniami help desk

Artykuły powiązane zAlternatywa OneDesk
LiveAgent to najczęściej recenzowane i oceniane jako nr #1 oprogramowanie obsługi klienta, więc uważamy, że stanowi świetną alternatywę dla Zendesk. LiveAgent jest dostępny w 43 różnych językach (w niektórych częściowo) i obsługuje wielojęzyczne widgety.

Alternatywa dla Zendesk

LiveAgent: lepsza alternatywa dla Zendesk! Wypróbuj darmową wersję próbną i odkryj bogate funkcje w przystępnej cenie.

LiveAgent to świetna alternatywa, jeśli chcesz uzyskać więcej opcji komunikacji z klientami. Przejdź z CallPage na LiveAgent już teraz.

Szukasz alternatywy dla CallPage?

LiveAgent to świetna alternatywa, jeśli chcesz uzyskać więcej opcji komunikacji z klientami. Przejdź z CallPage na LiveAgent już teraz.

Jeśli szukasz alternatywy dla Intercom, rozważ LiveAgent. LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na rynku i ponad 179 funkcji pomocy technicznej.

Potrzebujesz alternatywy dla Intercom?

Szukasz alternatywy dla Intercom? Odkryj LiveAgent – wszechstronne narzędzie z ponad 179 funkcjami i 40 integracjami, które zapewnia lepszą obsługę klienta. Przenieś się z Intercom w ciągu kilku minut dzięki darmowej migracji. Zwiększ satysfakcję klientów, produktywność i oszczędzaj z LiveAgent. Wypróbuj najszybszy widżet czatu i ciesz się 30-dniowym darmowym okresem próbnym bez karty kredytowej. Dołącz do firm takich jak Huawei i BMW, które wybrały LiveAgent. Wypróbuj za darmo!

LiveAgent to więcej możliwości jeśli chodzi o obsługę klienta. To kompleksowe rozwiązanie dla twojej firmy. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje.

Szukasz alternatywy dla Vision?

Szukasz alternatywy dla Vision? LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, które zwiększa satysfakcję klientów i produktywność zespołu. Z ponad 175 funkcjami i 40 integracjami, oferuje wsparcie przez e-mail, czat na żywo, call center i media społecznościowe. Skorzystaj z darmowego okresu próbnego i podnieś poziom obsługi swojej firmy bez konieczności podawania danych karty kredytowej.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x