Poznaj LiveAgent – oprogramowanie do obsługi klienta oferujące mnóstwo funkcji i obsługujące wiele kanałów komunikacji oraz media społecznościowe. Bądź w stałym kontakcie ze swoimi klientami przy użyciu e-maila, czatu na żywo, call center, portalu klienta, Vibera, WhatsAppa i mediów społecznościowych. Dowiedz się więcej o LiveAgent lub rozpocznij darmowy, 14-dniowy okres próbny i zobacz, co potrafimy.
Funkcje | LiveAgent | Dixa |
---|---|---|
Obsługa zgłoszeń | ✅Tak | ✅Tak |
Czat na żywo | ✅Tak | ✅Tak |
Call center | ✅Tak | ✅Tak |
Samoobsługa | ✅Tak | ❌Nie |
✅Tak | ✅Tak | |
✅Tak | ❌Nie | |
✅Tak | ❌Nie | |
Viber | ✅Tak | ❌Nie |
✅Tak | ✅Tak | |
Baza wiedzy | ✅Tak | ❌Nie |
Forum dla klientów | ✅Tak | ❌Nie |
Automatyzacja i reguły | ✅Tak | ✅Tak |
API | ✅Tak | ✅Tak |
Menu głosowe (IVR) | ✅Tak | ✅Tak |
Połączenia wideo | ✅Tak | ❌Nie |
Nielimitowana historia | ✅Tak | ✅Tak |
Nieograniczona liczba witryn | ✅Tak | ✅Tak |
Nieograniczona liczba przycisków czatu | ✅Tak | ✅Tak |
Nieograniczona liczba zgłoszeń/e-maili | ✅Tak | ✅Tak |
Nieograniczone nagrywanie połączeń | ✅Tak | ✅Tak |
Nieograniczone wsparcie 24/7 | ✅Tak | ✅Tak |
Wyjątkową obsługę klienta należy dostarczać z wielu miejsc, które są wygodne dla Twoich klientów. Na szczęście możesz sprawnie wspierać swoich klientów przy użyciu jednego systemu zgłoszeń. Obsługuj zgłoszenia e-mailowe i połączenia, skonfiguruj swój widżet czatu na żywo i połącz Facebooka, Twittera, Instagrama, WhatsAppa i Vibera. Wszystko to znajduje się w jednym miejscu, pozwalając Twoim agentom skupić się na pomaganiu klientom bez ciągłego przełączania aplikacji.
Media społecznościowe stają się lepszymi i szybszymi narzędziami obsługi klienta dla Twoich agentów wsparcia klienta. To dlatego w LiveAgent wbudowane są integracje Facebooka i Messangera Facebooka, które możesz po prostu połączyć ze swoim kontem. To samo tyczy się Twittera i Instagrama. Bądź bliżej swoich klientów dzięki łatwemu w obsłudze systemowi zgłoszeń, zarządzaj swoimi postami, odpowiadaj na komentarze i po prostu rób więcej, w jednym miejscu.
Rozwiązuj problemy klientów szybciej z odpowiednim rozwiązaniem dla wsparcia klienta. Otrzymuj fantastyczne opinie od klientów dzięki najszybszemu widżetowi czatu na żywo na rynku. Czat na żywo jest jednym z najlepszych narzędzi obsługi klienta, a LiveAgent obsługuje go i jego najważniejsze funkcje, by zapewniać najlepsze doświadczenia klienta. Sprawdź pełną listę funkcji czatu na żywo i przekonaj się, dlaczego jest świetnym narzędziem do zwiększania satysfakcji klientów.
Obsługujemy rozmowy z klientami 24/7, aby mieć pewność, że każdy uzyska pomoc o dowolnej porze. Możesz do nas zadzwonić, napisać do nas na czacie lub wysłać do nas e-mail, kiedy tylko potrzebujesz pomocy lub kiedy chcesz dowiedzieć się czegoś o LiveAgent. Możesz też sprawdzić nasz portal wsparcia, pełen przydatnych artykułów na temat naszego rozwiązania dla obsługi klienta.
LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, zgłoszenia i automatyzację, co pomaga nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Obejrzyj naszą wideo prezentację i zobacz, co jeszcze potrafi LiveAgent lub rozpocznij nasz darmowy, 14-dniowy okres próbny i przekonaj się sam. Możesz też sprawdzić nasze przystępne cenowo plany odpowiednie dla firm niemal wszystkich rozmiarów i branż. Dołącz do LiveAgent już dziś i zwiększ produktywność agentów z naszym rozwiązaniem dla obsługi klienta.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team