Wiesz, że ponad połowa klientów woli komunikować się przez czat na żywo zamiast dzwonić bezpośrednio do firmy? Darmowe oprogramowanie czatu na żywo przynosi korzyści zarówno Twoim klientom, jak i pracownikom. Zwiększ satysfakcję klientów, produktywność pracowników i oszczędności, oraz skróć czas odpowiedzi. Według CrazyEgg, 38% klientów chętniej robi zakupy w firmach, które obsługują czat na żywo.
Wypróbuj nasz darmowy czat na żywo już dziś. Nasza darmowa aplikacja czatu oferuje najszybszy widget czatu na rynku. Aplikacja obsługuje wielojęzyczne widgety i możesz dostosować ją do swoich potrzeb.
The FREE account is free forever, but it comes with limited features.
Skorzystaj z darmowego oprogramowania czatu na żywo dla swojej strony internetowej i ciesz się poniższymi korzyściami:
Darmowa funkcja obsługi zgłoszeń, która pozwala skrócić czas potrzebny na rozwiązanie problemu.
Twój zespół obsługi klienta może obsługiwać wiadomości z wielu kanałów w jednym miejscu.
Możliwość budowania cennych relacji zarówno ze swoimi zaufanymi, jak i nowymi, klientami.
Dzięki uniwersalnej skrzynce odbiorczej Twoi pracownicy potrzebują mniej czasu na rozwiązywanie zapytań klientów.
LiveAgent może pochwalić się najszybszym widgetem czatu na rynku. Kiedy porównasz parametry widgetów czatu LiveAgent i konkurencji, zauważysz, że LiveAgent jest najszybszy. Widget czatu LiveAgent jest aktualizowany co 2,5 sekundy, a widgety czatu konkurencji potrzebują aż 3,3 – 3,9 sekundy.
Szybki widget czatu to efektywny sposób na zamienienie odwiedzających w kupujących. Według raportu eMarketer, 35% więcej ludzi dokonuje zakupu po użyciu czatu na żywo.
Nasze darmowe narzędzie czatu na żywo możesz w pełni dostosować do swoich potrzeb. LiveAgent obsługuje też wiele języków. Co więcej, z naszym darmowym oprogramowaniem czatu możesz skorzystać z darmowego systemu obsługi zgłoszeń z uniwersalną skrzynką odbiorczą, call center i bazą wiedzy/centrum klienta.
Z naszym darmowym narzędziem live chat zyskujesz 7-dniową historię wyszukiwania zgłoszeń oraz jedną integrację (jeden przycisk czatu na żywo, adres email, formularz kontaktowy lub numer telefonu). Jeśli potrzebujesz innych funkcji, takich jak nielimitowana historia wyszukiwania, integracja mediów społecznościowych czy funkcje automatyzacji, sprawdź nasze płatne plany.
LiveAgent powstał, żeby zaoszczędzić twój cenny czas. Łatwa integracja typu kopiuj-wklej w kilka sekund łączy Cię z klientami. LiveAgent kolejkuje i przydziela przychodzące wiadomości odpowiednim członkom zespołu i szybko ustala dostępność pracowników, którzy zaczynają i kończą swoją zmianę.
12% Amerykanów uważa “powolność” za główny powód frustracji przy obsłudze klienta. Statista
72% klientów uważa, że wyjaśnianie tego samego problemu wielu osobom jest oznaką złej obsługi klienta. Dimensional Research
1/3 klientów twierdzi, że wystarczy jeden nieprzyjemny incydent związany z obsługą klienta, żeby rozważyć zmianę firmy. American Express
72% klientów mówi, że oczekuje od pracowników obsługi tego, żeby “wiedzieli, kim są klienci, co kupili i czym mogą być zainteresowani”. Microsoft
LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane oprogramowanie obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020. Wypróbuj nasze darmowe narzędzie czatu na żywo lub wybierz jeden z naszych płatnych planów, żeby uzyskać nielimitowany dostęp do historii zgłoszeń, dodatkowe funkcje, nieograniczoną liczbę przycisków czatu na żywo, adresów email, numerów telefonu i formularzy kontaktu.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Dokładnie… LiveAgent!
Oprogramowanie help desk dla agencji
Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent. To najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2023 roku.
Zapewnij doskonałą obsługę klienta.
Świetna obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania wsparcia klienta. Poznaj korzyści płynące z korzystania z LiveAgent i zacznij używać go w 5 minut.
Szukasz lepszego oprogramowania dla działu pomocy?
Zobacz, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą dla Desk.com. Dowiedz się o korzyściach i już dziś zapisz się bez żadnych zobowiązań na bezpłatny 14-dniowy okres próbny.
Potrzebujesz bezpłatnego oprogramowania call center?
Bezpłatne oprogramowanie centrum obsługi klienta LiveAgent umożliwia odbieranie i wykonywanie połączeń w przeglądarce lub w naszej aplikacji mobilnej. Ciesz się nieograniczoną historią nagrywania rozmów.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team