Skup się na tym, żeby wywierać pozytywny wpływ na otoczenie – resztą zajmie się LiveAgent, najczęściej i najwyżej oceniane narzędzie help desk dla małych i średnich firm w 2020 roku. Nawiąż bliższe relacje z partnerami i wspólnie dokonujcie zmian.
Organizacje edukacyjne i pozarządowe zwykle chętnie budują silne osobiste relacje , ponieważ w ten sposób właśnie działają. Jednak dobrym pomysłem jest objęcie ich osobistych działań usługą LiveAgent, aby zaoszczędzić czas operacyjny. Połączenie całej komunikacji, w tym kanałów mediów społecznościowych, czatu na żywo i formularzy kontaktowych, ma kluczowe znaczenie dla poprawy ich działalności. Poza tym podziwiamy ich wysiłki, aby uczynić ten świat lepszym miejscem!
Nie trać kontoli nad rozmowami z obecnymi i potencjalnymi partnerami. Wykorzystując uniwersalną skrzynkę odbiorczą oraz zaawansowaną wyszukiwarkę, możesz szybko znaleźć potrzebne zgłoszenie. Zacznij rozmowę na czacie, kontynuuj przez zgłoszenie i podsumuj telefonicznie – wszystkie informacje będziesz mieć w jednym miejscu!
Odpowiadaj natychmiast na pytania, nie przejmując się barierą językową. Możesz nawet skorzystać z podglądu wiadomości na żywo: widząc, co wpisuje Twój klient, szybciej przygotujesz właściwą odpowiedź. Często się przemieszczasz? Nie ma problemu! LiveAgent działa też w aplikacji mobilnej. Dzięki temu możesz szybko odpowiedzieć na pytania i zaskoczyć swoich studentów. W końcu wiadomo: E=mc2!
Stwórz swoją instytucję jako nowoczesną, przystępną i mądrą w komunikacji organizację oraz stwórz satysfakcjonującą, zorientowaną na klienta obecność w Internecie. Kontaktuj się z potencjalnymi uczniami i ich rodzicami lub przyciągaj nowych darczyńców, korzystając z czatu na żywo .
Pomożemy Ci w migracji z innych systemów obsługi klienta.
LiveAgent daje Ci najnowocześniejsze zabezpieczenia, spełniające najnowsze wytyczne. Twoja prywatna komunikacja jest bezpieczna i zaszyfrowana, a dane przechowywane są na serwerach w Unii Europejskiej, Stanach Zjednoczonych lub w Azji – w zależności od Twoich preferencji. LiveAgent spełnia wszystkie wymagania RODO i wdraża najlepsze praktyki z branży SaaS.
Ludzie i finanse to najważniejsze części każdej organizacji non-profit. Szanuj czas Twoich wolontariuszy i działaczy: zamiast marnowania go na obsługę kilku rozproszonych skrzynek i kont, skupcie się na działaniu w większej skali. Wdrożenie LiveAgent może przenieść Twoje efekty i sukces Twojej wizji na wyższy poziom.
Partnerzy biznesowi i klienci chcą mieć natychmiastowy dostęp do informacji o projektach, wsparciu finansowym lub efektach Twoich działań – niezależnie od pory i tego, gdzie się znajdują. Stworzenie prostego portalu klienta z FAQ, forum społecznościowym lub artykułami może przynieść wiele wartości, pomagając odbiorcom szybko znaleźć potrzebne informacje. Pozytywnie wpłynie też na nakład pracy konsultantów, dając klientom możliwość samodzielnego rozwiązania problemów.
Darmowy plan LiveAgent zawiera między innymi narzędzie do tworzenia bazy wiedzy. Płatne plany pozwalają Ci na jeszcze więcej – a wszystko w rozsądnej cenie.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Tak… korzystają z LiveAgent!>
Oprogramowanie help desk dla agencji
Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent. To najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2023 roku.
Narzędzie otrzymywania zgłoszeń
Odkryj najlepsze narzędzia do obsługi zgłoszeń na rok 2024 z LiveAgent! Nasze intuicyjne oprogramowanie integruje e-maile, czaty i media społecznościowe w jedną skrzynkę odbiorczą, zapewniając bezproblemową obsługę klienta. Bez opłat instalacyjnych, bez karty kredytowej, z 24/7 wsparciem. Rozpocznij darmowy okres próbny i popraw satysfakcję klientów już dziś!
Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż
LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.
Alternatywa dla Hivera - LiveAgent
LiveAgent to wszechstronna alternatywa dla Hivera, obsługująca wiele skrzynek pocztowych i kanałów komunikacji. Dowiedz się więcej!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team