Potrzebujesz bezpłatnego oprogramowania call center?

Według CCW 62% organizacji uważa, że największym wyzwaniem przy przyszłych inwestycjach będzie integracja z obecnym oprogramowaniem call center.

Z LiveAgent nie musi to być wyzwanie! Dodaj swój numer telefonu do LiveAgent i zacznij wykonywać i odbierać połączenia za pośrednictwem przeglądarki, telefonu lub aplikacji mobilnych. Przechowuj nieograniczone nagrania rozmów w LiveAgent i wykorzystuj je do celów szkoleniowych lub prawnych.

Już dziś zacznij zwiększać poziom zadowolenia klientów i produktywność agentów dzięki naszemu bezpłatnemu oprogramowaniu dla centrum obsługi telefonicznej.

Korzyści z bezpłatnego rozwiązania Call Center

Rozpocznij wdrożenie bezpłatnego oprogramowania call center dla swojej firmy i uzyskaj następujące korzyści:

call center track calls history - icon

Krótszy czas reakcji

Nasze oprogramowanie zawiera bezpłatne funkcje obsługi zgłoszeń, które pomagają zminimalizować całkowity czas spędzony na rozwiązywaniu zapytań klientów.

Połącz ulubionego dostawcę VoIP i kontakty

Wszystko w jednym miejscu

Twój zespół wsparcia może obsłużyć wszystkie zgłoszenia klientów z wielu kanałów w jednym miejscu.

hearts - icon

Większa satysfakcja klientów

Utrzymuj wartościowe relacje z nowymi i lojalnymi klientami. Bądź dostępny na wszystkich kanałach!

live chat improves satisfaction - icon

Większa efektywność zespołu

Dzięki zarządzaniu wszystkimi kanałami wsparcia w jednym miejscu, Twoi agenci spędzają mniej czasu na monitorowaniu wielu urządzeń.

Darmowe funkcje oprogramowania call center

Bezpłatne oprogramowanie centrum obsługi telefonicznej LiveAgent pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu i zwiększyć produktywność agentów. Uwolnij swoich agentów od monitorowania wielu urządzeń i aplikacji telefonicznych. Dzięki bezpłatnemu oprogramowaniu centrum obsługi telefonicznej LiveAgent wszystkie połączenia można wybierać i odbierać w naszym panelu lub aplikacji. Nasze bezpłatne oprogramowanie call center obsługuje również połączenia wewnętrzne między agentami.

Kolejną podstawową zaletą jest funkcja nagrywania rozmów. Ta funkcja umożliwia przechowywanie i odtwarzanie nagrań rozmów w celach szkoleniowych i prawnych.

Call Center Software Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M279SYoutube video: Call Center Software Demo  LiveAgent
Live Agent
features overview - integration

Dodatkowe bezpłatne funkcje

Usprawnij interakcje z klientami dzięki naszemu bezpłatnemu oprogramowaniu do obsługi telefonicznej. Oprócz funkcji call center otrzymasz również darmowy, uniwersalny system obsługi zgłoszeń, czat na żywo, bazę wiedzy i nieograniczoną liczbę agentów.

Nasze bezpłatne oprogramowanie call center jest zawsze bezpłatne, ale ma ograniczenia, takie jak 7-dniowa historia wyszukiwania zgłoszeń (ticketów), 1 adres e-mail, 1 numer telefonu i 1 przycisk czatu na żywo. Jeśli interesują Cię bardziej zaawansowane funkcje lub brak ograniczeń liczby przycisków czatu, e-maili lub numerów, które możesz zintegrować z LiveAgent, sprawdź nasze płatne plany.

Porównaj plany

Darmowe oprogramowanie Call Center eliminuje problemy z obsługą klienta

snail-icon

Długi czas reakcji

12% Amerykanów ocenia swoją główną frustrację związaną z obsługą klienta jako „brak szybkości”. Statista

missing features - icon

Brak komunikacji wewnątrz zespołu

72% konsumentów uważa, że konieczność wyjaśniania problemu wielu osobom to znak słabej obsługi klienta. Dimensional Researcz

heartbroken-icon

Frustracja klientów

Jedna trzecia konsumentów twierdzi, że rozważyłaby zmianę firmy po zaledwie jednym przypadku słabej obsługi klienta. American Express

Odzyskaj brakujące szczegóły

Brak przejrzystości

72% konsumentów twierdzi, że kontaktując się z obsługą klienta, oczekują oni, że agent „wie, kim są, co kupili i będzie miał wgląd w poprzednie interakcje”. Microsoft

Men shaking hands - illustration

Wypróbuj LiveAgent już dziś

LiveAgent jest najczęściej i najwyżej recenzowanym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Zacznij od naszego bezpłatnego rozwiązania do obsługi telefonicznej i uaktualnij je do wersji płatnej w dowolnym momencie, aby otrzymać nieograniczoną historię zgłoszeń, więcej funkcji i brak ograniczeń liczby przycisków czatu na żywo, adresów e-mail, numerów telefonów i formularzy kontaktowych.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
Artykuły powiązane zDarmowe oprogramowanie Call Center
Wykonuj i odbieraj połączenia przez Internet dzięki naszemu zaawansowanemu oprogramowaniu do telefonii. Wykonuj połączenia międzynarodowe i regionalne po cenach lokalnych.

Potrzebujesz niezawodnego oprogramowania telefonicznego?

Popraw obsługę klienta z niezawodnym oprogramowaniem telefonicznym LiveAgent. Wypróbuj za darmo, bez karty kredytowej!

Oprogramowanie call center zapewnia wsparcie, sprzedaż produktów, obsługę telemarketingu. Istnieją dwa typy - oprogramowanie CRM i oprogramowanie do integracji telefonii komputerowej.

Oprogramowanie call center

Oprogramowanie call center od LiveAgent to kompleksowy zestaw narzędzi do zarządzania relacjami z klientami i integracji telefonii komputerowej. Dzięki niemu łatwo zarządzasz wieloma kanałami komunikacyjnymi, zapewniając spersonalizowaną obsługę klienta. LiveAgent oferuje ponad 179 funkcji i 40 integracji, dopasowanych do potrzeb każdej firmy. Wypróbuj za darmo i podnieś jakość obsługi klienta na wyższy poziom!

Świetna klientka rozpoczyna się od nowego oprogramowania portalu klienta. Rozpocznij darmowy 14-dniowy okres próbny LiveAgent. Buduj relacje i zwiększ sprzedaż oraz lojalność klientów.

Dedykowane centrum z oprogramowaniem portalu klienta

Poznaj LiveAgent, najlepsze oprogramowanie portalu klienta na 2022 rok! Zredukuj koszty i zwiększ produktywność dzięki samoobsługowemu wsparciu, które oferuje dostęp do bazy wiedzy, forów i historii zgłoszeń. Wypróbuj za darmo przez 14 dni bez karty kredytowej i przekonaj się, jak prosta i skuteczna może być obsługa klienta.

Badania pokazują, że 39% klientów woli rozmowę telefoniczną od innych form kontaktu. Z LiveAgent stworzysz wirtualne call center w swoim oprogramowaniu obsługi klienta. Z łatwością zarządzaj przychodzącymi połączeniami, polepszaj wyniki swojego działu obsługi klienta i zwiększ sprzedaż.

Oprogramowanie inbound call center

Zwiększ satysfakcję klientów i efektywność swojego działu obsługi dzięki oprogramowaniu inbound call center od LiveAgent. Skorzystaj z funkcji takich jak inteligentne kolejkowanie, nagrywanie rozmów i analizowanie wyników. Rozpocznij 14-dniowy okres próbny i odkryj, jak łatwo można personalizować i integrować nasze wszechstronne rozwiązanie chmurowe.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x