Czat na żywo dla nieruchomości od LiveAgent zwiększa lojalność klientów, oferuje proaktywną obsługę i wsparcie online, pomagając w zakupie nieruchomości. To bezpieczne rozwiązanie z gotowymi odpowiedziami na pytania, idealne dla agentów nieruchomości.
Chęć posiadania domu lub innego rodzaju nieruchomości jest z natury ludzka. Większość ludności kupiła lub kupi nową nieruchomość od certyfikowanej agencji nieruchomości lub agenta.
To oznacza ogromną liczbę wartościowych perspektyw. Ale czasy, kiedy wystarczyło mieć atrakcyjny pokaz nieruchomości na oknie Twojej agencji, dawno już minęły. Oczywiście nadal jest to konieczne, ale znaczna część kupujących przenosi swoją uwagę do internetu.
Kupowanie produktów online może być trudne. Głównym powodem jest to, że nie możesz obejrzeć produktów w świecie rzeczywistym przed podjęciem decyzji.
Zakup nieruchomości w ten sposób jest jeszcze bardziej stresujący. Chcesz mieć możliwość wchodzenia w interakcje, sprawdzania każdego pokoju, czytania umowy i generalnie natychmiastowej odpowiedzi na pytania i wątpliwości pośrednika.
Telefon to dobry sposób na zrobienie tego, ale czat na żywo jest wygodniejszą i wydajniejszą opcją komunikacji online.
Chcesz położyć pierwszą cegiełkę sukcesu w obsłudze klienta?
Zabierzmy się do pracy.
Rozpocznij prawidłowo wsparcie online i zapewnij pozytywne wrażenia klientom online szukającym nowego domu.
Tak zwane zakupy okienne były dla potencjalnego nabywcy okazją do sprawdzenia nieruchomości na witrynach agencji nieruchomości.
Szansa na przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta została również przeprojektowana online. Zaobserwowano, że aby zwrócić na siebie uwagę potencjalnego klienta, czas na to wynosi od 5 do 10 minut.
Czasowe i strategicznie rozmieszczone proaktywne zaproszenia do czatu na stronach, które rutynowo generują duży ruch, na przykład strony z cenami lub produktami.
Chociaż czat na żywo jest przede wszystkim aktywnym narzędziem do czatowania w czasie rzeczywistym, oferuje funkcję komunikacji poza godzinami pracy, czyli formularze kontaktowe. Podobnie jak w przypadku innych funkcji, formularze kontaktowe są w pełni konfigurowalne.
Z różnych powodów czasami nie jest możliwe zaplanowanie oglądania nieruchomości. Jednak dzięki dodatkowej funkcji czatu wideo agenci nieruchomości mogą oferować wirtualne wycieczki swoim potencjalnym nabywcom. Czat wideo LiveAgent jest oparty na przeglądarce, a ponieważ jest częścią planu Twojego konta, nie potrzebujesz żadnej dodatkowej aplikacji innej firmy, aby go uruchomić. Utwórz lub wybierz przycisk czatu wideo z naszej galerii i umieść go na stronie internetowej, aby cieszyć się rozmową twarzą w twarz w czasie rzeczywistym.
Czat na żywo może być częścią zysku pośrednika w obrocie nieruchomościami, ponieważ łatwo jest monitorować konwersję, a tym samym dokładnie wynagradzać agenta w postaci prowizji.
Jest to bardziej opłacalna metoda świadczenia pomocy online potencjalnym właścicielom domów, potencjalnym klientom i stałym klientom niż pomoc telefoniczna lub e-mailowa. Istotna różnica polega na tym, że zarządzanie rozmowami na czacie na żywo nie jest konieczne w przypadku dużej liczby.
Pojedynczy agent może obsługiwać wiele czatów jednocześnie. Szybkie i aktualne odpowiedzi to nieoceniona oszczędność czasu. Dołączenie ważnych dokumentów daje klientom wyobrażenie o tym, jakie wymagania prawne i finansowe są wymagane do zakupu nieruchomości.
Udana interakcja na czacie na żywo nie istniałaby bez wykwalifikowanego i kompetentnego personelu. Jest niezbędnym elementem pozytywnego doświadczenia klienta, a ostatecznie konwersji.
Komunikacja online różni się od zwykłej bezpośredniej interakcji pośredników w obrocie nieruchomościami w przeszłości. Jeśli chcesz zapewnić wysoce spersonalizowaną usługę czatu na żywo z ludźmi, agenci nieruchomości muszą przestrzegać określonych wytycznych.
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami pełnią rolę konsultantów, którzy prowadzą inwestorów przez proces poszukiwania nieruchomości, więc praktyczne szkolenie i etykieta mają kluczowe znaczenie.
W rezultacie będziesz mógł podjąć decyzję wykonawczą dotyczącą tego, który z Twoich agentów powinien obsługiwać Twoją usługę czatu. Rzecz w tym, że nie każdy jest do tego stworzony, a niektórzy mogą być bardziej podatne na błędy niż inne.
Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.
Lauren Freedman – Real estate agent
Czat na żywo i jego funkcje są częścią naszego oprogramowania pomocy technicznej omnichannel.
Natywna integracja wykonana dobrze. Po prostu skopiuj i wklej krótki kod HTML na swoim koncie LiveAgent , a przycisk czatu pojawi się w witrynie Twojej lub Twojego klienta, przygotowany na każdą przychodzącą prośbę o czat. Dodatkową korzyścią jest integracja z oprogramowaniem innych firm lub aplikacją.
Ochrona danych, bezpieczeństwo konta i kwestie prywatności to kluczowe tematy dla każdego, kto zarządza i prowadzi swoją działalność online. LiveAgent nie jest inny. Oto niektóre z najważniejszych funkcji zabezpieczeń .
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj PolitykĘ prywatności zabezpieczeń LiveAgent .
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przejdź do naszej bazy wiedzy , aby uzyskać dodatkowe informacje.
Still not sure if the live chat is the right tool for you?
Start a free-14 day trial, no credit card required.
Czat na żywo dla start-upów i małych firm
Poznaj, jak czat na żywo może zrewolucjonizować obsługę klienta w Twoim startupie lub małej firmie. Zwiększ satysfakcję klientów, zredukuj koszty i zyskaj przewagę konkurencyjną dzięki efektywnej komunikacji online. Dowiedz się więcej o integracji, bezpieczeństwie i korzyściach płynących z tego rozwiązania!
Etykieta czatu na żywo dla obsługi klienta
Postępuj zgodnie z protokołami uprzejmej rozmowy. Zapoznaj się z odpowiednią etykietą komunikacji na czacie na żywo i poznaj zasady obsługi klienta.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team