Wykorzystaj czat na żywo w instytucjach edukacyjnych i NGO, by zwiększyć satysfakcję klientów. Umożliwia szybkie odpowiedzi, wielozadaniowość i zmniejsza liczbę zgłoszeń. Oferuje darmowy okres próbny i łatwą integrację z witryną.
Nawiązywanie osobistych kontaktów jest jedną z podstaw działania organizacji edukacyjnych i pozarządowych. Opierają się one na zainteresowaniu, reputacji i wsparciu ze strony studentów, darczyńców lub interesariuszy.
Komunikacja cyfrowa otworzyła drzwi do nowych możliwości w zakresie wdrażania, planowania i pozyskiwania funduszy dla studentów.
Czat na żywo to idealne narzędzie dla każdej instytucji, która chce unowocześnić obsługę klienta i nawiązać trwałe relacje.
Jeśli zastanawiasz się, czym dokładnie jest czat na żywo, możemy podzielić go na trzy podstawowe elementy, które tworzą jeden kompletny kanał komunikacji.
Oprogramowanie do czatu na żywo jest częścią złożonego, wielokanałowego oprogramowania pomocy technicznej , które obejmuje obsługę zgłoszeń, call center, sieci społecznościowe, baza wiedzy, portal klienta i wiele innych.
Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele funkcji do wykorzystania przez obsługę klienta, dając im przewagę nad innymi kanałami komunikacji podczas obsługi zapytań online.
Narzędzie czatu na żywo to oparte na przeglądarce okno wiadomości, które jest aktywowane po kliknięciu widżet czatu, znany również jako przycisk czatu . Jest to w pełni konfigurowalna i przyjazna dla użytkownika funkcja, którą można łatwo zintegrować z Twoją witryną.
Wstępnie zaprojektowaną pozycję stylu, animację itp. każdego przycisku można znaleźć w galerii przycisków czatu lub stworzyć całkowicie od podstaw przez implementację własnego kodu.
Umieść przycisk czatu na swoich stronach docelowych, takich jak Rejestracja, FAQ lub Darowizny, i zobacz pozytywne wyniki.
Obsługa czatu na żywo to usługa, którą organizacja udostępnia zewnętrznie lub wewnętrznie swoim pracownikom. Jest to najszybszy sposób na rozwiązanie wszystkich użytkowników witryny internetowej, którzy tego wymagają, ponieważ każda sesja jest prowadzona w czasie rzeczywistym z czatem, a nie z chatbotem.
Bądźmy szczerzy: ani telefon, ani e-mail nie staną się wkrótce przestarzałe. W rzeczywistości są nadal preferowanym kanałem dla wielu klientów. Jest ku temu wiele powodów, ale bezsporne jest, że czat na żywo zyskuje na popularności, odkąd używanie Internetu do komunikacji stało się normą.
Pokolenie milenialsów szczególnie zainteresowało się oprogramowaniem do czatu na żywo. Ponad 63% milenialsów woli , aby odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące obsługi klienta były udzielane na czacie na żywo.
W miarę jak nowoczesne oprogramowanie do czatu staje się coraz bardziej wyrafinowane, jego zalety w porównaniu z telefonem lub pocztą e-mail stały się bardziej widoczne.
Więc jakie są te zalety?
Przyjrzyjmy się trzem najlepszym.
Wynik? Niższe koszty operacyjne i wyższy zwrot z inwestycji, ponieważ nie będziesz musiał zatrudniać dużych zespołów do obsługi kanałów komunikacji. To wielka korzyść zarówno dla instytucji edukacyjnych, jak i organizacji pozarządowych, ponieważ często mają one napięty budżet.
W przypadku, gdy żądania czatów stają się zbyt trudne do obsłużenia, administratorzy mogą zawsze ustawić liczbę czatów, które dany agent może wykonywać w tym samym czasie lub ogólną maksymalną długość kolejki .
Wszystko to jest możliwe dzięki czatowi na żywo, ponieważ cała komunikacja odbywa się w zaciszu komputera, podczas gdy Twoi potencjalni klienci lub stali klienci przeglądają Twoją witrynę.
Nie potrzebujesz nawet komputera. Czat na żywo jest zoptymalizowany dla telefonów komórkowych i innych podobnych urządzeń, więc Twój zespół może odpowiadać z dowolnego na dowolną platformę.
Go beyond merely communicating to ‘connecting’ with people.
Jerry Bruckner - author of The Success Formula For Personal Growth
W ostatnich latach firmy edukacyjne i non-profit doświadczyły znaczących zmian w swoich strategiach marketingowych i usługowych. Głównym motorem jest technologia. W miarę jak łączenie się na całym świecie stało się łatwiejsze, wzrosło zainteresowanie ze strony międzynarodowych studentów lub organizacji.
Skuteczna komunikacja to klucz do budowania lojalności .
Ważne jest, aby zachować informacje i profile swoich darczyńców indywidualnych lub biznesowych lub studentów w ramach następnej strategii zbierania funduszy, interesariuszy lub strategii rejestracji.
Każda sesja czatu jest konwertowana na zgłoszenia i zapisywana w uniwersalnej, współdzielonej skrzynce odbiorczej. Twoi agenci czatu mogą zbierać i przechowywać dane z rozmów dzięki wbudowanemu CRMKażdy agent będzie w stanie odpowiedzieć, ponieważ wszystkie niezbędne informacje będą zawsze gotowe i dostępne.
Jedną z najważniejszych i uniwersalnych funkcji proaktywnego zaproszenia do czatu, jest wyskakująca wiadomość wyskakująca w określonym czasie, która pojawia się na stronie internetowej jako spersonalizowane zaproszenie lub wprowadzenie.
Poprzez monitorowanie aktualnego adres URL odwiedzających czat na żywo , możesz wyciągnąć pomocną dłoń. Agenci mogą tworzyć pojedyncze lub wiele zaproszeń lub całkowicie je wyłączyć, jeśli wszyscy agenci są zaangażowani w inne czaty.
Opcjonalna, ale przydatna funkcja dla agentów, którzy wolą być o krok przed klientami. Podczas rozmowy na czacie agent może obserwować, co pisze i przygotować odpowiedź, zanim klient wyśle wiadomość.
Gotowe odpowiedzi usprawniają przepływ pracy, wykorzystując zapisane i wstępnie zdefiniowane krótkie odpowiedzi tekstowe na najczęściej zadawane pytania.
Przekierowywanie czatu jest niezbędne, jeśli czat ma dotrzeć do właściwego działu odpowiedniego wydziału lub zespołu projektującego kampanię. Agenci lub administratorzy czatu mogą wybrać jedną z trzech predefiniowanych opcji trasy, aby zapewnić szybką i dokładną komunikację:
Tagi można dodawać ręcznie lub automatycznie do określonych słów lub fraz, tworząc w ten sposób niestandardowy przepływ pracy dla pojedynczego agenta.
Pozwala na wkład i informacje zwrotne od klientów oraz ranking wydajności agentów lub ogólnej satysfakcji z sesji czatu.
Studenci, darczyńcy oraz wszelkie osoby, które chcą się skontaktować z Twoją organizacją mogą pochodzić z dowolnego zakątka świata. Czat na żywo pozwala Twojej instytucji stać się prawdziwie globalną dzięki widżetom z możliwością dostosowania języka .
Aby zapewnić jeszcze bardziej osobisty charakter obsłudze klienta, korzystaj jednocześnie z wideo i czatu. Skonfiguruj go w taki sam sposób, jak przycisk czatu, umieszczając przycisk wideo czatu na żywo na określonych stronach witryny.
Jeśli chcesz zobaczyć wszystkie nasze przystępne plany, które oferują dodatkowe funkcje, przejdź na naszą stronę z cenami .
Rozmowy na czacie różnią się w zależności od sytuacji, ale w komunikacji online niekiedy należy przestrzegać protokołów i reguł.
Każdy pracownik czatu indywidualnie lub w grupach musi posiadać pełen zakres umiejętności obsługi klienta , w tym umiejętności twarde, takich jak znajomość obsługi komputera, biegłość w gramatyce lub szybkość pisania na klawiaturze oraz umiejętności miękkie, takie jak empatia i cierpliwość. Wszystko to tworzy pełną etykietę czatu online .
Rozmowy na czacie na żywo to szybka wymiana informacji, więc agenci muszą być ekspertami w danej dziedzinie. Wdrażanie i utrzymywanie baza wiedzy może służyć jako doskonałe źródło informacji dla agentów i klientów preferujących samoobsługa do tradycyjnego wsparcia.
Firmy lub instytucje coraz częściej decydują się na outsourcing swoich zespołów obsługi klienta.
Głównymi motywatorami są zarządzanie czasem, problemy budżetowe i rozkład obciążenia. Większość instytucji edukacyjnych i pozarządowych nie zatrudnia ogromnych zespołów wsparcia ani nie pracuje przez całą dobę, więc ich godziny wsparcia są ograniczone. Na szczęście istnieją wyspecjalizowane ośrodki właśnie z tego powodu.
Dowiedz się więcej o korzyściach płynących z outsourcingu konta LiveAgent tutaj .
Zintegrowanie przycisku czatu na żywo ze swoją witryną jest tak łatwe, jak nauczenie się 2 + 2 = 4. Kiedy rejestrujesz się i otrzymujesz login do swojego konta LiveAgent, wszystko, co musisz zrobić, to po prostu skopiować i wkleić krótki kod HTML .
Czy wiesz, co jeszcze jest świetne? Nie ma potrzeby pobierania żadnego dodatkowego oprogramowania. Jeśli jednak chcesz przeprowadzić integrację z oprogramowaniem innych firm , aplikacjami lub wtyczkami, aby poprawić jakość obsługi klienta, jest w pełni obsługiwany przez integracje Native lub Zapier.
Chroń dane swoich uczniów i darczyńców. Połączone funkcje zabezpieczeń LiveAgent pozwolą Ci zachować spokój, wiedząc, że wszystkie ich dane są bezpieczne.
Oto niektóre z oferowanych przez nas funkcji zabezpieczeń :
Jak to się mówi, „Wiedza to potęga”. Mając to na uwadze nasza baza wiedzy jest stale aktualizowana o nowe informacje. Zachęcamy również naszych subskrybentów do współtworzenia lub budowania społeczności za pośrednictwem naszego portalu dla klientów .
Still not convinced?
Start a free-14 day trial, no credit card required.
Oprogramowanie help desk dla agencji
Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent. To najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2023 roku.
Jedno kompleksowe rozwiązanie dla różnych typów biznesu
LiveAgent to oprogramowanie help desk dostosowujące się do potrzeb różnych modeli biznesowych. LiveAgent pomoże Twojej firmie we wsparciu klienta. Zacznij darmowy 14 dniowy okres próbny – nie wymagamy karty kredytowej.
Zapewnij doskonałą obsługę klienta.
Świetna obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania wsparcia klienta. Poznaj korzyści płynące z korzystania z LiveAgent i zacznij używać go w 5 minut.
Narzędzie help desk dla sektora edukacji i NGO
Odkryj, jak LiveAgent może zrewolucjonizować obsługę klienta w edukacji i NGO! Najczęściej oceniane narzędzie help desk 2020, które pomoże Ci oszczędzić czas, usprawnić komunikację i zwiększyć efektywność. Skorzystaj z automatyzacji, czatu na żywo i uniwersalnej skrzynki odbiorczej, aby budować lepsze relacje i wywierać pozytywny wpływ na otoczenie. Wypróbuj za darmo!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team