Stwórz pozytywny CX, który sprawi, że Twoi klienci będą mówić.
Popraw współczynnik pierwszej reakcji dzięki automatycznemu przekierowywaniu zgłoszeń.
Zmniejsz napływ zgłoszeń do pomocy technicznej dzięki bazie wiedzy.
Odpowiadaj na pytania potencjalnego klienta za pośrednictwem czatu na żywo lub czatu wideo, gdy przegląda on Twój katalog domów.
Udzielaj błyskawicznych odpowiedzi na często zadawane pytania, korzystając z szablonów odpowiedzi i szablonów wiadomości e-mail.
Monitoruj zachowanie osób odwiedzających Twoją witrynę i zaproś ich do czatu, gdy nadejdzie odpowiedni czas, a konwersja będzie bliska.
Im więcej masz zadowolonych klientów, tym wyższa Twoja wartość i pozycja na rynku nieruchomości. Twoi klienci oczekują najwyższej jakości usługi – nie zadowalaj się przeciętną. Wielokanałowy system help desk może realnie zwiększyć Twoje przychody i pomóc Ci zbudować bazę lojalnych klientów.
Dostarcz przyszłym kupującym odpowiednie informacje w odpowiednim czasie używając czatu na żywo. Nie musisz czekać kilka godzin z odpowiedzią – wykorzystaj moment! Zwiększ liczbę zadowolonych klientów i poziom penetracji rynku z systemem help desk dla nieruchomości.
Elastyczność i zdolność do dopasowania przyszłego domu pod indywidualne potrzeby to kluczowe sprawy. Twoi klienci biorą je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji o zakupie wymarzonego domu. LiveAgent daje Ci wolność dostosowania Twojego wsparcia klienta pod obecne potrzeby. Wolisz czat na żywo? Mamy to. Wbudowane call center? Możesz na nas liczyć.
Zarezerwuj demo w dniu, który najbardziej Ci odpowiada
Szybko wystartuj z konkurencją i umów się na indywidualną rozmowę telefoniczną z jednym z naszych przedstawicieli ds. sukcesu klientów, aby zobaczyć, jak LiveAgent może przynieść korzyści Twojej firmie.
Czego nauczysz się podczas demonstracji
„Podejdź do każdego klienta z pomysłem pomocy mu w rozwiązaniu problemu lub osiągnięciu celu, a nie sprzedaży produktu lub usługi”. – Brian Tracy
Andrej Saxon, Kierownik sprzedaży
Przeanalizuj i porównaj LiveAgent z różnymi rozwiązaniami obsługi klienta i wybierz to, które ma najbardziej odpowiednie funkcje dla Twojej branży i najlepszą cenę.
Przeczytaj historie sukcesu i opinie klientów. Odkryj pozytywny wpływ wdrożenia oprogramowania help desk w branży nieruchomości.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.