Dołącz do odnoszących sukcesy klientów korporacyjnych LiveAgent. Zaufaj najczęściej i najwyżej ocenianemu rozwiązaniu help desk dla małych i średnich przedsiębiorstw w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.
Wiemy, że wdrażanie takich rozwiązań jak LiveAgent wymaga podążania za procedurami i zasadami właściwymi dla korporacji. Nasze rozwiązanie pozwala Ci na dodawanie i usuwanie agentów w zależności od aktualnych potrzeb, sezonu czy zmian w zespole. Nagradzaj Twoich najlepszych agentów w odpowiednim momencie i pozwalaj innym odpocząć, gdy jest niewiele zgłoszeń.
W LiveAgent pracujesz na jednym pulpicie. Pobiera dane z wielu źródeł, przedstawiając je we wspólnej, uniwersalnej skrzynce odbiorczej. Strona internetowa, media społecznościowe, portal dla klienta, mail czy call center – niezależnie jaki kanał wsparcia chcesz wdrożyć do danego działu firmy, będzie to łatwe z LiveAgent.
Klienci korporacyjni mają zazwyczaj szczegółowe wymagania co do funkcji i personalizacji, wynikające z ich wewnętrznej polityki i procesów. Braliśmy to pod uwagę, rozwijając nasze narzędzie help desk. Oferujemy rozwiązanie, które dopasowuje się do Twoich potrzeb, nie narzucając niczego z góry. Funkcja, która najszybciej przynosi dużym biznesom zwrot z inwestycji w LiveAgent, to podgląd czatu na żywo. Twoi agenci zobaczą, co wpisuje klient, zanim jeszcze wyśle wiadomość, co pozwala im na szybsze przygotowanie odpowiedzi.
Usprawnij komunikację dzięki usłudze komunikatora internetowego, czyli oprogramowaniu do czatu na żywo. Zapewnij pracownikom pomocy technicznej możliwość docierania do klientów na wielu urządzeniach dzięki proaktywnemu zaproszeniu do czatu . Transakcje biznesowe nie są już zawierane na skalę lokalną. Działaj globalnie dostosuj swoje widżety i witaj międzynarodowych klientów w preferowanym języku.
Pomożemy Ci w migracji z innych systemów obsługi klienta.
Właściwe rozmieszczenie i zarządzanie zasobami jest kluczowe dla kondycji każdej firmy. LiveAgent daje Ci elastyczność: możesz dodawać lub usuwać agentów w zależności od obecnych potrzeb, sezonu czy okresu w roku. Nie wiąż się ciasnymi regułami. LiveAgent pozwala Ci na decydowanie o tym, jak zainwestować Twój czas i pieniądze. Szybko zauważysz zwrot z inwestycji w rozwiązanie help desk: zwiększy się zadowolenie i lojalność Twoich klientów.
Powtarzalne zadania i czynności szybko stają się nudne, zużywając za dużo zasobów. Pozwól Twoim agentom skupić się na kontakcie z ludźmi i odpowiednim wspieraniu klientów. Inne drobne, ale niezbędne czynności mogą zostać zautomatyzowane dzięki zaawansowanym funkcjom LiveAgent: gotowym wiadomościom, automatycznym priorytetom, predefiniowanym odpowiedziom lub umowom o oczekiwanym poziomie usług (SLA). Uprość codzienne zadania dzięki rozwiązaniu help desk dla klientów korporacyjnych.
Konsumenci oczekują natychmiastowego rozwiązania swoich problemów: niezależnie od tego, którym kanałem się kontaktują z firmą. Jeśli dostarczasz im tak samo dobre doświadczenie przy wszystkich kanałach digitalowych, pozytywnie wpływasz na Twoją markę i biznes. Pozwól naszemu systemowi help desk schludnie zebrać wszystkie kanały kontaktu w jedną skrzynkę odbiorczą i skup się na najważniejszych sprawach. Zacznij rozmowę przez czat, kontynuuj przez maila i potwierdź ustalenia przez telefon: wszystko z tego samego pulpitu.
Darmowy plan LiveAgent zawiera między innymi narzędzie do zarządzania bazą wiedzy. Płatne plany oferują jeszcze więcej – zawsze w rozsądnej cenie.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Tak… korzystają z LiveAgent!
Oprogramowanie help desk dla agencji
Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent. To najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2023 roku.
Oprogramowanie Helpdesk dla branży motoryzacyjej
Zdominuj branżę motoryzacyjną z LiveAgent! Oferujemy zaawansowane oprogramowanie helpdesk i czat na żywo, by zapewnić błyskawiczne odpowiedzi i doskonałą obsługę klienta. Skorzystaj z darmowego okresu próbnego i przyspiesz rozwój swojego biznesu. Nie wymagamy karty kredytowej! Dołącz do liderów rynku i umów się na demo już dziś.
Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż
LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.
Zapewnij doskonałą obsługę klienta.
Świetna obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania wsparcia klienta. Poznaj korzyści płynące z korzystania z LiveAgent i zacznij używać go w 5 minut.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team