Szukasz alternatywnego sposobu na komunikację ze swoimi klientami, przekonywanie ich do zakupu Twojego produktu oraz zapewnianie im wsparcia?
LiveAgent to odpowiedni wybór dla Twojej firmy. Zapewniaj wsparcie poprzez e-mail, błyskawiczny czat na żywo, media społecznościowe, call center oraz bazę wiedzy. LiveAgent oferuje ponad 175 funkcji, ponad 40 integracji oraz interfejs, który pomoże Ci przyspieszyć Twój przepływ pracy. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej!
Funkcje | LiveAgent | Drift |
---|---|---|
Obsługa zgłoszeń | ✅Tak | ❌Nie |
Czat na żywo | ✅Tak | ✅Tak |
Call center | ✅Tak | ❌Nie |
Samoobsługa | ✅Tak | ✅Tak |
✅Tak | ✅Tak | |
✅Tak | ❌Nie | |
✅Tak | ✅Tak | |
Viber | ✅Tak | ❌Nie |
✅Tak | ✅Tak | |
Baza wiedzy | ✅Tak | ❌Nie |
Forum dla klientów | ✅Tak | ❌Nie |
Automatyzacja i reguły | ✅Tak | ✅Tak |
API | ✅Tak | ✅Tak |
Menu głosowe (IVR) | ✅Tak | ❌Nie |
Połączenia wideo | ✅Tak | ❌Nie |
Nielimitowana historia | ✅Tak | ❌Nie |
Nieograniczona liczba witryn | ✅Tak | ❌Nie |
Nieograniczona liczba przycisków czatu | ✅Tak | ✅Tak |
Nieograniczona liczba zgłoszeń/e-maili | ✅Tak | ✅Tak |
Nieograniczone nagrywanie połączeń | ✅Tak | ❌Nie |
Nieograniczone wsparcie 24/7 | ✅Tak | ❌Nie |
Zapewnij inne rozwiązanie swojemu zespołowi obsługi klienta i daj swoim klientom więcej opcji skontaktowania się z Tobą.
Co więcej, dostajesz wszystko, czego potrzebujesz w jednym pakiecie. Nie musisz płacić za osobne narzędzia. Z naszymi planami możesz wybrać dokładnie te funkcje, których potrzebujesz i w pełni wykorzystać ich potencjał.
Czat na żywo to kluczowe narzędzie wsparcia klienta. Polega na natychmiastowej komunikacji, dlatego prędkość powinna być priorytetem.
LiveAgent posiada najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z prędkością wyświetlania wynoszącą 2,5 sekundy. Nie znajdziesz szybszego czatu. Nie każ odwiedzającym Twojej witryny czekać i zamień ich w klientów.
LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązanie w rozsądnej cenie. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub wybierz oddzielne funkcje, aby spersonalizować swoje oprogramowanie obsługi klienta.
Zmniejsz czas pracy Twoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki uniwersalnej skrzynce odbiorczej.
Nie musisz kupować e-maila, czatu na żywo czy żadnych innych funkcji oddzielnie. Możesz dostać wszystko w jednym pakiecie w świetnej cenie. Wybierz jeden z trzech płatnych planów LiveAgent – pełnych narzędzi, funkcji i integracji, które ułatwią Twój przepływ pracy.
W razie potrzeby możesz dokupić oddzielne funkcje lub dodać coś do swojego planu, by zapewniać lepsze wsparcie swoim klientom.
Zapewnij swoim pracownikom najlepsze rozwiązanie dla obsługi klienta.
LiveAgent jest najczęściej i najwyżej ocenianym oprogramowaniem help desk dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.
Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami dla obsługi klienta? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team