Annual pricing is billed yearly and calculated based on the number of agents you add to the system. If you add more agent seats during the year, a top-up request will be generated at the same reduced rate.
$15
$29
$24
$49
$39
Y
$69
$59
Per agent/month billed monthly
Monthly pricing is billed monthly and calculated based on the number of agents you add to the system. If you add more agent seats during the month, a top-up request will be generated at the same reduced rate.
Skonfiguruj kompletny portal klienta z bazą wiedzy, forum i sekcją pytań i odpowiedzi. Funkcja portalu klienta
Y
Y
Y
Y
Y
Formularze kontaktowe – przyciski „Skontaktuj się z nami”
Daj swoim klientom szansę na skontaktowanie się z Tobą poprzez formularz kontaktowy umieszczony bezpośrednio na Twojej stronie internetowej. Funkcja formularza kontaktowego
3
10
50
1
200
Formularze kontaktowe – na stronie internetowej
Daj swoim klientom szansę na skontaktowanie się z Tobą poprzez formularz kontaktowy umieszczony bezpośrednio na Twojej stronie internetowej.Funkcja formularza kontaktowego
3
10
50
1
200
Powiadomienia na Slacku
Otrzymuj powiadomienie na Slacku za każdym razem, gdy otrzymasz nowe zgłoszenie lub odpowiedź na zgłoszenie w LiveAgent. Funkcja powiadomień Slack
Y
Y
Y
—
Y
Forum dla klientów
Utwórz forum online dla swoich użytkowników. Umożliwiaj im zadawanie pytań, udzielanie odpowiedzi i prowadzenie dyskusji. Funkcja forum dla klientów
Y
Y
Y
Y
Y
Mailowy system zgłoszeń – konta e-mail poczty przychodzącej
Inteligenty mailowy system zgłoszeń zapewnia, że żadna wiadomość nie zostanie niezauważona ani zagubiona. Nasz system obsługi zgłoszeń zapobiega też duplikatom odpowiedzi dzięki funkcji wykrywania kolizji agentów. Funkcja obsługi zgłoszeń
3
10
150
2
150
Mailowy system zgłoszeń – konta e-mail poczty wychodzącej
Inteligenty mailowy system zgłoszeń zapewnia, że żadna wiadomość nie zostanie niezauważona ani zagubiona. Nasz system obsługi zgłoszeń zapobiega też duplikatom odpowiedzi dzięki funkcji wykrywania kolizji agentów Funkcja obsługi zgłoszeń
3
10
150
2
150
Przycisk czatu na żywo
Zdobywaj zaufanie klientów i zwiększ sprzedaż dzięki spersonalizowanemu czatowi na żywo w czasie rzeczywistym. Funkcja czatu na żywo
Wykorzystaj call center, aby skutecznie przeprowadzać interakcje z klientami i zarządzać nimi. Funkcja call center
—
Y
Y
—
Y
Przyciski opinii
Zachęć klientów do przesłania nowych pomysłów i opinii dla przyszłego rozwoju. Funkcja opinii i sugestii
—
Y
Y
—
Y
Viber
Odpowiadaj na wiadomości Viber bezpośrednio ze swojego panelu LiveAgent. Funkcja Vibera
39$/mies.
39$/mies.
Y
—
Y
Twitter
Monitoruj unikalne słowa kluczowe i odpowiadaj na Tweety, które wymagają podjęcia akcji. Wszystkie odpowiedzi przygotowane w LiveAgent zostaną wysłane jako Tweety. Funkcja Twitter
39$/mies.
39$/mies.
Y
—
Y
Facebook
Odpowiadaj na wiadomości, posty, komentarze i oznaczenia na Facebooku bezpośrednio z LiveAgent. Funkcja Facebooka
39$/mies.
39$/mies.
Y
—
Y
Facebook + Instagram
Integracja z Instagramem nie jest możliwa bez integracji z Facebookiem. Funkcja Instagrama
39$/mies. + 19$/mies.
39$/mies. + 19$/mies.
Y
—
Y
WhatsApp
Zintegruj swój numer WhatsApp z systemem obsługi zgłoszeń LiveAgent i użyj go, aby odpowiadać na wiadomości bezpośrednio z niego. Uwaga: Obecnie ta integracja działa jedynie z dostawcami Twilio i 360dialog.
—
—
3 liczby
—
3+ liczby
Funkcja połączeń wideo
Zwiększ sprzedaż wychodzącą i podnieś satysfakcję klientów z naszą funkcją połączeń wideo. Nawiąż bliższe relacje z klientami i nie zapomnij o uśmiechu! Funkcja połączeń wideo
Przechowuj wszystkie zgłoszenia i historię czatu bez limitu czasowego. W dowolnym momencie uzyskaj dostęp do wszystkich przeszłych zgłoszeń, rozmów i nagrań połączeń w celach prawnych, szkoleniowych czy kontroli jakości.
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
7 dni
Bez ograniczeń
Scalanie zgłoszeń
Otrzymałeś wiele zgłoszeń na ten sam temat i chcesz je połączyć? Nie ma problemu! Użyj naszej funkcji scalania zgłoszeń.
Otrzymałeś zgłoszenie zawierające wiele żądań? Podziel zgłoszenie na dwie części i przydziel każdą z nich odpowiedniemu agentowi/działowi. Funkcja dzielenia zgłoszeń
Y
Y
Y
Y
Y
Wewnętrzne zgłoszenia
Twórz wewnętrzne notatki dla współpracowników. Notatki są widoczne tylko dla agentów, dlatego nie musisz martwić się, że Twoi użytkownicy końcowi lub klienci zobaczą Twoją wewnętrzną komunikację. Wewnętrzne zgłoszenia
Y
Y
Y
Y
Y
Załączniki
Z łatwością przeciągaj i upuszczaj załączniki (obrazy, muzykę, wideo, dokumenty itp.), aby udostępniać je klientom. Funkcja załączników
Y
Y
Y
Y
Y
Masowe akcje na zgłoszeniach
Wybierz wiele zgłoszeń jednocześnie i wykonuj akcje masowe, aby oszczędzać czas. Z tą funkcją możesz rozwiązać, przekazać lub usunąć wiele zgłoszeń jednym kliknięciem. Funkcja masowych akcji na zgłoszeniach
Y
Y
Y
Y
Y
Algorytm „Do rozwiązania”
Automatycznie nadawaj priorytet zgłoszeniom, które muszą zostać rozwiązane zgodnie z umowami SLA oraz datą i godziną ich dostarczenia. Funkcja „Do rozwiązania”
Y
Y
Y
Y
Y
Ankieta satysfakcji ze zgłoszenia
Automatycznie wysyłaj wiadomość e-mail z ankietą satysfakcji ze zgłoszenia po każdej interakcji, by zapewnić klientom wysokiej jakości obsługę.
—
Y
Y
—
Y
Niestandardowe tagi
Dodaj niestandardowe tagi, aby organizować i filtrować zgłoszenia, łatwo wyświetlając ich zawartość.
Dodawaj prywatne notatki do zgłoszeń. Prywatne dodatki są widoczne tylko dla agentów, więc nie musisz martwić się, że zobaczą je Twoi klienci czy inni użytkownicy końcowi. Funkcja notatek agentów do zgłoszeń
Y
Y
Y
Y
Y
Panele w czasie rzeczywistym
Przegląd Twoich statystyk użytkowania w czasie rzeczywistym.
Y
Y
Y
Y
Y
Przekazywanie zgłoszeń
Jednym kliknięciem przekazuj zgłoszenia agentom lub działom, które są w stanie najlepiej je rozwiązać.
Y
Y
Y
Y
Y
Edytor WYSIWYG
Użyj naszego edytora WYSIWYG, by formatować zawartość wiadomości e-mail, szablonów e-mail i artykułów bazy wiedzy. Funkcja edytora WYSIWYG
Y
Y
Y
Y
Y
Wiele zakładek zgłoszeń
Rozwiązujesz więcej niż jedno zgłoszenie jednocześnie? Nie ma problemu! Otwórz wiele zakładek zgłoszeń w swojej aplikacji LiveAgent i przełączaj tam i z powrotem, tak jak potrzebujesz. Funkcja wielu zakładek zgłoszeń
Czy Twoi klienci potrzebują kopii waszej rozmowy? Wyślij im transkrypcję czatu wiadomością e-mail.
Y
Y
Y
—
Y
Udostępnianie plików na czacie
Nasz czat na żywo obsługuje udostępnianie plików JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF oraz TXT.
Y
Y
Y
Y
Y
Okno czatu mobilnego
Nasze widżety czatu na żywo są interaktywne – klienci mogą z łatwością rozpocząć czat na urządzeniu mobilnym lub komputerze.
Y
Y
Y
Y
Y
Ustawienia wiadomości powitalnej czatu
Wysyłaj zautomatyzowane wiadomości powitalne na czacie do nowych odwiedzających Twoją stronę internetową, aby pokazać im, że jesteś online i jesteś do ich dyspozycji.
Y
Y
Y
Y
Y
Monitorowanie odwiedzających w czasie rzeczywistym
Monitoruj, co odwiedzający robią na Twojej stronie internetowej. Zobacz, które linki otwarli czy jak długo przeglądają każdą stronę i otrzymuj powiadomienia, gdy przechodzą do nowej strony na Twojej witrynie.
—
Y
Y
—
Y
Ankiety satysfakcji z czatu
Uzyskuj natychmiastową opinię zwrotną po każdej interakcji z klientem. Dowiedz się, co możesz poprawić, a co poszło dobrze i monitoruj zadowolenie klientów na przestrzeni czasu. Funkcja ocen agentów
—
Y
Y
—
Y
Śledzenie czasu pracy
Lepiej zrozum wyniki Twojego zespołu obsługi klienta, monitorując ich nawyki w pracy. Zobacz, jak długo zajmuje im odpowiedzenie na każde zgłoszenie, jak długo byli online i jak długo trwały ich przerwy. Funkcja śledzenia czasu pracy
19$/mies.
19$/mies.
Y
—
Y
Kolejkowanie połączeń
Jeśli wszyscy Twoi agenci online rozmawiają z klientami, LiveAgent automatycznie utworzy kolejkę połączeń dla nowych dzwoniących. Funkcja kolejkowania połączeń
—
Y
Y
—
Y
Interaktywne menu głosowe (IVR)
Ulepsz wrażenia klientów dzwoniących do Twojego call center poprzez stworzenie rozbudowanego menu głosowego (IVR), które pozwoli im połączyć się z odpowiednim działem lub agentem. Funkcja IVR
Nasze oprogramowanie call center jest wyposażone w ACD (Automatyczny Dystrybutor Połączeń) oraz transfery nadzorowane. Już dziś zacznij przekazywać połączenia odpowiednim działom czy agentom bez zakłóceń. Funkcja przekierowań i przekazywania połączeń
—
Y
Y
—
Y
Niestandardowe role
Twórz i nazywaj role oraz dostosowuj upoważnienia agentów. Funkcja niestandardowych ról
Limit szybkości API jest aktualnie ustawiony na 180 żądań na minutę, liczony dla każdego klucza API oddzielnie. Limit szybkości API
1
5
10
—
100
Szablony wiadomości e-mail do klientów
Skonfiguruj szablony wiadomości e-mail do swoich klientów i agentów. Wszystkie szablony wiadomości e-mail wysłane z LiveAgent mogą być sformatowane jako HTML lub jako zwykły tekst. Funkcja szablonów wiadomości e-mail
Y
Y
Y
—
Y
Reguły i reguły czasowe
Twórz niestandardowe wyzwalacze, reguły automatyzacji i reguły czasowe, aby przyspieszyć powtarzające się zadania, które nie wymagają uwagi Twoich agentów. Funkcja reguł i reguł czasowych
Y
Y
Y
—
Y
Grywalizacja
Motywuj, zabawiaj, zwiększaj produktywność i wspieraj pracę zespołową. Funkcja grywalizacji
Y
Y
Y
Y
Y
Personalizacja widżetów formularzy kontaktowych
Wybierz widżet formularza kontaktowego z naszej galerii szablonów i spersonalizuj go tak, by pasował do estetyki Twojej firmy.
Y
Y
Y
Y
Y
Personalizacja widżetów czatu
Wybierz widżet czatu z naszej galerii szablonów i dostosuj go tak, by pasował do palety kolorów Twojej firmy.
Y
Y
Y
Y
Y
Konfiguracja dźwięku
Spersonalizuj lub wyłącz wszystkie dźwięki powiadomień, które słyszysz w LiveAgent. Wybieraj spośród istniejących dźwięków lub prześlij własne pliki. Funkcja konfiguracji dźwięku
—
Y
Y
—
Y
Szukaj i zastąp
LiveAgent może automatycznie wyszukać dany ciąg znaków w każdej przychodzącej wiadomości i zastąpić go czymś przed wyświetleniem lub przekazaniem do bazy danych. Funkcja „Szukaj i zastąp”
—
Y
Y
—
Y
Personalizacja widżetów połączeń
Twórz zachęcające widżety połączeń lub wybierz coś z naszej galerii szablonów i dostosuj dowolny istniejący projekt do swoich potrzeb.
—
Y
Y
Y
Y
Personalizacja widżetów połączeń wideo
Twórz zachęcające widżety połączeń wideo lub wybierz coś z naszej galerii szablonów i dostosuj dowolny istniejący projekt do swoich potrzeb.
—
—
Y
—
Y
Baza wiedzy
Twórz kategorie w swoim portalu klienta na podstawie swoich produktów, usług czy typów klientów. Dodawaj artykuły bazy wiedzy, fora lub tablice opinii. Baza wiedzy
1
2
3
1
10
Dodatkowa baza wiedzy
Multi baza wiedzy daje Ci możliwość utworzenia nieograniczonej ilości oddzielnych portali klienta – każdy o unikalnym wyglądzie, ustawieniach i treści. Baza wiedzy
19$ / mies. / na bazę wiedzy
19$ / mies. / na bazę wiedzy
19$ / mies. / na bazę wiedzy
—
19$ / mies. / na bazę wiedzy
Bez brandingu
Usuń branding LiveAgent z okna i przycisków czatu na żywo, bazy wiedzy/portalu klienta, okien i przycisków połączeń, formularzy kontaktowych, formularzy opinii i szablonów wiadomości e-mail.
nowośćUlepsz swoją obsługę klienta z AI Answer Assistant. To technologia oparta na ChatGPT i Twoim kluczu API OpenAI, która generuje dopracowane odpowiedzi na wiadomości e-mail, usprawniając komunikację i zwiększając produktywność agentów.
Zobacz przegląd Twojej analityki obsługi klienta. Sprawdź, kto wchodzi w interakcje z Twoją firmą i monitoruj obsługę, którą otrzymują. Funkcja przeglądu analityki
—
TAK
TAK
—
TAK
Raport na temat wyników
Monitoruj wyniki swojego zespołu obsługi klienta. Sprawdź, kto jest najbardziej produktywny, kto woli wiadomości e-mail od czatu na żywo, a kto niezawodnie dostarcza dobre wyniki. Funkcja raportu wyników
—
TAK
TAK
—
TAK
Raport na temat agenta
Twórz raporty na temat agentów i ich czasu pracy, ilości przyjętych zgłoszeń, czatów, połączeń, sprzedaży, ocen i więcej w wybranym okresie. Funkcja raportu agenta
—
TAK
TAK
—
TAK
Oceny agentów
Generuj raporty oceny agentów wraz z komentarzami klientów. Funkcja ocen agentów
—
TAK
TAK
—
TAK
Raport na temat działu
Generuj raporty na temat działów i ich liczby przyjętych zgłoszeń, czatów, połączeń i więcej w wybranym okresie. Funkcja raportu na temat działu
—
TAK
TAK
—
TAK
Raport na temat kanału
LiveAgent zapewnia szczegółową analizę wszystkich kanałów komunikacji: poczty e-mail, czatu na żywo, call center, formularzy kontaktowych, Instagrama, wiadomości na Facebooku, Tweetów itp. Funkcja raportu na temat kanału
—
TAK
TAK
—
TAK
Raport na temat tagu
Generuj raporty na temat tagu w wybranym okresie. Poszczególne hasła można sortować według zakresu czasu, działu, kanału i agenta. Funkcja raportu na temat tagu
—
TAK
TAK
—
TAK
Historia zgłoszeń
Filtruj zgłoszenia z danego dnia, tygodnia, miesiąca, roku lub wybierz niestandardowy zakres dat, aby wygenerować raport historii zgłoszeń. Dowiedz się, do których działów przypisano największą ilość zgłoszeń, którzy agenci rozwiązali ich najwięcej, poznaj ich obecne statusy i więcej.
—
TAK
TAK
—
TAK
Raport na temat mojej pracy
Generuj raporty na temat pracy wykonanej w danym dniu, tygodniu, miesiącu, roku lub podczas niestandardowego zakresu dat. Dowiedz się, ile zgłoszeń Ci przypisano, z jakich kanałów nadeszły i jaki jest ich obecny status.
—
TAK
TAK
—
TAK
Dostępność agentów do rozmów telefonicznych, czatów, zgłoszeń
Monitoruj dostępność swoich agentów, aby dokładnie sprawdzić, kiedy są online (data, godzina, od, do). Funkcja dostępności agentów
—
TAK
TAK
—
TAK
Dostępność do rozmów telefonicznych i czatów
Generuj raporty na temat dostępności każdego agenta do odpowiadania na połączenia i czaty. Przekonaj się, kto angażuje się najbardziej, a kto powinien wzmocnić wysiłki.
—
TAK
TAK
—
TAK
Ilość połączeń, czatów i zgłoszeń
Sprawdź, któremu z agentów przypisano najwięcej zgłoszeń, połączeń i czatów, aby porównać i zoptymalizować nakład pracy Twoich agentów.
Oferujemy obsługę klienta 24/7 przez cały rok. Skontaktuj się z nami przez czat na żywo, e-mail, telefon, media społecznościowe lub nasz portal klienta. Oferujemy też wsparcie wielojęzyczne.
w miarę możliwości
24/7
24/7
w miarę możliwości
24/7
Pomoc przy konfiguracji
Usiądź wygodnie i zrelaksuj się, podczas gdy my skonfigurujemy dla Ciebie Twoje konto LiveAgent. Zaloguj się do gotowego do użycia systemu obsługi klienta, który podniesie produktywność Twoich agentów i poprawi wrażenia klientów.
LiveAgent jest przetłumaczony na 45 języków, a nowe języki są regularnie dodawane. Funkcja wielojęzyczności
Y
Y
Y
Y
Y
Obsługa wielu witryn
Masz wiele firm, produktów lub poddomen z własnymi stronami internetowymi? Nie ma problemu, LiveAgent może przechwycić i zorganizować wszystkie Twoje zgłoszenia na jednym koncie LiveAgent.
Y
Y
Y
Y
Y
Obsługa wielu marek
Prowadź obsługę klienta dla wielu marek i firm przy użyciu jednego oprogramowania.
Y
Y
Y
Y
Y
Telefon VoIP
Czujesz się bardziej komfortowo, używając swojego telefonu VoIP? Nie ma problemu! Połącz go z LiveAgent, aby odbierać na nim połączenia. Nie musisz używać technologii softphone ani odpowiadać na połączenia w przeglądarce, jeśli za tym nie przepadasz.
Y
Y
Y
Y
Y
Szkolenie produktowe online
Zorganizuj szkolenie z LiveAgent ze swoim kierownikiem obsługi klienta, by pomóc mu lepiej zrozumieć narzędzie lub pomóc w problemach z konfiguracją LiveAgent, jakie mógł napotkać.
—
Y
Y
—
Y
Starszy opiekun klienta
Otrzymaj bezpośrednie wsparcie swojego opiekuna klienta. Opiekun klienta zostanie przyznany na życzenie dla kont z planem Large z 50+ agentami.
—
—
—
—
Y
Dedykowany zespół wdrażający
Uzyskaj kompleksową pomoc przy konfiguracji od naszego zespołu ekspertów, który pomoże Ci zacząć korzystać z narzędzi i funkcji LiveAgent.
Centrum danych w UE/USA/Wielkiej Brytanii/Singapurze
Obecnie posiadamy wiele centrów danych na całym świecie. Instalujemy konta naszych klientów na najlepszych możliwych serwerach, biorąc pod uwagę ich lokalizację oraz obowiązujące ich prawa krajowe. Wiele centrów danych
Y
Y
Y
Y
Y
Integracja SpamAssassin
Oszczędzaj czas i walcz se spamem poprzez automatyczne filtrowanie spamu. LiveAgent korzysta z platformy antyspamowej SpamAssasing, skutecznie blokując spam. Funkcja filtrów antyspamowych
Y
Y
Y
Y
Y
Ograniczenia dostępu do panelu agenta
Ogranicz liczbę numerów IP, które mają dostęp do Twojego panelu agenta.
Y
Y
Y
Y
Y
Zarządzanie zasadami haseł
LiveAgent upewnia się, że wybrane przez Ciebie hasła do konta nie zostały ujawnione we wcześniejszych naruszeniach danych.
Y
Y
Y
Y
Y
2-etapowa weryfikacja
Chroń swoje konto LiveAgent hasłem i dodatkowym kodem z aplikacji mobilnej Google Authenticator. Funkcja 2-etapowej weryfikacji
Y
Y
Y
Y
Y
Szyfrowanie HTTPS
Wszystkie konta hostowane na LiveAgent działają przy użyciu bezpiecznego połączenia z protokołem HTTPS. Funkcja szyfrowania HTTPS
Y
Y
Y
Y
Y
Lista zablokowanych odwiedzającyc
Czy ktoś Cię spamuje lub sprawia problemy? Zbanuj ich adres IP, aby uniemożliwić im czatowanie z Tobą. Możesz zdjąć ban, gdy będziesz gotowy, przeglądając listę odwiedzających zbanowanych z Twojego czatu.
Y
Y
Y
Y
Y
Dziennik audytu
Coś wzbudziło Twoje podejrzenia? Sprawdź dziennik audytu, aby zobaczyć działania wykonane przez każdego agenta w danym okresie. Funkcja dziennika audytu
—
—
Y
—
Y
SSO
Użyj pojedynczego logowania (SSO), aby ułatwić logowanie się Twoim agentom. Loguj się bez ponownego wprowadzania danych weryfikujących, aby przyspieszyć proces.
—
—
Y
—
Y
Wbudowany serwer e-mail
Użyj naszych serwerów mailowych, aby wysyłać wiadomości z serwerów LiveAgent zamiast własnych.
Ustaw reguły automatyzacji dla różnych zdarzeń i określ, jakie akcje zostaną automatycznie wykonane, gdy w LiveAgent dojdzie do danego zdarzenia.
50
150
500
—
1000
Reguły czasowe
Ustaw oparte na czasie reguły, które automatycznie wykonają akcje po upływie określonej ilości czasu w Twoim systemie LiveAgent.
—
30
100
—
200
Reguły SLA
Ustaw wewnętrzne reguły SLA (Service Level Agreement czyli umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług), które zapewniają niczym niezakłócone działanie Twoim agentom i klientom. Użyj ich, aby przydzielić odpowiedzialność, określić kary oraz rozwiązania problemów w celu utrzymania prawidłowego przepływu pracy.
—
5
50
—
100
Poziomy SLA
Ustaw swoje reguły SLA na wielu poziomach, aby zapewnić prawidłowy przepływ pracy na więcej niż jednym poziomie. Możesz wykorzystać je, aby dokładnie określić przepływ pracy w różnych okolicznościach.
—
5
20
—
100
Najlepsze doświadczenia klientów buduje się z LiveAgent
Satur
Biuro podróży SATUR jest największym słowackim biurem podróży z ponad 100-letnim doświadczeniem i 90 000 zadowolonych klientów, którzy każdego roku mają możliwość podróżowania do ponad 150 krajów.
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145S
Live Agent
Cennik LiveAgent
Potrzebujesz pomocy, by wybrać najlepszy plan dla Ciebie?
Każda firma jest inna. Nasz zespół kierowników sukcesu klienta chętnie przeanalizuje Twój konkretny przypadek użycia.
Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent
Porównaj różne opcje oprogramowania do obsługi klienta i wybierz najlepszą ofertę. Wybierz ilość agentów, których potrzebujesz, porównaj ceny i znajdź idealne narzędzie do obsługi zgłoszeń.
Odkryj recenzję IVR od JustCall, która podkreśla jego prostotę konfiguracji, funkcjonalność i korzystną cenę. JustCall oferuje solidne wsparcie techniczne, integracje z platformami jak WordPress czy Magento, oraz innowacyjną funkcję symulacji IVR. Idealne dla firm szukających efektywnego i przystępnego rozwiązania IVR. Poznaj szczegóły i sprawdź, czy JustCall to odpowiednia opcja dla Ciebie!
Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent. To najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2023 roku.
Poznaj LiveAgent, najlepsze oprogramowanie portalu klienta na 2022 rok! Zredukuj koszty i zwiększ produktywność dzięki samoobsługowemu wsparciu, które oferuje dostęp do bazy wiedzy, forów i historii zgłoszeń. Wypróbuj za darmo przez 14 dni bez karty kredytowej i przekonaj się, jak prosta i skuteczna może być obsługa klienta.
Odkryj najlepsze narzędzia do obsługi zgłoszeń na rok 2024 z LiveAgent! Nasze intuicyjne oprogramowanie integruje e-maile, czaty i media społecznościowe w jedną skrzynkę odbiorczą, zapewniając bezproblemową obsługę klienta. Bez opłat instalacyjnych, bez karty kredytowej, z 24/7 wsparciem. Rozpocznij darmowy okres próbny i popraw satysfakcję klientów już dziś!
You will be in Good Hands!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent
or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.