Oprogramowanie Helpdesk dla branży turystycznej

Pomóż tworzyć wspaniałe wspomnienia na całym świecie dzięki LiveAgent. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Rozwiązuj problemy w czasie rzeczywistym

Wszyscy wiemy, że problemy zdarzają się w najgorszym momencie i w najgorszym miejscu. Ale możesz ułatwić ich rozwiązywanie, zapewniając świetną i szybką obsługę klienta za pomocą LiveAgent. Spraw, aby Twoi klienci zadowoleni z wyboru biura podróży!

travellling-searching location-illustration
woman travelling with suitcase-illustration

Przedstawianie dostosowywanych ofert

Posiadanie większej ilości klientów, którzy potrzebują pomocy, nie musi być problemem. Używanie LiveAgent do udzielania odpowiedzi na różne pytania może być powodem radości i satysfakcji. To tak, jakby od razu rozmawiać ze znajomymi w mediach społecznościowych – brzmi dobrze, prawda? Ułatw sobie życie, a Twoi klienci będą usatysfakcjonowani dzięki wsparciu LiveAgent!

Pozostań w kontakcie 24/7

Niektórzy klienci wymagają większej opieki lub po prostu znajdują się w innej strefie czasowej. Nie musisz być zamknięty w biurze 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby zapewnić bezproblemową obsługę klienta. Możesz odpowiadać na pytania, siedząc na wygodnej kanapie. Uaktualnij oprogramowanie helpdesk do najnowocześniejszej wersji już teraz i ułatw sobie pracę – Twoi klienci będą zadowoleni!

woman on camel in Egypt-illustration

Ponad 21 tysięcy biznesów nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesu i referencje i odkryj pozytywny wpływ wdrożenia oprogramowania help desk na zakwaterowanie dla podróżujących.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
Artykuły powiązane zZakwaterowanie w podróży
Podczas epidemii koronawirusa zapewnij swoim klientom doskonałą obsługę, a pracownikom bezpieczeństwo. Wykorzystaj rozwiązania obsługi klienta do wsparcia pracy zdalnej.

Masz problemy z zapewnieniem dobrej obsługi podczas COVID?

Zadbaj o doskonałą obsługę klienta podczas epidemii koronawirusa z LiveAgent. Nasze oprogramowanie do pracy zdalnej zapewnia wsparcie 24/7, bez opłat instalacyjnych i wymogu karty kredytowej. Rozpocznij darmowy okres próbny i dowiedz się, jak efektywnie prowadzić firmę w trudnych czasach COVID-19, oferując klientom rekompensaty i zmniejszając straty.

Dowiedz się, jak zapewnić najlepszą obsługę klienta dla swoich przyszłych konsumentów online. LiveAgent może pokazać Ci, jak to zrobić dobrze.

Oprogramowanie Helpdesk dla branży e-commerce

Dołącz do czołówki e-commerce z LiveAgent – najwyżej ocenianym oprogramowaniem do obsługi klienta dla małych i średnich firm. Zwiększ satysfakcję klientów o 60% i zbuduj bazę lojalnych kupujących dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak czat na żywo i zautomatyzowane wsparcie. Rozpocznij darmową wersję próbną na 30 dni bez karty kredytowej i sprawdź, dlaczego ponad 21 tysięcy biznesów ufa LiveAgent.

Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent. To najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2023 roku.

Oprogramowanie help desk dla agencji

Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent. To najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2023 roku.

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x