Szukasz alternatywy dla Dixy?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Dixy na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Poznaj LiveAgent – oprogramowanie do obsługi klienta oferujące mnóstwo funkcji i obsługujące wiele kanałów komunikacji oraz media społecznościowe. Bądź w stałym kontakcie ze swoimi klientami przy użyciu e-maila, czatu na żywo, call center, portalu klienta, Vibera, WhatsAppa i mediów społecznościowych. Dowiedz się więcej o LiveAgent lub rozpocznij darmowy, 14-dniowy okres próbny i zobacz, co potrafimy.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp leaders 2021

Dixa kontra LiveAgent w pigułce

FunkcjeLiveAgentDixa
Obsługa zgłoszeń✅Tak✅Tak
Czat na żywo✅Tak✅Tak
Call center✅Tak✅Tak
Samoobsługa✅Tak❌Nie
Facebook✅Tak✅Tak
Twitter✅Tak❌Nie
Instagram✅Tak❌Nie
Viber✅Tak❌Nie
WhatsApp✅Tak✅Tak
Baza wiedzy✅Tak❌Nie
Forum dla klientów✅Tak❌Nie
Automatyzacja i reguły✅Tak✅Tak
API✅Tak✅Tak
Menu głosowe (IVR)✅Tak✅Tak
Połączenia wideo✅Tak❌Nie
Nielimitowana historia✅Tak✅Tak
Nieograniczona liczba witryn✅Tak✅Tak
Nieograniczona liczba przycisków czatu✅Tak✅Tak
Nieograniczona liczba zgłoszeń/e-maili✅Tak✅Tak
Nieograniczone nagrywanie połączeń✅Tak✅Tak
Nieograniczone wsparcie 24/7✅Tak✅Tak
Reports in Help desk software - LiveAgent

Obsługuj klientów przy użyciu większej liczby kanałów

Wyjątkową obsługę klienta należy dostarczać z wielu miejsc, które są wygodne dla Twoich klientów. Na szczęście możesz sprawnie wspierać swoich klientów przy użyciu jednego systemu zgłoszeń. Obsługuj zgłoszenia e-mailowepołączenia, skonfiguruj swój widżet czatu na żywo i połącz Facebooka, Twittera, Instagrama, WhatsAppaVibera. Wszystko to znajduje się w jednym miejscu, pozwalając Twoim agentom skupić się na pomaganiu klientom bez ciągłego przełączania aplikacji.

Narzędzie do obsługi klienta obsługujące wszystkie Twoje kanały

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Zapewniaj satysfakcję użytkowników poprzez więcej portali mediów społecznościowych

Media społecznościowe stają się lepszymi i szybszymi narzędziami obsługi klienta dla Twoich agentów wsparcia klienta. To dlatego w LiveAgent wbudowane są integracje Facebooka i Messangera Facebooka, które możesz po prostu połączyć ze swoim kontem. To samo tyczy się TwitteraInstagrama. Bądź bliżej swoich klientów dzięki łatwemu w obsłudze systemowi zgłoszeń, zarządzaj swoimi postami, odpowiadaj na komentarze i po prostu rób więcej, w jednym miejscu.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Zarządzanie zgłoszeniami w mediach społecznościowych w jednym interfejsie

Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Czat w czasie rzeczywistym z intuicyjnymi funkcjami ​

Rozwiązuj problemy klientów szybciej z odpowiednim rozwiązaniem dla wsparcia klienta. Otrzymuj fantastyczne opinie od klientów dzięki najszybszemu widżetowi czatu na żywo na rynku. Czat na żywo jest jednym z najlepszych narzędzi obsługi klienta, a LiveAgent obsługuje go i jego najważniejsze funkcje, by zapewniać najlepsze doświadczenia klienta. Sprawdź pełną listę funkcji czatu na żywo i przekonaj się, dlaczego jest świetnym narzędziem do zwiększania satysfakcji klientów.

Rozwiązuj zapytania klientów szybciej dzięki naszemu czatowi na żywo

Uzyskaj niesamowitą obsługę klienta od naszego zespołu wsparcia

Obsługujemy rozmowy z klientami 24/7, aby mieć pewność, że każdy uzyska pomoc o dowolnej porze. Możesz do nas zadzwonić, napisać do nas na czacie lub wysłać do nas e-mail, kiedy tylko potrzebujesz pomocy lub kiedy chcesz dowiedzieć się czegoś o LiveAgent. Możesz też sprawdzić nasz portal wsparcia, pełen przydatnych artykułów na temat naszego rozwiązania dla obsługi klienta.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, zgłoszenia i automatyzację, co pomaga nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Czas wypróbować LiveAgent

Obejrzyj naszą wideo prezentację i zobacz, co jeszcze potrafi LiveAgent lub rozpocznij nasz darmowy, 14-dniowy okres próbny i przekonaj się sam. Możesz też sprawdzić nasze przystępne cenowo plany odpowiednie dla firm niemal wszystkich rozmiarów i branż. Dołącz do LiveAgent już dziś i zwiększ produktywność agentów z naszym rozwiązaniem dla obsługi klienta.

Porównaj nas z innymi

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x