Szukasz alternatywy dla Extend?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Extend na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Szukasz alternatywy dla swojego obecnego oprogramowania do obsługi klienta? LiveAgent oferuje Ci kompleksowe rozwiązanie help desk.

Extend jest świetny, ale możesz chcieć spróbować czegoś innego. Nasze oprogramowanie wsparcia klienta jest pełne przydatnych narzędzi, funkcji i integracji. Czytaj dalej, żeby dowiedzieć się więcej!

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp leaders 2021

Call center to tylko jeden z elementów układanki.
Zatroszcz się o klientów z LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Kompleksowa alternatywa dla Extend

Przenieś swoją obsługę klienta na wyższy poziom z odpowiednim oprogramowaniem.

LiveAgent to wielokanałowe rozwiązanie dla Twojego oprogramowania, które obsługuje wiele kanałów komunikacji, ponad 175 funkcji i więcej niż 40 integracji. Zapewniaj wsparcie poprzez e-mail, czat na żywo, media społecznościowe, call center i bazę wiedzy.

Jeśli szukasz idealnej alternatywy dla Extand, Jiry czy Intercom, wypróbuj LiveAgent już dziś!

Lepsza obsługa klienta

Obsługa klienta to ważna część każdego odnoszącego sukcesy biznesu. LiveAgent może ułatwić przepływ pracy Twoim agentom, zwiększyć ROI i po prostu pomóc Ci zapewniać lepsze wsparcie klientom.

Niezawodny system obsługi zgłoszeń zarządza całą Twoją komunikacją, dzięki czemu możesz skupić się na tym, co ważne i oszczędzać cenny czas.

Memorable customer experience

3 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Większa efektywność

Zmniejsz czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji, dzięki którym Twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.

Przystępne ceny

LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązanie w przystępnej cenie. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz poszczególne funkcje, żeby spersonalizować swoje oprogramowanie help desk.

Do more customer support for less money

Świetne narzędzia w dobrej cenie

Świetne oprogramowanie do obsługi klienta nie musi być takie drogie. LiveAgent to oprogramowanie do wsparcia klienta w rozsądnej cenie. Oferujemy Ci trzy świetne płatne plany, pełne narzędzi, funkcji i integracji.

Ty musisz jedynie wybrać ten, który najbardziej Ci odpowiada. Zobacz nasze plany i dowiedz się więcej.

Czas na zmiany!

LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane oprogramowanie help desk dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Zobacz, dlaczego firmy przechodzą do LiveAgent

Chcesz porównać nas z innym oprogramowaniem?

Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami dla obsługi klienta? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Extend
Liveagent to najlepsze, wielokanałowe rozwiązanie dla Twojej firmy. Skorzystaj już dziś z 175+ funkcji, ponad 40 integracji i świetnych narzędzi.

Szukasz alternatywy dla Customerly?

Szukasz alternatywy dla Customerly? Odkryj LiveAgent – najlepsze, wielokanałowe oprogramowanie do obsługi klienta. Zapewnij wsparcie przez e-mail, czat na żywo, media społecznościowe i call center. Wypróbuj darmową wersję próbną, korzystając z ponad 175 funkcji i 40 integracji. Rozpocznij już dziś bez karty kredytowej!

Wsparcie wielokanałowe to sposób na zapewnienie klientom szerokiego wachlarza możliwości dotarcia do Ciebie. Możesz wybierać spośród szerokiej gamy platform mediów społecznościowych.

Obsługa wielu kanałów

Obsługa wielu kanałów to kluczowy aspekt wsparcia klienta, umożliwiający firmom dotarcie do klientów przez czat na żywo, e-mail i media społecznościowe. LiveAgent integruje te kanały w jednym narzędziu, zapewniając kompleksowe wsparcie. Dowiedz się, jak zwiększyć zasięg swojej firmy i poprawić satysfakcję klientów dzięki wielokanałowej komunikacji. Wypróbuj LiveAgent za darmo!

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x