Zwiększ satysfakcję klientów e-commerce dzięki czatowi na żywo z darmową konfiguracją i 24/7 wsparciem. Wypróbuj 14-dniowy okres próbny. Czat na żywo to efektywna alternatywa dla telefonu i e-maila, wspierająca konwersję i sprzedaż online.
Niezliczone rzesze obywateli w szybkim tempie zbliżają się do dojrzałości cyfrowej, co spowodowało wzrost liczby użytkowników Internetu i zakupów online. Świat e-commerce stał się jednym z najszybszych i najpopularniejszych sposobów kupowania i sprzedawania produktów przez Internet.
Wraz z tym narosła liczba obaw nie tylko o to, jak przyciągnąć, konwertować, zwiększyć sprzedaż i zmniejszyć współczynnik odrzuceń biznesu e-commerce, ale także o to, jak zapewnić osobistą obsługę za pośrednictwem bezosobowego medium. Czat na żywo stanowi rozwiązanie zapewniające sukces klienta i korzyści inwestycyjne dla biznesu internetowego.
Mówiąc prościej, czat na żywo to tylko małe okno, aktywowane przez kliknięcie przycisku czatu osadzonego na stronie internetowej. Dłuższą odpowiedzią jest to, że jest to część złożonego oprogramowania pomocy technicznej i jedno z najlepszych rozwiązań usprawniających komunikację i obsługę między biznesem e-commerce a jego klientami.
Dzięki zintegrowaniu widżetu czatu na żywo na stronie internetowej Twojego sklepu internetowego, Twoi operatorzy czatu na żywo będą w stanie zapewnić błyskawiczną obsługę klienta każdemu potencjalnemu lub zwykłemu nabywcy i poprowadzić ich przez różne punkty lejka sprzedaży.
Czat na żywo stanowi alternatywę dla tradycyjnych kanałów komunikacji i wyróżnia się kilkoma korzyści.
Kiedy klienci przeglądają Twoją witrynę, sprawdzają najnowsze oferty, a ich zainteresowanie jest największe, ostatnią rzeczą, jakiej chcesz, jest niedogodność i potencjalna utrata sprzedaży z powodu niemożności zaoferowania natychmiastowej pomocy. Jest to równoznaczne z wejściem do tradycyjnego sklepu detalicznego i niemożnością znalezienia żadnego pomocnego pracownika.
Korzystanie z czatu na żywo jest wygodnym wyborem do przesyłania wiadomości błyskawicznych, które wymaga najmniejszego wysiłku ze strony klienta potrzebującego pomocy, ponieważ nie jest on zmuszony do zerwania zobowiązania przez sięgnięcie po telefon lub wysłanie wiadomości e-mail.
W porównaniu z telefonem i pocztą e-mail jest to niedroga platforma w utrzymaniu, ponieważ jeden agent może obsługiwać wiele czatów jednocześnie, skracając średni czas oczekiwania. Administratorzy mogą ustawić liczbę jednoczesnych czatów dla każdego agenta indywidualnie. Zapewni to, że personel pomocniczy nie będzie przytłoczony, a klienci otrzymają najlepszą obsługę.
W przypadku każdego sklepu internetowego czy tradycyjnego pierwsze wrażenie jest kluczowe. Atrakcyjny projekt, motyw i logo to podstawowe elementy wizerunku marki sklepu internetowego i obecności w Internecie. Ale gdy potencjalni klienci trafią do Twojej witryny, Twoje szanse na konwersję są znacznie mniejsze bez odpowiedniej obsługi klienta.
Czas skupienia uwagi kupującego online jest stosunkowo krótki – około 5 do 10 minut.
Do zapobiegaj porzucaniu koszyka w tak małym oknie okazji, operatorzy czatu mogą kontaktować się z potencjalnymi klientami poprzez spersonalizowane powitania w formie proaktywne zaproszenie do czatu.
Podobnie jak inne funkcje czatu na żywo, jest to dostosowywalny komunikat wyskakujący, który można skonfigurować tak, aby pojawiał się w witrynie po określonym czasie spędzonym na przeglądaniu przez klienta. Inną funkcją jest to, że agenci mogą używać go do kierowania reklam do określonych klientów lub stron, na przykład podczas procesu realizacji transakcji.
Czat na żywo jest przydatny nie tylko w przypadku sprzedaży krzyżowej, ale także sprzedaży dodatkowej. Podczas sesji czatu agenci mogą promować najnowsze produkty lub polecać wersje premium dostosowane do zainteresowań kupującego. To przekształca czat na żywo z narzędzia wsparcia w potężne narzędzie marketingowe w jednym.
Omówienie czatu to świetna funkcja, która może pogłębić połączenie między agentami a klientami. Umożliwia agentom monitorowanie liczby odwiedzających oczekujących w kolejce, ich adresów URL, lokalizacji lub zachowania. Dzięki wyraźnemu obrazowi obecnych klientów online, agenci mogą kontaktować się i pewnie obsługiwać każdą rozmowę na czacie oraz zapewniać spersonalizowaną obsługę.
Dzięki interakcjom na czacie możesz zbudować swoją kolekcję danych CRM. Jeśli Twoja mała firma zaczyna tworzyć listę swoich klientów, możesz rozważyć wdrożenie formularz wstępny do czatu. Klienci są skłonni udostępniać swoje dane osobowe w zamian za bardziej bezpośrednie i satysfakcjonujące zakupy. Formularz czatu wstępnego jest łatwy do skonfigurowania. Po utworzeniu przycisku czatu kliknij pole wyboru dla: Poproś o informacje przez formularz. Od tego momentu za każdym razem, gdy przycisk czatu zostanie aktywowany, formularz przed czatem będzie monitował klientów o udostępnienie swoich danych.
Chociaż czat na żywo jest fantastycznym narzędziem do konwersji, jest również nieoceniony w taktyce retencji. W ramach strategii wsparcia wielokanałowego firmy mogą utrzymać średnio 89% swoich klientów.
Nie ma godzin otwarcia sklepów internetowych. Klienci oczekują całodobowej obsługi. Zrozumiałe, że nie zawsze jest to możliwe. Aby pomieścić wszystkich klientów, LiveAgent Chat umożliwia klientom wysyłanie wiadomości za pośrednictwem formularza kontaktowego. Gdy tylko zespół wsparcia lub określony agent powrócą do trybu online, skontaktują się z Tobą.
Wszystkie funkcje czatu na żywo można dostosować, z opcją wprowadzenia kodu CSS, aby odzwierciedlić wizerunek marki.
E-Commerce Industry Solution
Learn how multi-channel help desk software benefits E-commerce industry
Communication is at the heart of e-commerce and community.
Meg Whitman, President and CEO of Hewlett-Packard
Zakupy online mają ugruntowaną pozycję jako sposób prowadzenia handlu przez Internet. Wykwalifikowani i kompetentni agenci czatu na żywo pomagają stworzyć idealną obsługę klienta online.
Bycie agentem czatu na żywo w sklepie internetowym różni się od standardowego personelu obsługującego handel detaliczny, o czym świadczą umiejętności i etykieta.
Czat na żywo zapewnia agentom cenny zestaw funkcji. Korzystanie z nich umożliwia agentom szybkie i sprawne reagowanie na klientów.
Uniwersalna skrzynka odbiorcza: każda sesja czatu jest konwertowana na zgłoszenia i zapisywana w uniwersalnej, współdzielonej skrzynce odbiorczej. Każdy agent czatu z dostępem może wyszukiwać i wywoływać profil dowolnego klienta lub historię poprzednich interakcji.
Gotowe odpowiedzi i wstępnie zdefiniowane odpowiedzi: istotnym czynnikiem wysokiego współczynnika odrzuceń jest trudność w uzyskaniu odpowiedzi na często zadawane pytania, zwłaszcza podczas faza realizacji transakcji. Niezależnie od tego, czy chodzi o opłaty za wysyłkę, czy politykę zwrotów, gotowe odpowiedzi i wstępnie zdefiniowane odpowiedzi można przygotować i dostosować w oczekiwaniu na typowe pytania klientów.
Widok pisania w czasie rzeczywistym: Opcjonalna, ale przydatna funkcja dla agentów, którzy wolą być o krok przed klientami. Agent może obserwować, co wpisuje klient i przygotować odpowiedź, zanim klient trafi do wysłania.
Dystrybucja czatów: masz możliwość przenoszenia czatów do dostępnych agentów lub automatycznego kierowanie czatów przez wybranie trzech predefiniowanych tras – losowego przypisania, dzwonienia do wszystkich lub maksymalnego wykorzystania agentów. Ta funkcja gwarantuje sprawiedliwy podział obciążenia między agentów i dobrą obsługę klientów.
Opublikuj ankietę na czacie: pozwól kupującym na wyrażenie opinii na temat sesji czatu, recenzji produktu lub decyzji dotyczącej wydajności agenta. Pozytywne recenzje klientów mogą być następnie wykorzystane jako dowód społeczny i opublikowane w witrynie internetowej w celu pozyskania skierowań. Alternatywnie zebrane dane można wykorzystać do tworzenia treści, w sekcji często zadawanych pytań lub na blogu. Może również ujawnić wcześniej niezgłoszone problemy z witryną nawigacyjną, które pomagają zoptymalizować witrynę pod kątem innych urządzeń mobilnych.
Aby przetestować ich szybkość pisania, LiveAgent zaprasza agentów do wypróbowania bezpłatnego testu pisania bezpośrednio w witrynie LiveAgent.
Jeśli chcesz zobaczyć listę wszystkich dostępnych funkcji czatu na żywo i dowiedzieć się więcej o nich bardziej szczegółowo, przejdź do naszej strony funkcji.
Integracja przycisku czatu na żywo nie może być prostsza! Jedynym wymaganiem jest skopiowanie i wklejenie krótkiego kodu HTML z konta LiveAgent do Twojej witryny i masz już dostęp! Nie ma potrzeby pobierania żadnego dodatkowego oprogramowania, ale integracja z oprogramowaniem innych firm lub aplikacją jest obsługiwana.
Wiele sklepów internetowych jest zarządzanych za pośrednictwem aplikacji Shopify, a oprogramowanie do czatu LiveAgent zostało opracowane z płynną integracją i proces migracji.
Obawy dotyczące bezpieczeństwa są współcześnie na wysokim poziomie. Ochrona danych, bezpieczeństwo konta i kwestie prywatności to kluczowe tematy dla każdego, kto zarządza i prowadzi swoją działalność online. LiveAgent nie jest inny. Oto niektóre z najważniejszych funkcji zabezpieczeń.
Szyfrowanie HTTPS
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przejdź do naszego baza wiedzy, aby uzyskać dodatkowe informacje.
Still not sure if the live chat is the right tool for your online store?
Start a free-14 day trial, and join 35.000 business businesses already using LiveAgent
Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.
Jeśli chcesz zobaczyć wszystkie dostępne plany, sprawdź naszą stronę z cenami.
Pozyskuj więcej potencjalnych klientów dzięki czatowi na żywo
Wsparcie przez czat na żywo to kluczowe narzędzie w pozyskiwaniu nowych klientów. Załóż darmowe konto LiveAgent z czatem na żywo już dziś.
Oprogramowanie Helpdesk dla branży e-commerce
Dołącz do czołówki e-commerce z LiveAgent – najwyżej ocenianym oprogramowaniem do obsługi klienta dla małych i średnich firm. Zwiększ satysfakcję klientów o 60% i zbuduj bazę lojalnych kupujących dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak czat na żywo i zautomatyzowane wsparcie. Rozpocznij darmową wersję próbną na 30 dni bez karty kredytowej i sprawdź, dlaczego ponad 21 tysięcy biznesów ufa LiveAgent.
Czat na żywo dla start-upów i małych firm
Poznaj, jak czat na żywo może zrewolucjonizować obsługę klienta w Twoim startupie lub małej firmie. Zwiększ satysfakcję klientów, zredukuj koszty i zyskaj przewagę konkurencyjną dzięki efektywnej komunikacji online. Dowiedz się więcej o integracji, bezpieczeństwie i korzyściach płynących z tego rozwiązania!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team